Lijst Maartmamma's 2009 Tezzz, 31 jaar, eerste echo op 4 augustus, 3e kindje, uitgerekend omstreeks 7 maart. zoiets? Of misschien wat minder kleurtjes? Plaatje erbij? Of vinden jullie dat lastig? Zeg het maar!
ik vind het leuk **tip: als iemand de lijst wl aanvullen kan je dat doen d.m.v. "quoten" dan deqoute voor en achter weghalen dan gaan er geen kleuren verloren! OWWW waar bemoei ik me mee
@MamaNona: ach...niet iedereen is even handig met een lijstje maken dus snap je best. (gelukkig lopen ze hier niet allemaal al een jaar rond ).
@Snoopy: moet je ff mijn berichtje quoten en dan de overtollige tekst en de [ quote ] aan het begin en [ / quote ] aan het einde weghalen
Lijst Maartmamma's 2009 Tezzz, 31 jaar, eerste echo op 4 augustus, 3e kindje, uitgerekend omstreeks 7 maart. Mamakitty, 29 jaar, eerste echo op 12 juli, 2e kindje, uitgerekend 2 maart.
Hallo meiden, ik kom jullie vergezellen! Ben sinds maandag erachter dat ik zwanger ben! Daphne1980, 28 jaar, eerste echo ?, 2e kindje, uitgerekend rond 9 maart. @Limmeke, toch zelf het forum gevonden!
Effe meteen klagen trouwens. Ik ben 's ochtends echt moe en voel me ziekerig (niet misselijk gelukkig!), alsof ik en griepje heb, ook hoofdpijn...maar zo rond 14:00 uur ga ik me weer kiplekker voelen! Echt zo irritant als ik op mijn werk zit en ik krijg niks uit mijn vingers (of in ieder geval met moeite...). Enne, ik had van de week wel even angst. Het is mijn tweede en ineens sloeg te angst om mijn hart, kan ik dat wel, 2 kids, hoe gaat dat dadelijk, word ik dan iemand die alleen maar thuis is met de kinderen (en zo ben ik helemaal niet!), kan ik dan nergens meer heen...zoals het nu gaat laat ik me niet tegenhouden met 1 kind, maar dadelijk met 2 word dat denk ik toch een heel ander verhaal. Kan iemand die al 2 kids heeft misschien een beetje vertellen hoe het is om een 2e erbij te krijgen? Wat veranderd er heel erg bijvoorbeeld? (kan me bijvoorbeeld voorstellen dat je qua ergens heen gaan een stuk meer organisatie nodig hebt)
Lijst Maartmama's 2009 Mamakitty, 29 jaar, eerste echo op 12 juli, 2e kindje, uitgerekend 2 maart. Tezzz, 31 jaar, eerste echo op 4 augustus, 3e kindje, uitgerekend 7 maart. Daphne1980, 28 jaar, eerste echo op ?, 2e kindje, uitgerekend 9 maart.
Lijst Maartmama's 2009 Mamakitty, 29 jaar, eerste echo op 12 juli, 2e kindje, uitgerekend 2 maart. Snoopy1983,25 jaar, eerste echo op 18 juli,1e kindje, uitgerekend 2 maart. Tezzz, 31 jaar, eerste echo op 4 augustus, 3e kindje, uitgerekend 7 maart. Twigger82, 25 jaar, eerste echo op 11 juli, 2e kindje, uitgerekend 7 maart. Daphne1980, 28 jaar, eerste echo op ?, 2e kindje, uitgerekend 9 maart.
Lijst Maartmama's 2009 Mamakitty, 29 jaar, eerste echo op 12 juli, 2e kindje, uitgerekend 2 maart. Tezzz, 31 jaar, eerste echo op 4 augustus, 3e kindje, uitgerekend 7 maart. Daphne1980, 28 jaar, eerste echo op ?, 2e kindje, uitgerekend 9 maart. Snoopy1983,25 jaar, eerste echo op 18 juli,1e kindjeuitgerekend 2 maart.
Lijst Maartmama's 2009 Mamakitty, 29 jaar, eerste echo op 12 juli, 2e kindje, uitgerekend 2 maart. Snoopy1983,25 jaar, eerste echo op 18 juli,1e kindje, uitgerekend 2 maart. Tezzz, 31 jaar, eerste echo op 4 augustus, 3e kindje, uitgerekend 7 maart. Twigger82, 25 jaar, eerste echo op 11 juli, 2e kindje, uitgerekend 7 maart. Daphne1980, 28 jaar, eerste echo op ?, 2e kindje, uitgerekend 9 maart.
Lijst Maartmama's 2009 Mamakitty, 29 jaar, eerste echo op 12 juli, 2e kindje, uitgerekend 2 maart. Snoopy1983,25 jaar,eerste echo op 18 juli, 1e kindje, uitgerekend op 2 maart Tezzz, 31 jaar, eerste echo op 4 augustus, 3e kindje, uitgerekend 7 maart. Twigger82, 25 jaar, eerste echo op 11 juli, 2e kindje, uitgerekend 7 maart. Daphne1980, 28 jaar, eerste echo op ?, 2e kindje, uitgerekend 9 maart.
haha bedankt twigger was er inmidels al achter wat ik fout deed zo schiet het wel op met die pagina's haha