Sowwwwwwwwwww stelletje kletskoppen Ga ik ook even een uurtje liggen, kom terug en wow heb meteen weer een zooi te lezen Zo eerst maar eens een lekker kopje koffie pakken heb ik echt zin in Hier gaat alles nog steeds heel erg goed. nog steeds nergens last van heb nu lekker 2 weken vakantie met de kleine jong dus heb lekker veel rust heeeeeeeeeeeeeerlijk nu mag t wat beter weer worden dan kunnen we ns wat leuke dingen gaan doen......
Zo...ik heb net ff een mega loempia (ham/kip) naar binnen zitten werken hihi...... Straks boerenkool eten...ja erg he met dit weer, maar zo'n zin in!
Oooh, ik heb net een heerlijk broodje met verse haring weggewerkt... Wat was dat lekker, zeg! En nu krijg ik een superintellingent kind! 8) Welkom, maatje09! Stuur je gegevens even in een pb naar Wishgirl, dan kom je op onze lijst!
owwwww boerenkool! Heb ik ooook zin in! Ben helemaal op de gezonde dingen-toer lijkt het wel..als het té hartig is, ga ik over m'n nek! Vis is hier trouwens ook favouriet, maar dan dus geeeen kibbeling (veel te vet! ale: ) @Maatje: gefeliciteerd en welkom! Je zal nog nét een maart-mamma zijn he? @All: Willen jullie ook zo graag weten hoe het met wishgirl is gegaan?
@Tezzzz: jaaah, dat wil ik heel graag weten! Ik wacht in spanning op haar sms! Hier ook de gezonde dingen favoriet, hoor! Fruit en melk, vruchtensap en verse groente...het gaat er hier in zoals 'vroeger' de toastjes met brie en filet americain met een wijntje erin gingen...
Oh hier nog eentje die gek is van vis! Mmm, vanmiddag een slaatje voor mezelf gemaakt met garnaaltjes. Als ik eraan denk zou ik het zo weer op kunnen Ik heb vanmiddag echt last van buikpijn, Zo continu van die kleine branderige prikjes onderin mijn buik. Net boven schaambeen. Niet leuk, maakt me zo onzeker!
Hmm.... Vis kan ik juist echt niet hebben. Ik heb juist trek in heel pittig eten. Net 1,5 uur geslapen
Zo meiden, ik meld me weer. ben net terug van de intake bij de verloskudinge. Was erg gezellig, alles positief, bloeddruk was keurig. Eerdaags even bloed laten prikken. Nu op naar 5 augustus voor de echo, dan gaat het echte werk beginnen!
Ze heeft toch gezegd dat ze er waarschijnlijk pas laat kon zijn? Geen nieuws was goed nieuws. Jenna zou t vertellen als het slecht nieuws is. Jenna zegt niks, dus is t goed nieuws. Maar ze zou misschien wat gaan eten met die vriendin enzo.
Heee dames... Nou een last is van mijn schouders gevallen...! Oef... Zoals jullie kunnen zien op de echo is er 1 babietje aanwezig... en het hartje klopte al Ik zou volgens de echo 6 weken en 1 dag zijn... maar ik laat de banner mooi zo staan Over 3 weken mag ik terugkomen! Ik zet de echo ook even in mijn album... Jeeee wat ben ik blij!
hoi hoi, Heb echt even jullie wijsheid nodig. Dit weekend ging ik mijn paard uit het land halen helaas kwam ik tegen het stroomdraad aan dus heb 2 x een opdonder gehad Maak me er nu echt zorgen om. Heb verloskundige al gebeld maar die kan me eingenlijk niks vertellen. Wat denken jullie was op het moment dat het gebeurde 7 weken en 5 dagen (mijn banner klopt niet). Volgende echo heb ik pas volgende week woensdag hoop zo dat het geen kwaad kan! LIefs morgaantje
@Wishgirl: gefeliciteerd! Ben blij dat het zo goed uitgepakt heeft allemaal. En nu genieten! @morgaantje: waarschijnlijk kan dat geen kwaad. Je lichaam kan stiekem wel wat hebben. Waarschijnlijk doe je met alle stress meer kwaad dan met een flinke optater.
@wish Gefeli met je mooie echo fijn is dat he als je weet dat alles goed zit kan je net dat beetje extra gaan genieten
@Wishgirl: jippie! Gefeliciteerd met frummeltje-met-kloppend-hartje! @Morgaantje: denk ook dat dat niet zo veel kwaad kan hoor Niet stressen! (Heb tijdens m'n eerste zwangerschap eens een behoorlijke klap van een open stopcontact gehad. Dochterlief is soms wel een rare, maar dat ligt toch ECHT niet daar aan hoor! )