Arme Bab..ik leef met je mee meid, ik weet verder ook niet wat ik kan zeggen, je moet het afwachten hoe ontzettend moeilijk dat ook is... Hadden we maar een luikje in onze buik he...
Ik weet natuurlijk nog niet wat het word, ik laat zeker weten weer een pretecho maken haha Een meid zou ik leuk vinden, maar een knulletje ook. Maargoed, zolang het blijft zitten ben ik erg blij! Dit is het sommetje: Neem het getal 49. Tel daarbij de maand op waarin de eerste dag van je laatste menstruatie was. Trek van dat getal jouw leeftijd af. Vervolgens trek je van dit getal één af, dan twee, dan drie, enzovoorts. Doe dit tot je niet meer verder kunt aftrekken. Het getal dat overblijft, zal je dan vertellen of het een jongen of een meisje wordt: is het getal even, dan wordt het een meisje. Bij een oneven getal wordt het een jongen. Bijvoorbeeld: 49 + 3 = 52 - 28 = 24 -1 = 23 - 2 = 21 - 3 = 18 - 4 = 14 - 5 = 9 - 6 = 3.
Hahaha! Nou, volgens dit sommetje krijg ik een jongetje! Maak ik in ieder geval mijn zoon heel blij met een broertje. Nog zo'n 15 weken en dan weten we het!
Hhhahahaha ik kom uit op 0.... En dan wordt het een brusje zeker Mijn kwaaltjes hier nemen af... Ofwel mijn lichaam begint aan het HcG te wennen... of het gaat hier weer de verkeerde kant op.. Ik ben nog wel moe... Ik ga zo mijn bedje weer in... En dan morgen even weer de lijst bijwerken... Maandag moeten er volgens mij weer een aantal naar een afspraak... Spannend... Iedereen bedankt voor het meeleven met het wegvallen van ons caafje... Stom is het.. tis maar een klein diertje.. maar toch.. Mijn dochter is er gelukkig weer wat overheen... scheelt natuurlijk wel dat we de andere caaf nog hebben... Hopen dat zij niets mankeert.. Trouwens ik vertelde vanavond aan mijn broertje en zijn vriend dat ik zwanger ben... Nou koeltjes dat er gereageerd werd... pffff... Mijn broertje reageerde helemaal niet... die was te druk met de Wij.... en mijn "zwager" heel koeltjes...: Ooooh leuk... Maar geen felicitatie of niks... Pffff...
@Bab - Met zo een echo wordt er ook behoorlijk gewroet nog in je buik hoor... en als je dan gevoelige adertjes hebt... kan het zo nog een beetje nabloeden en er als oud bloed uitkomen... Probeer vertrouwen te houden meid.. hoe moeilijk het ook is... Wanneer mag je weer voor een echo zei je?
Ik kom op 3 uit een jongetje. Zit gezellig alleen met een glaasje water een tijdschrift te lezen mijn man en broer zijn stappen en ik ben lekker thuis. Wil ook niet mee hoor trek ik echt niet maar is toch ongezellig zo alleenig thuis op zaterdag avond. Morgen maakt hij het goed met croissants nou vooruit haha nu hopen dat ik morgen een goede dag heb en het dan ook daadwerkelijk kan opeten. @wishgirl stom kunnen mannen reageren he, mijn broer ook hoor oke wel gefeliciteerd want iedereen deed het maar begint nu langzaam aan het idee te wennen. Ben de jongste van 4 kids (incl 1 stiefzus) en de eerste met trouwen en een kindje dus iedereen moet zo wennen haha jammer dan kan moeilijk op hun wachten toch haha
ik kom uit op 3, dus ook een jongen, ck zegt ook jongen, maar mijn gevoel zegt nu al meisje... Vandaag mijn eerste onbegrijpelijke huilbui ook gehad. Ik snapte echt niet waarom ik huilde, was niet verdrietig ofzo, volgens mijn vriend was het alle spanning van de afgelopen anderhalf jaar dat eruit moest
Ik kom uit op 2, dus een meisje. Ook de chinezen hebben het over een meisje, en ik droom van ene antje duidelijker kan niet.... wat mijn buikpijn betreft, net had ik het weer.... buikpijn en het trekt door naar rechts, het zijn vast mijn darmen. Later dacht ik ook aan bandenpijn, wel vroeg toch?
Haha dames, een 0 is ook even dus meisje hahahaha Laten jullie trouwens een pretecho maken? Of krijgen jullie nog meerdere echo's? Ik krijg er een met 7w+1d en met 10w bij de vk. Met 20 weken krijg ik ook een (screening/routine)echo (is standaard hier).
Majo ik heb vanaf week 4 al bandenpijn, nu wat minder, maar het kan al snel komen. Het is wel erg vervelend.
Ik heb net even een buikfoto gemaakt en in mijn album gezet... Buik is 107 cm... Ik vind er nog niets of niet veel aan gegroeid... maar dat weet ik dan ook weer niet zeker hahahaha Ik heb nu steeds zo een pijn als ik ga zitten... Ik denk dat ik wat last van obstipatie heb...
Ik heb volgens mij ook al last van bandenpijn. Vond het juist bizar omdat ik al een keer zwanger ben geweest. Zou je toch verwachten dat ze daar onderin al wat gewend waren qua oprekken... Ik heb intake bij de vk op 18 augustus, ben dan 9w3d volgens mijn eigen berekening. Ik weet alleen niet of ik dan een echo krijg! Totaal vergeten te vragen, maar ik meen me te herinneren van 5 jaar geleden dat dat wel het geval is. En dan nog met 20 weken, dat is toch altijd standaard? Ik vind pretecho's te duur, helemaal nu ik alleen ben.
Goeiemorgen dames! Gisteren even niet online, er is mij vrijdagavond toch wat in mijn rug geschoten. Kon mij gewoon niet meer bewegen, gisteren de hele dag op bed. Doet nog steeds onwijs pijn als ik mij beweeg maar kan nu toch al wat rondlopen. Is de eerste keer dat ik dit heb. Mannetje zei al dat het de leeftijd was nu ik de 30 voorbij ben. Maar goed, verder alles oke hier. Af en toe een beetje een vage misselijkheid en wat buikpijn. EIgenlijk hetzelfde als bij mijn dochter vorig jaar, dus daarom hier het stille vermoeden dat het weer een meisje is. Zou ik ook wel leuk vinden, hoewel een jongen ook fijn zou zijn hoor! Hebben jullie dat ook dat je broeken 's avonds echt gaan spannen. Moest gisterenavond echt een knoopje opzetten. Pfff, nog een paar weekjes en we kunnen weer zwangerschapsbroeken aan... aan de andere kant die zitten ook echt heerlijk rond je buik! Nou meiden, ga even ontbijten anders wordt ik echt misselijk!
Goedemorgen dames! Hier vannacht heerlijk geslapen, maar ben wel steeds vroeg wakker en kan dan niet meer slapen. Gelukkig is dochterlief ook altijd vroeg op (half acht) dus dan kan ik er ook lekker uit. Majo: Ook ik heb last van buikpijn/bandenpijn. Weet eigenlijk niet hoe ik het moet omschrijven. Dacht eerst dat het mn darmen waren, maar heb het voornamelijk aan de linkerkant en het is echt vermoeiend. Zal er allemaal wel bijhoren Sofieke: Mijn spijkerbroek zit ook strak en gewoon niet meer lekker. Het liefst loop ik in joggingbroek, dus denk ook niet dat het nog lang duurt voordat de zwangerschapsbroeken uit de kast worden gehaald Wishgirl: Mooie buikfoto! Vervelend als je obstipatie zou krijgen. Ik had daar bij mijn vorige zwangerschap ook last van met als gevolg weer aambeien Kreeg toen lactulose wat bij mij erg goed heeft geholpen. Misschien een tip? All: Vandaag nog leuke plannen op de agenda staan? Het weer ziet er in ieder geval iets beter uit dan gisteren....Hier schijnt het zonnetje in ieder geval, JIHA! Wij willen als het even meezit vanmiddag lekker gaan wandelen. Fijne zondag allemaal!
Hi meiden, De digitale clearblue vindt ook dat ik zwanger ben, ik hoef dus niet meer te twijfelen Daarom kom ik ook maar gezellig bij de maart mama's. Volgens de calculator is mijn vermoedelijke bevallingsdatum 24 maart (klinkt nog zo ver weg, maar het gaat vast snel ) Ik vind het allemaal zooooo spannend! Liefs, Mouse
Gefeliciteerd Mouse! Jenna ja dat is waar, pretecho's zijn behoorlijk prijzig. Vandaag niets op de planning, mijn oudste dochter word zometeen gehaald door mn buurvrouw en haar dochter, gaat ze mee naar kidsplayground. Ik heb een flinke opgezwollen amandel, ben er helemaal eng van. Heb dit bij mn tweede dochter ook gehad in de zwangerschap. Pff. Fijne zondag dames!
Mouse: Gefeliciteerd en welkom natuurlijk! Pretecho: Is inderdaad prijzig. Wij betaalde vorig jaar bij mn dochtertje 100,-. Dit was dan 3d en 4d incl foto's en dvd, maar duur is het wel. Babjolan: Wat vervelend van die amandel en wat toevallig dat je dat bij je vorige zwangerschap ook had Is daar dan niks aan te doen?