Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Bij ons zijn de meeste collega's ook al op vakantie.
    Mijn vakantie is pas in september maar misschien dat ik in augustus al een weekje vrijneem. Ik merk ook de laatste tijd dat ik standaard moe opsta. Vooral op de dagen dat ik moet werken want dan is het nog zo vroeg.
    Ik zit hier aan het water. Van de thee en koffie word ik misselijk.
    Heb een fles Spa Blauw op mijn bureau staan en een zakje crackers naast me liggen. haha dat scheelt wel.

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ooo heb ook misselijk gevoel van thee.
    Dat kan dus. Goh...ik maar water drinken.
    maar het is dus een symptoom. Mooi weet ik dat weer.

3. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Haha, nou hier nog een hoor! :) Alleen ik kan niet zo goed tegen water! :confused: dus drink juist wel veel thee. Maar koffie komt er niet in. Al bij het idee krijg ik kokhalsneigingen...En de crackers liggen in mijn la! :D

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Murnin'

22 juli: Wishgirl - 1e echo, 16.00 uur
    22 juli: Ilona85 - 2e echo, 14.15 uur
    22 juli: Amanda23 - 1e intake vk, 11.05 uur
    22 juli: Jacky78 - intake verloskundige, 15.00 uur
    22 juli: Lynnami - intake OB/Gyn, 08.30 uur
    22 juli: Judith1982 - echo gyn, 15.10 uur
    22 juli: Poohbear226 - gyn, 15.25 uur

Suc6 allemaal!

@Klavertje en Sofieke, thanx ladies wat lief!

@Daphne, gadverdamme, daar zit je nu zeker niet op te wachten, wat eng! Ben blij dat er iemand bij je is!

Nou hier gaat het al wat beter. Vriendlief wilde ik er gister eerst niet mee lastig vallen, dus vrij snel na het eten onder de douche gesprongen. Op een gegeven moment kwam hijboven en vroeg: gaat het allemaal wel? Toen brak ik en jankte zowat de ogen uit mijn kop. Verteld dat ik zo bang ben voor een mk of dat er wat anders gebeurt met ons kindje en dat ik in een ziekenhuis wil bevallen. Hij sprong met kleding en al onder de douche bij me en trooste me, de schat!
    Daarna beneden goed erover gehad en we willen nu beide in het ziekenhuis bevallen. Dus die keuze staat wat ons betreft nu vast. Geeft me rust in mijn hoofd ook. En wat een mk oid betreft, ik zie het wel. Ik wil net dat het mijn gedachtes beïnvloed en mij van het genieten weg haalt!
    Sinds vanmorgen iets minder misselijk en boobs doen wat minder zeer...zou ik al aan het wennen zijn aan de hcg? ;) Hope so.....

Dus vanaf nu ist weer HAPPY HAPPY JOY JOY KITTY!
    :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/

5. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    GO KITTY! Meid echt het komt helemaal goed, je geen gekke dingen meer in je hoofd halen hoor!

Ik heb sinds enkele dagen ook geen zere tepels meer hoor. Af en toe jeuken ze nog wel.
    De misselijkheid word gelukkig ook al wat minder.
    Maar dat is per dag verschillend.

6. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0

Fijn dat jullie er even lekker over hebben kunnen praten! NU lekker de rust in je hoofd bewaren! :)

Ik heb hier juist een offday
    De halve nacht op de wc doorgebracht en nu op mijn werk voel ik me niet echt denderend. Slap in mijn benen en de hele dag al licht misselijk (zou dat gelazer nu dan toch nog beginnen bij me). Slaap al 4 nachten echt slecht. Ben doorderweeks ook nog snachts alleen thuis... voel me dan zo ellendig en alleen.... :cry:
    Vanmiddag naar de VK, eens even kijken wat die gaan vertellen. Zoals ik me nu voel heb ik er eigenlijk helemaal geen zin in. Voel me zo belabberd!
    Maarja misschien als ik mijn man vanmiddag weer zie, dat het weer goed voelt allemaal.

7. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @Kitty *knuffel*. Kan me heel goed voorstellen dat het even te veel wordt allemaal. Blij dat je toch zo'n oplettende wederhelft hebt he! :)

Of ik heb de misselijkheid onder controle of het wordt ook minder. Ik durf er nog niets over te zeggen eigenlijk, maar voel me gelukkig minder beroerd dan vorige week!

Ik ga vandaag eerder weg van werk zodat ik aangifte kan doen. Toevallig vanmorgen mijn paspoort in mn tas gedaan, dus dat zal vast wel een teken zijn om aangifte te gaan doen tegen die GEK!

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Haha thanx Klaver! ;)
    Oke dus dan zal dat wel normaal zijn dat het wat minder word die klachten....mooi zo!

Trouwens toen we gister dochterlief naar bed deden, liep mijn vriend ineens weg, vaag dacht ik, maar verder niets...ff later kwam die weer boven....eenmaal beneden liep ik de kamer in en stond daar een bos bloemen met een lief kaartje! SUPER!

Afgelopen zondag hing er al aan de koelkast een papier wat hij gefotoshopt had....een foto van hem met mijn meisje, dat ze vanme houden en dat er over een aantal maanden 3 op de foto staan die van mij houden! Zo leuk!

Jacky, ja meestel treft de misselijkheid iedereen wel...hoop voor je dat het hierbij blijft meid!

Daphne, goed zo! Aangifte doen! Jij ook al minder beroerd? Jee...zou het meiden? Zou het echt nu al minder worden bij ons? Ik hoop het zoooooo!

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hmm... ik word juist steeds beroerder... Maar goed, jullie zijn ook allemaal 2 a 3 weken verder he... ;)

10. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Ja meid, in jou tijd was ik echt de HELE DAG misselijk. :D haha hoort erbij.
    Hebben we allemaal gehad en zoals je kunt lezen het word vanzelf weer minder. ;)

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik heb echt nergens last meer van.
    Ik begin ervan te twijfelen of alles wel OK is.
    Morgen kan ik het de VK vragen!

12. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Hoi hoi,

Hier alles nog steeds ok. Hopelijk bij jullie allemaal ook.

Mijn afspraak bij de vk is verzet van as. do naar woe 6 juli.

As. maandag wel weer een echo bij de huisarts, ben benieuwd hoe ver ik nu echt ben..

Verder weinig kwaaltjes...'s nachts ontzettend zere borsten, overdag last van de maag, maar niet ziek.

Liefs Tante29

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Fijn hoor :p

Maar serieus: ik vind het wel fijn om jullie ervaringen te lezen. Jullie liggen zo net een weekje of wat voor op mij, wat het wel lekker makkelijk maakt... :)

14. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    6 augustus bedoel je waarschijnlijk, anders moet je nog heeeeeel lang wachten :)

Maar jammer hoor dat je langer moet wachten....

15. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Hey meiden!

Alle dames die vandaag naar de vk/gyn/echo mogen; heel veel plezier! Geniet ervan! :D

Ik heb mijn broertje hier de komende dagen logeren, dus ik zal tot en met donderdag erg weinig hier zijn. Probeer het in de avond wel, maar het is nog niet de bedoeling dat hij het al weet. En tja, om dan op een zwangerschapssite te gaan.... ;)

Fijne dag!

16. broddels

broddels Lid

30 jun 2008
    51
    0
    0
    Leerkracht
    Hoe gaat het hier? Ik heb geprobeerd alles bij te lezen, maar het is soms zoveel, dat ik daarom alleen de laatste 5 blz nalees. Ik zie dat het buiten de kwalen en de onzekerheid, best goed gaat met iedereen. Dat is wel fijn.

Hier gaat het ook redelijk. Gister ging het supergoed, ik had energie voor tien! Mijn huis is eindelijk weer goed schoon! Daar had ik eerst geen fut voor.
    Vandaag een dipje. Veel last van mijn maag en erg moe. Ik ben nu lekker vrij en had allemaal leuke dingen gepland, maar moet helaas nog het een en ander laten. Als ik het zo van andere lees, dan kan het snel gaan afnemen. Daar hoop ik ook erg op.

Over een week mag ik eindelijk naar de gyn. Ik begin nu toch wel een beetje ongeduldig te worden. Daarna gaan wij het vertellen aan mijn ouders en aan mijn zwager en schoonzus. Ik wil alleen nog een leuke manier vinden om het te vertellen. Ik weet dat zij heel erg blij zullen zijn voor ons. Zij weten hoelang wij er op hebben zitten wachten.

Heeft iemand leuke tips? Ik zou er erg blij mee zijn.

Liefs Broddels

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Voelen jullie je al zwanger?
    ik heb alle kwaaltjes, maar besef echt niet dat ik zwager ben! Ik moet wel de knopen van me broek al open zetten, maar denk pas dat ik het besef als ik me kindje voel trappen.

Ik vind het zo moeilijk om te denken dat alles goed zal gaan, ik ben zo bang dat ik een mk krijg :(

18. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @scorpion, kan ik me voorstellen hoor. Maar niet te druk maken he, want je bent jong en dan heb je al een stuk minder kans op een mk. En met die constante angst kan je ook niet genieten als je dadelijk echt beseft dat je zwanger bent. :) Het zit nu alleen in je hoofd he, ik heb precies hetzelfde hoor, dat ik het niet geloof (inmiddels wel trouwens). Maar geloof me, daarbinnen in je buikie groeit een kindje! :D

@Broddels, wij hebben mijn vader een lijstje gegeven met in de ene kant (je kunt er 2 foto's indoen) een foto van Kamiel en in de andere een ?. Ik weet niet de hoeveelste het is (1e toch?), je zou jouw ouders een leeg fotolijstje kunnen geven met een ?.
    -Wat je ook kunt doen is hele kleine sokjes kopen en die inpakken.
    -Of (heb ik bij Kamiel gedaan) de fles van de buikolie gegeven en gezegd dat ik zo'n leuk cadeautje van Martijn heb gekregen.
    -Je kunt natuurlijk ook je zwangerschapstest inpakken.
    -Of een mooi gedichtje a la Twigger (check even haar album).
    -Een T-shirt met hoera ik word grote broer/zus.
    -Of je zou, als ze op de koffie komen, beschuit met gemixte blauwe en roze muisjes kunnen serveren.
    -Of het tijdschrift OOK kunnen geven, ingepakt (is voor opa's en oma's).
    -Of (een kopie van) je echo ingelijst.

Zo genoeg tips? :)

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Zo was ik weer.....ff wat gegeten....
    En maar ff Laxo gehaald, kan nog steeds niet goed naar de wc...
    Kwaaltjes worden wel iets minder gelukkig....hopelijk blijft dat zo!

Bij mijn dochter hadden we beide oma's een mok gegeven met liefste oma en beide opa's een t-shirt met; ik word opa! Ze vonden het erg leuk.
    Deze keer dochterlief een t-shirt aangetrokken met daarop op de voorkant: hoera! En achterkant: ik word grote zus!

20. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    mamakitty, wat heb jij gehaald voor de obstipatie? Wou zou even lactulose halen, want begin er ook echt last van te krijgen pff

Iedereen met afspraken vandaag veel succes en plezier!

Deel Deze Pagina