Maart 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by MamaKitty, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hier heb ik em wel in de bak gegooid... Klinkt misschien hard.. maar ik vind het eng en dat wil ik niet in de tuin en dat ik het dan nog weer tegenkom...

Ik zal blij zijn als de container donderdag geweest is...

Voor dochterlief vind ik het wel heeeeel erg hoor... En ik heb haar beloofd dat we een tuinbeeldje gaan halen waarmee we aan Rakker kunnen denken en dan zetten we die in de tuin...

Dat vond ze ook goed..

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    @florida, ja zij was een paar maanden terug ook op het forum geweest, heftig he. Ik vind er 6 één voor één al heel wat, maar steeds 2 tegelijk..petje af...

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Tis heeeel heftig... Een voordeel is dat je alle spullen al wel hebt...

Maar ik moest er persoonlijk zelf niet aan denken...

Maar ik zou na de 2e tweeling ook geen risico meer willen lopen... ;)

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    @bab28, 2 vruchtzakjes! Ik duim voor je dat je over 2 weken heeeeeeel goed nieuws krijgt.

Zometeen komt moeders voor moeders bij mij, als ik mee mag doen kies ik denk ik voor het boek. Volgens mij heeft mijn broertje de DVD. Kan ik die over een paar weken mooi van hem lenen!

5. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

Sep 1, 2006
    1,746
    0
    0
    Noord-Holland
    Pff, het is echt niet bij te houden hier.
    2 dagen gewerkt en moet nu zovéél teruglezen :confused:
    Wel gezellig hoor... ;)

Snoopy: Gefeliciteerd met je mooie echo :D Wat zal jij blij zijn!

Jenna: Het is en blijft een kl**tzak, ongelooflijk! Dit geloof je toch allemaal niet! Zoals al zovelen hier schrijven, denk maar eerst aan jezelf en aan de beeb, want dat is nu het allerbelangrijkste!

Alle nieuwe zwangeren, WELKOM!

Hier nog steeds niet zoveel klachten. Heb vanmiddag mn verwijzing opgehaald van de VK voor mijn echo voor volgende week, echt spannend hoor! Af en toe wel steekjes onderin mn buik, maar dat is gelukkig met vlagen.

Ga vanavond lekker op de bank hangen met vriendlief!
    Fijne avond allemaal!

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hee het is rustig hier vanavond.
    Ik mag mee doen aan M voor M. En we kunnen de eerste weken zelfs de flessen wegbrengen naar de informatrice. Dat is handig we wonen aan een iets te drukke doorgaande straat en die auto's zijn niet zo discreet.

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    nnnnnnnnnnnnavond!

@Wishgirl: gecondoleerd met je caafje :( Ik hoop dat je dochter het goed kan verwerken. Op 6-jarige leeftijd kan zoiets best veel impact maken.

@babs: 2 vruchtzakjes? Aangezien je pas 6 weken zwanger bent kan het natuurlijk nog makkelijk dat je nog geen hartje kan zien he! En er zijn er natuurlijk 2 die moeten groeien, dus dat zullen ze misschien iets minder hard doen. Ik hoop dat je over 2 weken een prima echo hebt! Wauw, 2, zit dat bij jullie in de familie?

@All: jippiejajee! De schoolvakantie is hier eindelijk begonnen! Heb er vanmiddag meteen goed gebruik van gemaakt. Heb van half 5 tot half 8 geslapen ;) Helaas ben ik er niet echt wakkerder van geworden :( Oh, ik verheug me er zoooo op om 's middags lekker een tukkie te kunnen doen!
    Misselijkheid gaat nogal. Is wel vaag aanwezig, maar heb het redelijk onder controle. Heb bij mijn tweede zwangerschap ook veel last gehad van misselijkheid maar hoefde nooit over te geven. Hopen dat dat nu ook zo is. Volgens mij heb je je HCG-piek met 7 weken toh? Dan zou dat gevoel toch komende week wel minder moeten beginnen te worden :rolleyes:

pfff 3 tweelingen...dan heb je het huis wel vol zeg! :confused: Als er nu een tweeling in m'n buik zou zitten zou ik dat helemaal niet erg vinden, maar ik weet wel zeker dat manlief zich na de bevalling direct zou laten steriliseren! :) Omdat ik zo'n lastige hormoonhuishouding heb/ had wil hij dat sowieso eigenlijk al later laten doen. Lief van hem he? Gewoon omdat ik niet meer terug wil aan de pil.

Ik hoor hem net thuiskomen!

Lekker knuffen!

Liefs Tezzz

8. Energy84

Energy84 Actief lid

Maandag komt er al iemand van mvm! Vind het heel spannend en hoop dat ik mee mag doen

9. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    1,497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Slaap lekker, lieve meiden.

Ik probeer gauw weer actief mee te posten hier.
    Bedankt dat jullie zo lief reageren en al mijn gezeur aan willen 'horen'.

Liefs

10. Niet meer actief

hoi, ik ben er ook weer ;)

11. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

Apr 25, 2008
    1,787
    0
    0
    zuid holland
    hoi hoi twigger niet langsgeweest vvandaag? dacht kom ff stiekem buurten hiero bij mn oude vriendinnetjes die ik hier zie :)

en ik doe mijn uiterste best om nog een maartmama te worden,

zit nog 4 tot 7 dagen voor mn nod (ei niet gevoeld, waarschijnlijk tijdens de klus gesprongen)

maar ikheb sinds vanmiddag extreme last van bandenpijn..... hoesten, niezen, van houding wisselen... au au au ... goed teken?

12. tom78

tom78 Fanatiek lid

Nov 30, 2007
    3,176
    0
    0
    Hallo voor de lijst! dinsdag 5 augustus om 10.30 uur verloskundige
    En op Maandag 18 Augustus om 13.45 uur echo!

Meiden jullie kletsen teveel! Kan het helemaal niet bijhouden :cry:

13. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

wishgirl, heb ook caafjes en meestal al die ziek zijn is er weinig aan te doen. Ik had er eentje en die was opeens binnen een dag dood. Zielig is het altijd.

Tom78 even wishgirl een pb stueren. Dan is het overzichtelijker voor haar.

mystiklady, kan alleen voor je duimen meid! Zou wel heel leuk zijn als je de lijst mag afsluiten ;)

14. tom78

tom78 Fanatiek lid

Nov 30, 2007
    3,176
    0
    0
  15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hebben jullie er ook "last" van dat je zo vroeg klaar wakker wordt?
    Was om 7 uur al klaar met slapen, maar ik duik er nu denk ik weer ff in.
    TRUSTE!

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Haha ik hou het ook echt allemaal niet bij joh!

Ik had wel dat ik erg vroeg wakker was steeds, maar sinds wat dagen heb ik geen zin om eruit te komen haha!

Ooj de 30e heb ik mn echo, vind t zo spannend!
    Ben nu bijna 6 weken, heb ik mn miskramen "overtroffen" op die grens.

17. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

Mar 10, 2007
    675
    0
    0
    Hey meiden, ik wil me hier ook graag melden. Ik ben als t goed is 19 maart uitgerekend. Iedereen hier veel succes, geluk en genieten maar van alles...

18. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Hoi allemaal,

Eindelijk weer even tijd om bij te lezen!

@Wishgirl: Gecondoleerd met de cavia. Wat sneu zeg! Voor een kind is het altijd heel ingrijpend om een huisdier te verliezen! Sterkte voor jouw dochtertje

@Limmeke: Veel plezier de komende dagen! Goed je best doen hoor! Hopelijk snel weer een brusje!

@Yvonee: Wat een prachtig nieuws zeg! En idd toeval bestaat niet, dat noemen ze gepresdestineerd lot!

Tja, hier is het nieuws dus "dubbel". We hadden een ontzettende aardige vrouwelijke gyn. Ze nam eerst goed de tijd om naar het verhaal te luisteren. Alle symptomen vond ze meevallen muv helder rood bloedverlies. Volgens haar is dat nooit positief nieuws. Maar goed, ze ging meteen over tot de echo en zei heel lief: hij is wel inwendig mevrouw! Haha, had me er al op voorbereid. Viel echt heel erg mee. Toen ze de echo aanzette zag zelfs ik dat mijn baarmoeder er niet mooi schoon uitzag/ziet van binnen. Heb inmiddels zo enorm veel medische echo`s gehad dat ik zelf bijna deskundig aan het worden ben haha! Maar goed toen ging ze draaien en linksboven in vruchtzak 1 (2,4 cm x 1,1 cm) en rechtsonder vruchtzak 2 van 0,6 cm. Tja, een moeilijk rommelig verhaal. Er zijn dus allerlei opties mogelijk:
    1) beide vruchtzakken zijn al afgestorven en gaan miskraam worden
    2) 1 vruchtzakje gaat doorgroeien en de andere wordt opgenomen door lichaam/afgestoten
    3) allebei de vruchtzakjes moeten nog doorgroeien en ben ik pas 5 weken zwanger ipv 6...

Over 2 weken weer een echo en als daar geen foetale hartactie op te zien is dan zal ik gecurreteerd gaan worden. Onzekere tijd nog even! Positieve is, dat ik al sinds woensdag geen bloedverlies heb gehad. Wel heb ik na de echo wat oud rood bloed verloren! Ook is mijn reuk extreem sterk en heb ik savonds geen zin in eten. Mijn broeken passen niet meer..

En mocht het zich allebei toch gaan ontwikkelen dan zijn ZE zeer welkom. Ik ga er niet vanuit en heb me er al op ingesteld dat we opnieuw aan het klussen mogen...

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @pookie66 ik be ook al2 weken vroeg wakker..Ver voor de wekker gaat... Ben om 8.00 weer terug gegaan na wat gegeten te hebben en ben nu net weer wakker. Papa smurf ligt nog te slapen, maar die kwam pas om 2.30 naar bed vanacht!

20. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    Ik heb voor mijn doen echt een rotnacht gehad. Dit is me nog niet eerder gebeurd.
    Om 22.30uur gingen we al slapen en om 23.50 uur werd ik wakker (was niet zo lekker - dus even naar de WC). Weer gaan slapen en om 02.00uur weer wakker (weer even naar de WC).Hop verder met slapen en om 03.30 werd ik wakker van een enormeregebui (met tegezin uit bed om raam dicht te doen). Weer slapen en om 06.30 weer wakker (weer naar de WC). Daarna doorgeslapen tot 09.00uur.
    Dat was de tijd om uit bed te gaan.... en manlief heeft heerlijk geslapen vannacht, niets gemerkt van alles! HAHAHA dat belooft nog wat.
    Denk dat ik vanmiddag maar wel even en powernapje ga doen!

Fijne dag allemaal!

Share This Page