Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Judith veel plezier vandaag met je afspraak bij de verloskundige!

2. Wat heeft iedereen al vroeg een intake bij de verloskundige
    ik mag pas over 2 weken :(
    Ga wel even vragen of ik ook gelijk een afpraak mag maken voor een echo want dat werd vorige keer ook ergens anders gedaan de verloskundige heeft de aparatuur niet. Dus ga vandaag maar eens bellen met de vk of ik gelijk een echoafspraak kan maken voor in dezelfde week.

Mijn broeken beginnen ook al strak te zitten krijg ze nog net dicht en aan het einde van de dag gooi ik meestal een knoopje los :oops:

Verder heb ik al last van bandenpijn niet grappig meer.

Alle nieuwe zwangere welkom :D

3. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Goeiemorgen dames.

Ik heb nog even een vraagje over moeders voor moeders. Hoe lang duurde het bij jullie voordat ze contact met je opnamen?
    Ik heb namelijk in het weekend het formulier op internet ingevuld, maar ze hebben nog geen contact met mij opgenomen.

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Princess: bij mijn vorige zwangerschap werden die krampen tijdens sex zelfs zo erg dat ik vanaf 4 maanden helemaal geen sex meer heb gehad! Het is dus wel normaal dat het zeer kan gaan doen. Niet leuk, maar kan er bij horen :(

Tot nu toe gaat de sex hier eigenlijk heel lekker nu :rolleyes: hoop dat dat zo blijft! ;)

5. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Ja he :|
    Dat wordt nog wat
    zon buikje had ik bij mn 1e pas met een maand of 4 a 5
    maarja die woog ook maar 2450 gram bij de geboorte
    Mn schoonmoeder zei al dit wordt echt wel een 8 ponder :|:|
    Pfffffffffffff moet er niet aan denken hihihi
    maarja we zien wel
    mn buik doet iig flink zn best al
    dat was ook de rede waarom wij t al zo vroeg verteld hebben tegen iedereen omdat je het al meteen goed zag hihi

6. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ik zie ook elke morgen groen van de misselijkheid!

Verder heb ik erg gespannen borsten, en af en toe een wat trekkerig gevoel in mijnn lies(volgens de HA wrs. bandenpijn).
    Ben ook erg moe de hele dag....

Even een vraagje....Ik heb voorafgaand aan mijn zwangerschap 'zwanger worden'van de ETOS geslikt..!Ook hier zit foliumzuur in e.d.
    Zou ik dit in deze eerste weken gewoon door kunnen slikken?
    Iemand een idee?

Liefs Marjo

7. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Op de verpakking staat dat je die tot maximaal 3maand zwanger mag slikken... dus verpaking kun je waarschijnlijk gewoon opmaken en dan over op wat anders!
    Ik heb ze zelf ook, als deze doos op is zoek ik iets anders van vitaminen om te slikken.

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ola.

Nou hier geen misselijkheid te bekennen! Heerlijk zeg.
    Wel wat moe.....zou het dan echt zo zijn dat je met een 2e er sneller aan went en er minder last van hebt?
    Hope so!

Over sex....in mijn 1e zwangerschap heb ik geeneen keer sex gehad hahaha...en nu....klinkt als weinig, maar ik vind het toch best veel, al 5x! Vriendlief is er blij mee haha en ik ook. De eerste weken wilde ik niet omdat ik het eng vond en ja moe en misselijk he....
    Ik vind het nu veel intiemer....

Hoe ist verder hiero?

Twigger, mooi buukje hoor! Super!
    Ik zal zo ook ff een foto maken!

Judith, veel plezier bij de vk vandaag!

xxx

9. Niet meer actief

Twigger wijffie wooow!
    Ik heb dr ook zo 1

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oke..hier is die van mij van vanmorgen.
    En nee ik duw 'm niet naar voren ;) Mijn rug is krom en staat gewoon zo ;)
    Maar wat een buuk he......pffffffffffff staat me nog wat te wachten.
    Gister in zwangerschapsalbum van mijn dochter gekeken en zo'n buik had ik toen pas met 15 weken......

11. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @Ravi, ik zou even bellen hoor. Bij mij is het de vorige keer ook niet goed door gekomen bij hun!

Meiden, wat een blije berichten allemaal en prachtige echo's! :) Ben blij blij blij voor jullie!

Ik ga vrijdag lekker 2 weken met vakantie en daarna meteen hop naar de vk en een echo (als het goed is). Dus de tijd om te wachten wordt mooi ingevuld door een heerlijke vakantie! hihi

Gisteren aangifte gedaan van die gek die aan de deur stond. Ze hebben het in de computer gezet en ik ben gebeld door de wijkagent. Verder is er niets mee gedaan. Ik ben tevreden. En mijn vriendin bleef slapen, dus daar was ik helemaal blij mee. Alleen nu wel moe, want ze praatte en bewoog veel in haar slaap....pfffoehhh

12. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    En wat een buikjes al trouwens! Ik merk dat mijn buikje ook al aardig bezig is groter te worden, maar niet zoals twigger bijvoorbeeld! :D

13. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Goooodmorning!

Wishgirl, wat was jij op een fijn onchristelijk tijdstip de lijst aan het bijwerken vannacht... Of nog aan het natrippen van de echo? ;)

Princess; Gelukkig ben ik al een keer bevallen, dus ik weet precies wat me te wachten staat. ;)
    Leuk is het niet, maar je kan ook sexen zonder klaarkomen, he...? ;)

Judith; Have fun bij de vk vandaag! :D

Nieuwe mama's, welkom!

Poohbear; In je slaap...echt? Auwtsj....dat lijkt me helemaal pijnlijk! :pale:

Sabrina; Ik heb ook pas de intake bij de vk over 3 en halve week. Wij moeten schijnbaar helaas erg geduldig zijn... Je bent dus niet de enige! :)

Daphne; Fijn dat je het gemeld hebt bij de politie. Kan me voorstellen dat je er nu wel wat geruster op bent. Lief dat een vriendin bleef slapen! Alleen jammer van je nachtrust... ;)

Buik; Ik heb echt nergens last van! Al die buikjes die ik nu al zie langskomen... Je baarmoeder zit toch ook helemaal nog niet boven het schaambot nu?
    Moet je je voorstellen hoe dik jullie straks worden als het nu al begint... ;)

Ik slik trouwens de Puur Mama tabletten van VSM, maar daar zit ook foliumzuur in. Kan ik die wel de hele zwangerschap innemen? Want het zijn wel zwangerschapsvitaminen en er staat op dat je het ook nog kan nemen als je borstvoeding geeft enzo... Wie weet dit?

14. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    Hey meiden,

Ben vanmorgen bij de gyn geweest. Zou daar allerlei onderzoeken krijgen omdat het zwanger worden niet lukte :D . Afgelopen maand dus wel gelukt, m aar de afspraak gewoon laten staan in de hoop dat ze een echo wilde maken om te kijken of alles in orde was....

En nou komt het.... ben er echt helemaal giegelig van ;) ze kon het ook nog niet helemaal garanderen (dat doet ze over twee weken), maar ze kreeg toch erg sterk het idee dat het er twee waren!

hihi, zo lukt het niet en zo heb je er twee :confused: m'n vriend wist even niet waar ie het moest zoeken en begon ook al een beetje te lachen van de zenuwen :)

Maar we zijn weer helemaal blij, durf er steeds meer van te gaan genieten!

Liefs, Mouse

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    jeetje wat gaaf 2!
    Mijn mannetje zou denk ik gillend weg rennen dan :D

Ik heb ook ff een foto van me buikie in me album gezet.

16. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Jeetje Mouse, dat zou toch wat zijn! Geweldig zeg!Was je al onder behandeling, of zou dat allemaal nog beginnen. Als je hormonen hebt geslikt is de kans op een tweeling namelijk groter.

17. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    @Ravi, ik slik geen hormonen. Het was de bedoeling om vandaag te kijken of ze een reden konden vinden waarom we niet zwanger werden. nog geen behandeling dus...

18. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Wat fijn dat het dan voordat het hele circus zou beginnen toch gelukt is!
    Ben heel benieuwd.
    Nog spannende twee weken dus!

19. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @mouse, zo SPANNEND! Ben echt heel erg benieuwd! Ik ga je pb'en als ik terug ben, anders moet ik dadelijk 50 pagina's gaan uitspitten of je er nou wel of geen 2 hebt! hahaha

Hier een baaldag aan de gang. Heb echt geen zin meer om te werken. En er zit hier ook niemand die me ff een duwtje geeft ofzo...

zo maar een broodje halen.

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Gefeliciteerd Mouse!
    Ga je het druk krijgen ;)

Deel Deze Pagina