Ja, jammer is dat he, marb? Dat krijgen wij helaas als meiden die pas ergens aan het eind van de maand zijn uitgerekend. Moeten we mekaar daarin maar een beetje mentaal ondersteunen. Ik zat inderdaad ook al te kijken op internet naar echo's van rond de 9 weken, maar die zijn zeker mooi duidelijk! Je kan dan al echt de armpjes en beentjes zien enzo. Pats boem weg met die onzekerheid!
ik moet nog 3 weken wachten voor de eerste echo, ik ben dan 10 weken als het goed is.... Het duurt zoooooo lang, hihihi
Hoi maartmama's, Hoe gaat het met jullie zwangerschap? Hier gaat het goed, alleen nog altijd oververmoeid en vandaag enorm duizelig geweest, ik had eve een blackout. Ik heb gehoord dat tbij een zwangerschap meer kan voorkomen. Waarschijnlijk had ik niet genoeg energie en suikers binnen. Verder ook niet zo erg last van misselijkheid gelukkig... ik heb gehoord dat dat nog altijd kan komen, ik hoop van niet. Ik heb verder pas over 2 weken echo (5 augustus ik ben echt benieuwd hoe dat zal gaan en ik hoop dat alles goed gaat in mn baarmoeder en dat hoop ik ook voor jullie! Dames, geniet van jullie zwangerschap en doe vooral rustig aan (geen zware dingen optillen Slaap lekker allemaal! Groetjes, Mommy2be
Goeiemorgen dames! Gisteren even erg druk geweest op mijn werk dus niet kunnen meelezen. Hopelijk wordt het vandaag wat beter! Kan even niet op iedereen reageren, daarvoor hebben jullie echt teveel geschreven! Maar goed, wel een paar die ik onthouden heb. @ mamakitty: jij zei het tegen mij vrijdag, nu mag ik het eens tegen jou zeggen. Stop met je druk te maken, meis. Jij bent gewoon lekker zwanger en gaat een super gezond beebje op de wereld zetten op een plek die jou het best ligt. Of dat nu in het ziekenhuis of thuis is. Mocht het jou enige troost bieden, ik ben van mijn eerste in het ziekenhuis bevallen en moet er niet aan denken om dat voor tweede anders te doen. Gewoon lekker in het ziekenhuis met alle nodige zorgen in de buurt voor het geval dat nodig is. Heb ook een heel goed gevoel over de manier waarop dat allemaal gegaan is... @ Mamavansan: jeetje meis, 13 buisjes. Daar zal jij ook even gelegen hebben voor die allemaal vol waren! Hoop dat ze er snel uit zijn en jullie de juiste behandeling kunnen starten en weer aan de klus kunnen! @ Wish, weet niet of jij dit nog leest voor je echo, maar heel veel succes vanmiddag. Probeer ook lekker te genieten, he, niet alleen te stressen. Veel makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk @ Jenna, hier nog eentje die nog meer dan 2 weken moet wachten voor de intake en de echo. Stom is dat want ik wil zo graag mijn foto-lijstje vullen met een mooie echo! Kan die naast de foto van mijn dochtertje en heb ik mijn twee floepies samen op de kast staan LAdies ga aan de slag dan kan ik hopelijk vanmiddag even gaan liggen! Hier gaat alles wel goed, niet al te misselijk (af en toe eens een vlaagje), soms een beetje bandenpijn als ik een rare plotse beweging maak, maar wel erg moe! Echt helemaal zoals bij mijn eerste zwangerschap dus volgens mij krijg ik weer een meisje! Maar daar moet ik echt helemaal geduld voor hebben voor we dat te weten komen! Liefs, S.
Dit hoor ik wel vaker... Waarom is dat eigenlijk? (niet dat ik sta te springen om zware dingen te tillen... Vind t wel makkelijk dat m'n vriend de boodschappen en onze bagage draagt )
Gisteravond is hier MvM langsgeweest en ik mag meedoen! Een bevestiging van een ander dat ik zwanger ben. Vanaf vrijdag ga ik de flessen vullen. Zaterdag wordt het nieuws bekend gemaakt aan de (schoon)familie. We gaan die dag met z'n allen naar de Efteling en aangezien ik een achtbaanfanaat ben, gaat het zeker opvallen dat ik nie meega in de Vliegende Hollander e.d. 9 & 10 augustus gaan we weer een weekendje naar Disneyland (we hebben een jaarpas, vorige maand aangeschaft ) samen met 2 vrienden, ik heb er veel zin in, ondanks dat het voor mij allemaal wat rustiger moet
energy> baby spullen kopen daar! JOEPIE>>> ik heb wel een bestelling voor je. Hihi..zou best wel willen gaan eigenlijk.
Hallo allemaal, Ben op mijn werk, dus kan weer ff online zijn. Jeetje wat kunnen jullie kletsen zeg! @MamaKitty: meid, ik snap je gevoel. Ik had voor de 1e echo ook constant MK gedachten. Ik lees die verhalen ook teveel en maakte me ook druk. Heb me zelf in bescherming genomen en ga die stukken maar even niet lezen. Zolang je je goed voelt zit het allemaal goed meis! Komt goed. Hier ook alles ok, ben wat misselijk en moe. Het buikje begint nu te groeien ben weer 1 of 2 ons aangekomen. sinds het begin nu 5 ons. Valt nog mee dus. @Wishgirl en Judith: suc6 meiden voor jullie echo. Heel spannend allemaal. * ik duim voor een goede echo* @Ilona: Ook weer spannend de 2e echo. Hoop dat de beeb alweer wat gegroeit is. Erg veel plezier! @ Amanda, Jacky en Lyanomi: Veel suc6 vandaag bij jullie intake gesprek VK en/of Gyn. En Poohbear: jij ook veel suc6 bij de gyn vandaag. Ik hoop gauw weer van jullie te horen!1 XX Mij.
Mamasan: 13 buisjes bloed Dat is zeker niet niks zeg! Ik kan zelf heel slecht tegen bloedprikken en trek dan ook helemaal lijkwit weg, maar goed hoort erbij. Wat fijn dat je een oom heb die arts is en waar je zo goed mee kan praten. Ik hoop echt voor je meid dat het inderdaad een tekort is aan de B12, want daar is wat aan te doen en hopelijk ben je dan weer snel zwanger van een gezond beebje! Dikke knuf en veel suc6! Wishgirl en andere dames die vandaag voor de echo gaan: Heel veel plezier en hopelijk zien jullie een mooi beebje in jullie buik zitten! Wel snel verslag doen hé Overigens, het is hier droog!
Chrissie, een bestelling kun je altijd doorgeven, kan ik voor je kijken en eventueel de volgende keer dat we naar Disney gaan, waarschijnlijk september of oktober, voor je meenemen. Ik heb net de verloskundige gebeld, ik heb op 12 augustus om 10.00 de eerste afspraak...
*****inbraak***** poohbear, succes bij gyn vandaag! duim voor je! liefs rensie (julimama ) *****uitbraak******
Hey meiden, Mijn internet deed het thuis niet en ben nu pas weer op werk, dus mail maar direct! Mijn afspraak is niet door gegaan, er was een fout gemaakt. Ze hadden onze afspraak bij de gyn gemaakt en niet de vk, dus dat feest ging helaas niet door... Nu heb ik een afspraak na mijn vakantie, maar krijg ik waarschijnlijk wel meteen ook een echo! 12 augustus om 9:30. Ik zal Wishgirl nog even pb'en. Heb niet alles meer terug gelezen van de afgelopen blz'en, maar geloof dat het allemaal wel goed gaat met de meiden hier he?! En (ik moet het toch even kwijt), was gisteren alleen thuis met Kamiel. Komt er om half negen een man aan de deur of we de aarde weg willen halen op een parkeerplek (ze zijn bij ons achter de tuin aan het doen). Ik zeg, over 2 dagen zijn ze klaar, dan is alles weg. Zegt hij: als het morgen niet weg is dan gaat er wat anders gebeuren. Ik schrok, dus heb gezegd 'als je het zo wil doen, ok. Dag' en heb toen de deur dicht gedaan. Toen heeft hij KEIHARD tegen de deur geschopt (ik dacht echt dat hij eruit lag...) Zoals je begrijpt zat ik helemaal te shaken op de bank, ik Martijn proberen te bellen, maar die nam niet op. Heb alle deuren op slot gedraaid en werd om het uur wakker omdat ik dacht dat er iemand binnen was in huis. Ik voelde me zo onveilig, in mijn eigen huis notabene...kan wel janken. Gelukkig komt er vanavond een vriendin bij me slapen (Martijn is tot donderdag weg), dus hoop maar dat ie niet meer terugkomt. Ben er echt helemaal ontdaan van en kan het maar moeilijk loslaten.
Jeetje da's niet leuk. Wel fijn dat er vanavond een vriendin blijft slapen. Weet je wie het was die aan de deur is geweest?
@Daphne: Jees zeg! Wat een rotvent. Kan hij nou niet ff het geduld opbrengen om te wachten! Je hebt hem nog netjes te woord gestaan ook. Belachelijk dat hij dan zo reageert. Ik begrijp heel goed dat je nu een beetje ontdaan bent. Gelukkig komt je vriendin bij je slapen. Heb je weer wat rust. ik neem aan dat de buurman zijn woede nu ook wel bekoeld is. En wat een pech met die afspraken zeg! Zal jij ff balen. Maar goed niets aan te doen. Op naar 12 aug. dan maar. Hou jij het een beetje vol op je werk? Ik zit er af en toe flink doorheen. Nu gaat het nog maar vanmiddag zal het wel weer zwaarder worden denk ik.
@klavertje, voordeel is dat mijn baas nu al op vakantie is, dus ik kan rustig aan doen. Ik heb de misselijkheid redelijk onder controle en heb ook niet zo heel veel liggen hier. Dus ik doe echt stukje bij beetje iets en dat gaat goed. Al sta ik de afgelopen paar dagen al standaard moe op. Gelukkig bijna vakantie....