Ja je bevalt hier standaard in het ziekenhuis. Je kan zelfs een ruggeprik of keizersnede "aanvragen" als je bang bent om het op de natuurlijke manier te doen. Ik stond daar even versteld van...
Ehm...waarmee MamadeLuxe? Lynnami; Ja, ik geloof dat ik dat weleens gehoord heb! Maar het is dus echt zo? Jemig...die gekke Amerikanen, he? Of zie jij dat ook wel zitten? Dan heb ik niets gezegd over Amerikanen en gekte en dergelijke....
Hahaha, mij kwets je er niet mee hoor. Ik hou de optie nu wel in mijn achterhoofd. Ik heb echt geen zin om ingeknipt of uitgescheurd te worden. Dus een keizersnede zou best weleens een optie kunnen zijn voor mij.
Hahaha, geeft niets! Het is ook een erg enthousiaste reactie van mij... Lynnami; Gelukkig maar! Ja, als dat tot de mogelijkheden behoort, moet je natuurlijk vooral lekker doen waar je zin in hebt... Wel speciaal, hoor. Dat we hier een mama hebben die in Amerika woont! Heb het altijd, politiek gezien, een fascinerend land gevonden.
Jeeemig, er zijn gewoon al April Mama's! Wat gaat de tijd hard, zeg! Het is gewoon alweer bijna 2 weken geleden dat ik hier aan kwam waaien. Niet te geloven... Word er geloof ik, een beetje sentimenteel van...
@Jenna - hahahahah moeilijk he om het stil te moeten houden hahahahaha Dank je wel meid! @Chrissie...- Ga maar snel laten zien hihiihi... Dank jullie wel meiden! Zulke lieve reacties allemaal... zucht..
Onwijs moeilijk! Ik bedacht me pas toen ik jouw sms had gekregen dat het bijna onmogelijk was! Dus toen ben ik maar als een speer van het forum afgegaan... No more worries nu, he?
Zo hoop gekletst in die paar uurtjes! Wishgirl: het zal er heeeeeeel goed uitzien maar ik kan er nog geen brood van bakken. Zie het gewoon niet. Dat wordt lachen bij mijn eigen echo Mijn schoonzusje woont in Zuid-Afrika en daar werd ze voor gek verklaard dat ze geen keizersnede had gepland en geen ruggeprik wilde. Ze moest speciaal een gyn zoeken die ook "natuurlijke" bevallingen deed. rest: ben verder alweer vergeten wat er gekletst is. Zal allemaal goed zijn! Ga ff spreeuwekast loeren!
Nou daar was ik dan. Vanmiddag een echo gehad. Zo spannend! Dacht dat ik 8 weken en 1 dag was maar ...... ze gaan nu van 9 weken en 1 dag uit. Het hartje klopte flink en er was al een echt kindje te zien. Het kindje bewoog alleen zoveel dat het lastig was om foto's te maken maar wij hebben alles goed gezien. Ik hoop dat ik wel hier mag blijven ook al ben ik nu eind feb uitgerekent vind het te gezellig hier! Ga nu even een tukkie doen heb hoofdpijn (alle spanning komt er nu uit)
Ik word ook maart mama(klinkt leuk he) als het goed is! Ga morgen voor het eerst de vk bellen! Ben benieuwd ofdat ik ook al zo vroeg mag komen voor een echo! De uitgerekend datum is 21 maart!
Ilona; Jij was het toch die eerst terug werd gezet in datum en nu weer vooruit? Wel lekker dat je er 'zomaar' een weekje extra bijkrijgt! En gefeli met je mooie echo! Mogen wij m ook zien? En natuurlijk lekker hier blijven! Je bent dan gewoon waarschijnlijk de eerste die gaat bevallen van ons!
acnaib Welkom, als je een PB-tje stuurt naar Wishgirl met de volgende info: woonplaats, leeftijd, hoeveelste kindje, uitgerekende datum dan voegt ze je toe aan de bevallinglijst. Ik denk dat ik nog iets vergeten ben maar ik kan de laatste lijst niet zo snel terug vinden.....................
Hey meiden, ik heb een leuke website gevonden waar ze hele leuke zwangerschapskleding verkopen voor bijna niks ik heb er net 6 zwangerschapstruitjes beseld voor nog geen 45 euro makkelijk te bestellen geen verzendkosten en snelle antwoorden op je e-mails http://www.paskamer.com/index.php
Jjjjeeeeeeeaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! Wishgirl, wat een mooie echo meid! En het hartje al horen kloppen, helemaal super! Nu lekker gaan genieten! Ilona/Poohbear: Ook onwijs gefeliciteerd met jullie echo! Wat zal het toch een heerlijk gevoel geven! Wij zijn gelukkig vrijdag aan de beurt, pfff! Kan echt niet wachten hoor, vindt het zó spannend! Meiden, fijne avond en tot snel maar weer
Gefeliciteerd allemaal met jullie mooie echo`s! Wat een heerlijk nieuws zeg! Geniet er maar lekker van! Hier gaat t nog steeds hetzelfde, verandert weinig. Verlies minibeetjes bruin bloed en heel soms inimini bloedstolseltje, verder geen klachten! Wel ben ik echt zwanger: althans heb de verschijnselen. Nog 8 dagen en dan weten we meer. Pfff spannend!
Twigger; Heb jij nu al positiekleding besteld? Poeh...ik durf dat dus echt nog niet! Ik wacht eerst eens even de 12 weken af, voordat ik ook maar iets doe. Maar toch bedankt voor de link! Wel jammer dat er veel niet in mijn maat is, 36. Joyce; Vrijdag al! Wauw, wat lekker snel al meid... Bab; Ik duim met je mee, hoor! Die 8 dagen zijn zo voorbij. Ik ben echt benieuwd wat er uit gaat komen!