Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Ik ook in het ziekenhuis, dat weet ik zeker. Prik in mijn rug, liever niet. Het is mij al een keertje gelukt zonder pijnbestrijding dan nu ook maar. Of het moet allemaal zo raar lopen dat ik daar uren lig zonder dat het opschiet, dan wil ik wel die prik.

Waar kun je trouwens nakijken welke ziekenhuizen 24/7 een anesthist in dienst hebben?

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    www.kindenziekenhuis.nl
    En mijn ziekenhuis heeft er 24/7 1 in huis! Whoehoeeeeeeeeeeeeeeee!

Nu hopen dat het ook kan met mijn rug....

Sorry Daphne, vergeet helemaal bye bye te zeggen...DOEIIII!

3. Hee grappig ja woon ook in purmerend.

Ja leuk wij zijn buddy's. zal je een bp sturen met mijn mobiele nummer.

4. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Bij het rivierenlandziekenhuis in Tiel staat dat er wel 24/7 eentje is maar alleen op verzoek van de gynaecoloog.
    Dus dan moet de gynaecoloog bepalen of ik teveel pijn heb. Gezellig!

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Klopt....dan bepaalt de gyn het. Is wel minder trouwens....Mja, je zou naar zo'n bijeenkomstavond kunnen gaan en het er daar over hebben hoe zij dat zien daar....

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ladies,
    In de Jaarbeurs Utrecht is van donderdag 30 oktober t/m zondag 2 november 2008 weer de jonge gezinnen beurs!
    Als je in de voorverkoop bestelt, krijg je maar liefst € 3,- korting op je toegangskaart en betaal je € 12,-

7. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Ik bespreek het wel eens met de verloskundige. Zij zal wel weten hoe het in dat ziekenhuis gaat.

Is toch raar hoor, bij mijn eerste ben ik in belgie bevallen. Is echt helemaal anders dan hier in nederland. Lekkere kraamsuites met bubbelbad, geen gezeur voor een ruggeprik, standaard een eenpersoonskamer...

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oh Sofieke, das heerlijk zeg..... *kan ik nog in België gaan wonen voor mijn bevalling?* ;)

9. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    bedankt voor de tip mamakitty! ;)

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Geen dank Florida!
    Ik ga er zeker heen! Denk alleen dat ik mijn moeder lief aan ga kijken om mee te gaan, want ik denk dat ik vriendlief niet mee krijg (en geef hem groot gelijk hahaha)

11. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Ja, hahaha en ik verhuis mee! :D
    Bij mij is het geen optie meer om daar te bevallen. Vanuit waar ik woon is het 2u rijden tot het ziekenhuis waar ik toen bevallen ben. Op zich te doen, alleen ben ik wel in 4,5u bevallen toen. Gelukkig was ik die avond/nacht bij mijn ouders in belgie anders hadden we het nooit gehaald. Moet er niet aan denken nu ik weet dat het zo snel gaat om in de file rond antwerpen te staan met weeen! Dus dan maar op de nederlandse manier...

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oh nee Sofieke....in de file met je weeen...oh ik moet er niet aan denken!

13. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Ik ook niet, dus daarom nu maar gewoon in Tiel. Over de dijk zijn we er in max 15min zonder 1 stoplicht!

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Hmmm ik ben wel iets langer onderweg ben ik bang...kan half uur zijn...

15. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hij is er nog niet...dus stiekem toch even spieken wat er hier besproken wordt!

Ik wil ook wel naar de jonge gezinnenbeurs, maar ben nog niet helemaal zeker. Ik ben al een keer geweest en ook naar de 9maanden beurs. Weet niet of het dan nog leuk is om nog een keer te gaan...wat jullie?

Enne, ik ga niet voor de ruggeprik. Ik ben in 3,5 bevallen van Kamiel en kon de pijn goed verdragen. Al was het heel pijnlijk om persweeen weg te puffen. maar dat wist ik toen niet (ik had binnen 30 minuten 5cm ontsluiting erbij gekregen! En ik had al 5 cm).

16. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Meiden, ga toch even op bed liggen. Poets is vroeger klaar en ben zo ontzettend moe. Even een uurtje slapen. ;)

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    daphne, ik ben nog nooit bij zo'n beurs geweest dus wil eigenlijk wel graag....

En als je zo'n korte bevalling hebt gehad, heb je kans dat t deze keer nog sneller gaat......dus dan geen ruggeprik nee.

Mijn bevalling duurde 11 uur en 16 min.....
    Waarvan ik 6 uur weeenstorm heb gehad...

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Geneit er maar van Sofieke, gaat hier helaas moeilijk met dochterlief erbij....maar ze gaat morgenochtend naar dr vader voor heel het weekend, dus morgen en vrijdag is voor mij!

19. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hier ook een zeer moeie Daphne. :( Val hier zowat in slaap terwijl ik brieven in enveloppen aan het proppen ben...

Ik heb ook een weeenstorm gehad, maar dan van 2 uur. 12 uur braken mn vliezen, 13:15 kreeg ik de eerste wee, daarna meteen flink door tot ongev. 15:00 uur en daarna nog half uurtje persen. :)

Ik hoop ECHT dat het niet nog sneller gaat met deze. Ik vond 3,5 uur al snel! :( Dan kan je echt niet snel wennen aan het feit dat er 'even' een kindje op je buik is gelegd.

@kitty, deze week is mijn baas er niet en ga ik stiekem een uurtje eerder weg. Dan kan ik nog even een half uurtje liggen voordat ik Kamiel van de creche haal. Anders red ik het niet eens tot 20:00 uur! Vandaag is het wel heel erg gesteld met de moeheid. Maar misschien ook omdat ik weet dat de vakantie in de buurt komt.

20. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hallo allemaal,
    moet zo naar mn werk maar zag even dat jullie al buddies aan het zoeken zijn.
    wie wil er met mij buddie zijn?
    ik lees het denk ik morgen want ik moet tot 23 uur werken en daarna duik ik gelijk mn bedje in.
    xxx muppie

Deel Deze Pagina