Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nee helaas niet.
    Ze geven liever geen AB kuur in een zwangerschap.
    Ik kan t enkel koelen en vooral veel slikken.
    Buiten mn zwangerschappen heb ik t ook gehad dus eigenlijk moet ik ze gewoon laten verwijderen maar zo'n held ben ik niet hahaha

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Tjonge jonge,

weinig zwangerschapssymptomen maar die ellendige afkick verschijnselen van de symbicort zijn killing.
    Keelpijn, hoesten ( dat trekt wel lekker door naar beneden, auwie) benauwd. Bah.
    voor de zekerheid toch morgen maar mijn eigen huisarts bellen.

3. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Bamjolan: Arme jij! Wel een goede reden om geoorloofd lekkere ijsjes te eten;) Kan wel zijn dat onder invloed van de hormonen zulke dingen sneller opspelen. Ik heb vlak voor mijn vorige zwschap chronische botvliesontsteking in mijn kaak gehad na 2 operaties. Was echt verschrikkelijk. Stond al op de lijst voor een behandeling in een hyperbare zuurstoftank. Maar door de zwschap werd de pijn juist geremd en nu is het goed te doen qua pijn enzo.

@Majo: Bandenpijn heb ik ook. Een soort brandende, stekende pijn in de liezen of net er boven. Mocht je morgen nog steeds zo`n buikpijnklachten hebben zou ik toch even langs de HA gaan. Het is wel zo dat de bmoeder langzaam aan steeds groter wordt en de darmen een ander plekje moeten gaan zoeken. Misschien dat het ook pijn kan veroorzaken?

@Wishgirl: dankjewel voor de opbeurende woorden. Ik heb me laten vertellen dat bruin geen kwaad kan....Houd me daar maar aan vast! Wachten duurt wel lang. Mijn gevoel zegt dat er misschien wel 1 gaat blijven. Heb me een beetje ingelezen en wel meer gehoord dat hartjes pas later gaan kloppen. Had natuurlijk met 6 wk en 1 dg de echo, misschien is dat ook wel erg vroeg! En heb nog meer echo`s op internet bekeken en die zagen er qua structuur beetje uit zoals mijn bmoeder. De volgende echo staat op 31e gepland.
    Wat een mooie buikfoto heb je! Groeien gaat vast heel snel straks!

@Jenna: Ik kom op 3 uit en dat zou dus jongetje zijn. Volgens ck is het een meisje....mochten allebei de vruchtjes groot worden dan zijn het misschien wel jongetje en meisje!
    Hoe is het met je meisje? Gaat het weer een beetje?

Pfff ben wel doodmoe! Onze kleine man bedacht dat hij vanmorgen om 6 uur al met zijn nieuwe tractor wilde spelen. Lag de hele tijd: AUTO, TRACTOR.......TTuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuttttttt, brrrrrrrrrrrr haha! Wat een ding he? Het is echt een heerlijk ventje! Voor diegene die het leuk vinden kun je op mijn hyves wat foto`s van hem zien. Gisteren weer een heel aantal complimenten gehad over zijn prachtige blauwe ogen! Als ik naar hem kijk dan word ik nog steeds warm van binnen en verzacht het verdriet om ons nieuwe brusje(s)!

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Snoop, fijne vakantie! Geniet ervan!

@Jen, ik was bij dochterlief ook kots- en kotsmisselijk, , doodmoe, zere borsten (en voller), veel plassen....zoals nu ook. Enige verschil wat ik deze zwangerschap heb is: pukkeltjes....ik krijg er elke dag een paar bij..in mijn gezicht en hals.........daarom denk ik nu een jongen ;) Want dat had mijn nicht ook heel erg toen ze dr zoon kreeg en bij dr dochter had ze dat weer niet.

@Bab, ik duim voor je! En bij de telling van jou, dat sommetje, zou ik weer een meid krijgen.

@Wish, nog gecondoleerd met caafje meis, helemaal vergeten, sorry...
    He wat herkenbaar van je broer trouwens, die van mij zei alleen maar; oh. Feliciteerde me ook niet...

@Bamjolan, Wij krijgen met 10 weken, 12 weken en 20 weken echo's. En we laten met 24 weken een pretecho maken.
    Bandenpijn heb ik al vanaf het begin. Word steeds erger.

@Mouse, gefeli en welkom!

@All, wij gaan nu weg. Gaan naar mijn ouders, de echo laten zien.....
    Tot vanaaf en anders morgen...

xxx fijne dag!

5. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Zo Snoopy fijne vakantie! Geniet er lekker van!

@bab; volgens jouw berekening wordt het hier een jongen (volgens de CK ook)

Hier weer een rotnacht gehad: van 02.30uur tot 05.00uur lakker wakker gelegen :( En vanmorgen ook ineens klaarwakker.... geen zin meer om te blijven liggen.
    Hoop niet dat dat vannacht weer gebeurd, morgen moet ik natuurlijk wel weer gewoon werken.....
    Zo nu weer even verder met het opruimen van de schuur en 1 slaapkamer.
    Fijne dag allemaal!

6. Niet meer actief

MamaKitty, die pukkeltjes in je gezicht en hals....
    Dat heb ik ook zo erg.

Fijn dat jullie meedenken over die buik/bandenpijn!
    Zo te lezen is het toch bandenpijn, gisteravond voor het slapen maar een paracetamol genomen...
    Het is mijn 4de kindje, nu voor het eerst zo vroeg bandenpijn, ik hoop niet de hele zwangerschap ;)

Hoe is het verder met jullie sympthomen?

7. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hey meiden, ik ben even aan het bladeren en zie ineens al maart 2009 mama's gefeliciteerd!

Het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik zelf ontdekte zwanger te zijn. Nu al bijna 5 maanden mama.
    De tijd vliegt voorbij, geniet er maar van!

liefs Nikkie

8. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Jaaaa, ik mag me eindelijk ook melden bij de maart mama's. Ik weet sinds afgelopen maandag dat ik zwanger ben. Uitgerekend ergens tussen 17 en 20 maart! We waren al een jaar bezig en had er al niet mee zo op gerekend dat we "spontaan" zwanger zouden worden maar wel dus! Ben helemaal blij. Ik merk toch echt wel dat ik zwanger ben, ben misselijk (nog niet overgegeven), had een aantal dagen erg last van een opgeblazen buik, heb pijnlijke borsten en ben erg moe. Ondanks dat alles geniet ik met volle teugen.
    Ik ben naturlijk ook erg benieuwd wat het gaat worden...zou het met de 20 weken echo dan ook héél graag willen weten...de verloskundige ziet het dan nl wel dus waarom wij zelf dan niet. Helaas denkt m'n vriend hier héél anders over, hij wil het echt niet weten...zucht. Nou ja, gelukkig duurt het nog even.

Zijn jullie al met neman bezig? Lijkt me héél moeilijk

Jullie natuurlijk ook allemaal heel erg gefiliciteerd met het zwanger zijn!

9. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    Hi mieke74,

Jij hebt de maart mama's ook al gevonden :D Vanaf welk moment was jij misselijk? O dit moment heb ik alleen maar 'last' van mijn borsten, voelen behoorlijk beurs aan, maar verder (op ongie krampjes na) voel ik helemaal niets.

10. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Mieke: Welkom bij de maartmama's en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Wij willen het ook héél graag weten met de 20 weken echo, was met mn dochtertje ook :D Wij konden onze nieuwsgierigheid echt niet bedwingen!

WIshgirl: Nou zeg, wat flauw van je broer! Hier weten de opa's en oma's en broertjes het nog niet, maar ik weet zeker dat ze superenthousiast reageren. Altijd jammer zo'n reactie, want jij zelf bent natuurlijk apetrots en enorm blij! Maar niet teveel van aantrekken...

Pff, vanochtend schreef ik nog dat het zonnetje scheen, maar het is hier momenteel echt snertweer. Het komt met bakken uit de hemel :cry:

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mieke gefeliciteerd!

12. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    @mieke74 en mouse welkom bij de maart mama's!

Vandaag weinig plannen op bezoek bij mijn man zijn oma met 1 van onze oude volvo's moet even opladen want vrijdag moet hij trouwrijden is wel handig als hij het dan ook doet haha verder helemaal niets ook lekker!

13. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Mieke en Mouse, Welkom en gefeliciteerde met jullie zwangerschap!

Vandaag 5 weken zwanger! Maar eigenlijk voel ik bijna niks. Behalve m'n (.)(.). De meeste van jullie zijn al wat verder, hadden jullie dat ook? Natuurlijk wel prettig om nergens last van te hebben, maar het wordt er ook heel onwerkelijk door. "Zou het nog wel zo zijn?" denk ik steeds.
    Vandaag ook de eerste buikfoto gemaakt. Heb het voornemen om elke week even een foto'tje te maken. Maar ja, wat er nu te zien is zijn vooral de vakantiekilootjes :cry: en ja, kan nu ook niet even sonja bakkeren. Maar goed, dat komt dan later wel weer. Had gisteren wel een heel opgeblazen gevoel, kon m'n buik ook bijna niet inhouden, maar goed dat het een beetje fris was en ik mijn jas erover heen had haha.

Fijne zondag allemaal!

14. Margarita

Margarita Lid

15 mrt 2008
    66
    0
    0
    Ciao!
    Tenx voor het warme welkom (een paar blz terug)... Wat wordt hier veel gebabbeld zeg! ;)

Welkom Mieke en Mouse!

Ik wil graag alle meiden met problemen sterkte wensen (varierend van idiote partners en cavia's, bandenpijn tot misselijkheid)...
    Ik ben alleen erg moe en ik moet VAAK plassen, verder is het wel okee.

Hebben jullie ook wel eens acuut zin in iets geks en als je het dan voor je hebt dat je dan niet hoeft? Ik ben al diverse keren aan rare hapjes begonnen en heb na 2 happen geen zin meer (vis, chips, speciaal beleg op brood...) Echt gek!

Zoals ik in een ander topic al schreef: ik vind het stiekem wel fijn dat ik gekke dingen heb/voel want dan weet ik dat het echt zo is! Anders zou ik het zowat niet geloven! Dit is mijn eerste...

X M

15. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @ravi, ik heb dat ook hoor, amper (nog) ergens last van, heel onwerkelijk he... je zou bijna hopen op een beetje misselijkheid ofzo :)

16. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ravi heb je foto gezien.
    Gelukkig, ik heb zo een buikje niets te zien.
    www.kleintasje.beebiesite.nl
    Heb hem expres maar ingehouden ook.
    Vandaag wilde ik een nieuwe foto bijhouden maar ik keek in de spiegel en dacht. Nou, echt een verschil is er niet.
    Doe jij het wel elke week?

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik heb helemaal nog geen buikfoto gemaakt.
    de buik boven mijn navel is helaas groter dan de buik onder de navel:)
    Ik merk wel dat mijn buikspieren al verslapt zijn, maar ja die zitten ook verstopt onder buik dus nu is het alleen nog maar slapper.

Over een jaartje maar weer fanatiek hardlopen en Sonja. Hardlopen nu gaat al helemaal niet meer door die vervelende longen van mij.

Ik moet trouwens zometeen naar een familiebijeenkomst, ik hoop maar dat niemand wat merkt [-o<
    Ik ben ook heeeeeeeeeeel slecht in liegen :(

18. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb met 5w en 1d een buikfoto gemaakt maar nog niet in mn album gezet.
    Zal het vanavond even doen als de meiden op bedje liggen!

19. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

bamjolan, leuk je hyves.
    Als iedereen het weet, sep, dan meld ik me aan!

pookie> ik ga elke week naar de sportschool. Lekker fietsen, steppen en hardlopen daar. Geen buikspieroef. meer. Hahaha...
    ik deed eerst pilatus.

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Nieuwe zwangeren: welkom en hartelijk gefeliciflapsteerd!

Heb nog geen buikfoto gemaakt. Over 3 maand zal m'n buik er nog steeds hetzelfde uitzien ;) (ik lijk namelijk al een half jaar 5 maand zwanger ;) :) )

En wat mijzelf betreft: moe moe moe!

Laterrrr!

Liefs Tezzz

Deel Deze Pagina