*** AFSPRAKENLIJST MORGEN*** 21 juli: Ster - 1e echo 21 juli: Florida13 - intake vk, 12.10 uur 21 juli: Daphne1980 - intake vk, 13.45 uur ----------------------------------------------------- @Ster - Ik wens je een heeeeel goede en fijne echo morgen... Veel plezier en succes! @Florida en Daphne - Heeeeeel veel plezier morgen bij de intake van de vk! Gauw komen vertellen hoe het was he meiden
Hé meiden! Alweer even geleden dat ik hier was, maar heb zo weinig tijd gehad afgelopen week... We gaan in oktober verbouwen en afgelopen week hebben we een keuken uitgezocht, tegels voor de vloer enzo, nieuw sanitair, gesprekken met de aannemer gehad en oja, ook nog gewerkt tussendoor! Gisteren lekker naar Ikae & Prenatal geweest, en vanmiddag met z'n 3tjes over de kermis heengelopen. Ja, daar kunnen we hier in Tilburg niet omheen! Samen met Simon in de draaimolen geweest, en die heeft zn ogen uitgekeken! Qua klachten heeft de misselijkheid nu écht toegeslagen... Nu weet ik weer hoe het was! Droge crackertjes liggen naast mn bed, en de zwangerschapsgranules van VSM zitten standaard in mn tas. Die helpen best wel bij mij gelukkig! Ik heb het idee dat mijn buik begint op te zetten, broeken zitten ook niet denderend meer. Gelukkig heb ik veel rokjes! Komende week mijn zw.kleren van vorig jaar eens tevoorschijn halen en weer lekker wassen. Heb gisteren bij Prenatal nog een broek gekocht (kort, zwart met wit krijtstreepje) voor 9.95, mooie prijs vond ik! En het 1e rompertje voor ons nieuwe beebje gekocht.... *smelt* Verder net een hele hoop bijgelezen! Jenna - Wat een h*fter is die GL! Lees net dat je erachter bent gekomen dat-ie waarschijnlijk al een ander had tijdens jullie relatie? Maakt hem een nóg grotere GL! Maarreh, je kan het hoor! Je hebt alle maartmama's achter je staan! Bamjolan - heb ik ook, zal er wel bij horen! Voor de rest ben ik alles weer vergeten... Echt, dat hoofd van mij, net een vergiet! Pfff... Ik ga nu lekker in bed liggen, morgen weer werken. 's Middags heb ik een beoordelingsgesprek en an hoor ik of mijn contract verlengd gaat worden, spannend! Ze weten nog van niks, was het van plan om na onze vakantie te gaan vertellen, 25 augustus. Maar hoop wel heel erg dat ik mag blijven, heb het erg naar mn zin, superleuk bedrijf! Jullie horen (lezen) het morgen!
Veel plezier morgen, de 3 dames met een afspraak! MamavanSimon; Hahaha, ik heb ook zo'n vergeetachtig hoofd, hoor! Kreeg het van de week al voor mekaar om mijn douchecreme in mijn haar te smeren tijdens het douchen... :-s En succes morgen met het gesprek! Ik duim voor je!
Ik ben blij dat jullie het herkennen meiden! Ik kan me niet herinneren of ik dit bij de andere 2 ook heb gehad! Ster, Florida en Daphne heel veel succes morgen!
Heee hoi allemaal... Ik ben zoooo ontzettend moe! Heb vanmiddag bij mijn moeder al liggen slapen.. zucht.. Ik zit er nu ook al de hele avond tegen te vechten... Ik wil graag in bad... maar ik ben bang dat ik in slaap val... dus ga ik denk ik maar niet.... zucht.. Ik heb vanavond even aan een vriendin gevraagd of ze dinsdag mee wil naar de echo... Stel je voor dat het toch mis is... Je weet het immers niet met mijn verleden... Dan heb ik iemand bij me... Dochterlief moet ook mee.. en het dochtertje van mijn vriendin ook... Vanavond met veel moeite hier even alles gestofzuigd... maar ik was meteen bekaf...
Ik heb wel last van obstipatie... en als ik dan ga zitten is het even pijnlijk... Maar ik weet niet of jullie dat bedoelen?
Wishgirl; Nee, ga dan maar niet in bad. Beter morgen, met een muziekje op ofzo, zodat je lekker wakker blijft. Hier ook idiote vermoeidheid, weet niet waar ik het moet zoeken... Het is maar goed dat de kinderen vakantie hebben, he? En goed dat je dinsdag versterking meeneemt. We gaan er natuurlijk vanuit dat het gewoon heel goed zit daar binnenin jou! Positief blijven denken, anders kunnen we er nooit van genieten! Je laat het wel direct weten hier, he?
Zodra ik weer thuis achter de pc zit laat ik het meteen weten... Aangezien mijn vriendin nu meegaat kan het wat langer duren... Ik moet er om 16.00 uur zijn... Tis sowieso een uur rijden.. We kunnen in de spits komen op de terugweg... en misschien wil mn vriendin wel ergens eten eerst of na de tijd nog even nakletsen of bakkie doen... Maaaaaar zodra ik kan horen jullie het... Kee? Ik hoop zooooo dat het goed zit... maar na die ellende die ik al heb meegemaakt ben ik echt wel zenuwachtig... Vragen als: Heeft het zich wel in de baarmoeder ingenesteld... Leeft het nog wel? Groeit er al een hartje of niet? Etc. Zucht
Zullen we maar buddy's worden dan? Ik trek al die onzekerheid dinsdag ook niet, hoor! Wil graag dat alles goedzit bij jou! Moet je je voorstellen hoe hysterisch het hier wordt als we allemaal tegen de 40 weken aanlopen..!
@MamavanSimon - Heeeeeeeeeel veel succes morgen bij het beoordelingsgesprek... En ik duim voor je dat je contract verlengd wordt! duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
Hahhahahahaha ja... en we lopen allemaal vlak achter elkaar aan hahahhaha... wordt me een toestand hier... Heel de pagina ligt plat dan! Maar ik krijg een keizersnee hebben ze me beloofd en dit staat ook in mn dossier... En ik heb begrepen dat ze die met 38 weken doen hier... dus ik ga dan 16 maart niet redden Ik wil je best even sms-sen hoor hoe het was als ik in de auto zit ... Is het slecht nieuws mag je het hier vertellen... en als het goed nieuws is wil ik het zelf vertellen hihiihih.. kee?
Ja, is goed! Ik mag dus niets vertellen dinsdag.... Heb jij met je dochter ook een keizersnee gehad? Of waarom krijg je dat nu wel? Met dat bevallen wordt echt een ramp, volgens mij! Volgens mij moeten we hier ook niet een buddy kiezen die rond dezelfde datum is uitgerekend, straks lig je tegelijk te bevallen! Maar ook niet echt te doen, aangezien we allemaal in dezelfde maand bezig moeten... Pff, daar denk ik nog maar even niet aan! De bevalling...
Hallo maart-mama's Ik kom me gezellig bij jullie voegen! Ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben Volgens de calculator zou ik dan 30 maart zijn uitgerekend, dus pas nog net in dit groepje Voel me er helemaal goed bij, heb alleen heel vaak last van m'n maag ondanks dat ik vaak lees dat dit pas later in de zwangerschap voor komt... Maar goed, morgen de dokter maar ff bellen en dan hopelijk snel naar de verloskundige
@Jenna - Vanwege het feit dat het allemaal zo dicht bij elkaar ligt, lijkt het me beter als iedereen straks 2 buddies heeft Kans is klein dat ze dan alle 3 tegelijk liggen te bevallen hahaha De reden dat ik een keizersnee krijg is dat alle vrouwen aan mijn moeders kant geen volledige ontsluiting krijgen.. Ik heb dus met mijn dochter 8 uur persdrang op liggen houden en mijn dochter is uiteindelijk met 7 cm ontsluiting en een vacuumpomp na anderhalf uur persen geboren. Gevolg: Chronische bekkeninstabiliteit en een zeeeer pijnlijk staartbotje.. Ik ben niet kleinzerig, maar heb een jaar op 2 hoofdkussens moeten zitten.. Als ik ging staan werd het me zwart voor de ogen... Dus nu besloten het niet weer zo een drama te laten worden en dus een keizersnee... De herstelperiode zal voor mij ook een stuk vlotter verlopen... @Alle nieuwelingen: Welkom hier! Als je mij een pb-tje stuurt met alle gegevens, zorg ik ervoor dat je ook op de lijst komt! GEFELICITEERD!
Gefeliciteerd Princess! Als je je gegevens in een pb zet en naar Wishgirl stuurt, kom je ook op onze lijst te staan! Misschien ben jij wel de laatste mama die zich bij ons voegt, dat is ook wel speciaal!
Aaaauuwttsjj, dat klinkt echt ontzettend pijnlijk, Wishgirl! Ik dacht dat ik het zwaar had met mijn 5 hechtingen, maar jouw verhaal...pff! Ook ik ben helaas bekend met de vacuumpomp, echt een fijn staaltje techniek... Vind je het fijn dat je nu een kz krijgt? Of ben je daar nog niet erg mee bezig geweest? En...3 buddy's! Overdrijven is ook een vak, he...
ooooh sorrie... zei ik 3... haahahha Ik bedoel dat je dan met zijn drietjes bent hahaha... 2 buddies... Ik ben er nog niet echt mee bezig geweest... Alleen als ik op een dinsdag zou bevallen in week 38.. dan ist wel een leuke datum: 03-03-2009... 3 x 3 = 9 hihihiih Borsten zijn hier weer pijnlijk bij aanraken.. alleen in de avond... verder niet... zucht.. Maar weten jullie wat ik me wel afvraag he... Die symptomen die ik heb: vlagen misselijk (dagelijks wel eigenlijk), vlagen duizeligheid (ook dagelijks), savonds pijnlijke borsten, aders op borsten, obstipatie, ontzettend moe.... Dat alles bij elkaar... dan moet het toch eigenlijk gewoon goed zitten? Ik bedoel... stel dat het op een verkeerde plaats zit of het leeft niet meer.. dan heb je toch niet zoveel klachten? En meiden nog even over mijn buik: zo een mooie buik is het niet hoor.. hahaha Tis een originele blubberbuik overgehouden nog altijd van mijn eerste zwangerschap )))) En volgens mij is er nog niets bijgekomen van nu hihi