Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @kitty, mijn vriend is trouwens wel mee gegaan hoor! Naar de beurs. Hij vond het hartstikke leuk. En er lopen nog veel meer verwachtingsvolle vaders rond! Mijn vriend ging alle stenten af om te kijken welke kinderwagen we moesten hebben! De praktische kant van de zwangerschap he! hahaha. Had hij ook wat te doen.

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Bij mij ging het zo:
    07:00 vliezen braken, meteen lichte weeen
    09:00 weeenstorm begint
    18:00 einde weeenstorm en persen (zonder persweeen!)
    18:16 dochter geboren

Ik begrijp dat je niet wilt dat het nog sneller gaat...maar ik zou er nu voor tekenen hoor 3,5 uur weeenstorm ipv 6 uur lang, ik zou er meteen voor tekenen hihi

Lekker een uurtje eerder weg...heerlijk! Zou ik ook doen......ja mijn dochter is gewoon thuis, ik ben thuisblijfmama....ze gaat 1 sept naar school.....ga dr vreselijk missen, maar oh wat kijk ik uit naar mijn welverdiende rust ;)

Aan de ene kant verwacht ik dat mijn vriend wel mee wil naar de beurs, maar aan de andere kant denk ik van niet, ach ik vraag het hem gewoon, als hij mee wil mag ie mee, wil hij niet, dan ga ik lekker met mijn mama ;)

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Mag ik ff klagen!

Ik ben al sinds 4u wakker! Misselijk en niet te genieten. En dan is die vent van mij ook nog zo vriendelijk om gewoon ff de tv aan te zetten in de slaapkamer terwijl hij in de douche gaat! In de douche dan ook nog de radio bomhard aan... GRRRRRRRRRRR :x
    Ik slaap zo slecht de laatste tijd. Afgelopen nacht ook 3x uit bed gekomen om te plassen, en dan niet meer in slaap komen. De hond die steeds aan ht rond sjokken is en kabaal aan het maken...
    Ik word er gek van!
    Als mijn ventje zo naar het werk vertrekt ga ik weer in bed liggen en slapen.

EINDE KLAAGBERICHT

4. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Misschien kunnen we eens inventariseren wie er allemaal heen wilt van hier? Dan kunnen we misschien een soort van meeting regelen daar? Effe lekker een bakkie doen met alle zwangere kippetjes bij elkaar! :)

5. HelmaSerdar

HelmaSerdar Actief lid

18 jul 2008
    179
    0
    0
    Juffrouw PSZ
    Zevenbergen
    Hey meiden

ik zou ook heel graag naar zo'n beurs gaan, dit is mijn eerste kindje en vind dat toch wel erg leuk!

Trouwens lees net ff terug van alle buddies doen gaan koppelen
    Ik wil ook wel buddies zijn met iemand!
    Wie wil met mijn Buddie worden?

Groetjesss

Helma

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mijn tweede ging opzicht wel snel.
    07.00 begin weeën
    17.15 vk komt en 6cm
    17.45 douche in
    18.45 vk toucheert weer 6cm
    18.55/19.00 vk vertrekt
    Maar tegelijkertijd belde we direct weer terug dat ik ineens persdrang had haha
    19.08 Jadey geboren

Bij mij is het laatste stuk van 6cm naar geboorte ontzettend snel gegaan, ben daar echt weer bang voor.

7. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Mouse, geweldig zeg....gefeliciteerd!Jij hebt dus ook al een hele vroege echo gehad?(als ik jouw banner mag geloven..!)
    Ik heb vorige week dus al mijn eerste echo gehad met 4 1/2 week, ivm met een eerdere BBZ!
    Wat konden jullie al zien?Wij zagen alleen een vlekje met een minuscuul klen puntje..!
    Heel maf, als je beseft dat dat ons kindje is...!

Ravi, ik zie dat jij met clomid bent zwanger geraakt...!
    Ik zou hier binnnkort ook aan beginnen, omdat ik zo'n vreselijk onregelmatige cyclus had...!Gelukkig is het nu(hopelijk) niet meer nodig.

Ik zie trouwens allemaal foto's met dikke buikjes, en die van mij komt er ook aan. Ik wil alleen eerst even de echo van maandag afwachten....

Heb vandaag 2 boekjes gekocht van Dick Bruna, Opa en Oma Pluis!
    Als de echo a.s maandag goed is, willen we het onze ouders alvast vertellen(met de rest wachten we nog een aantal weken), en dat doen we door hun dat boekje te geven!
    Na alle ellende die we hebben gehad, verheug ik me enorm op hun reactie..!
    Hebben jullie al een idee wanneer en hoe jullie het aan je ouders, fam., vrienden e.d verteld..?

Liefs Marjo

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Lynnami, arme schat toch.......wat herkenbaar....
    Zeg ff duidelijk (maar ristig!) tegen je vent dat je hetniet zo kan waarderen als je zo weinig slaapt dat ie doodleuk de tv aanzet en de radio keihard......mannen denken namelijk vaak zelf nooit na, maar hebben ons daarvoor nodig ;) Doe maar rustig aan jij en sterkte!

@Daphne, nou ik denk dat vriendlief daar niet zo op zit te wachten hihi en als ik met mijn moeder ga, zij ook niet echt.....

@Marjo, leuk idee van die boekjes! Leuk!
    Wij hebben het al verteld...de hele wereld weet het al hiero..haha

9. HelmaSerdar

HelmaSerdar Actief lid

18 jul 2008
    179
    0
    0
    Juffrouw PSZ
    Zevenbergen
    Hey Marjo

Fijn dat je al zo vroeg een echo hebt gehad zou ik ook wel willen
    Maar bij jou heeft dfat natuurlijk een andere reden!
    Leuke manier trouwens ook om het te gaan vertellen
    Spannend hoor!

10. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik ga weer naar bed yippie!
    Ik zie jullie over een paar uurtjes wel weer.
    @MamaKitty Mijn man kan er ook niks aan doen dat ik niet te genieten ben momenteel. Ik probeer hem dan ook zoveel mogelijk te ontzien. Ik he hem gezegd dat ik er niet blij mee was dat hij de tv aangeset had, en hij dacht dat het geen probleem was omdat ik toch wakker was. Dus toen is hij in de douche gegaan en heeft daar de radio aangezet. En als je dan zoals ik al een vreselijk ochtend humeur hebt galmt die radio extra hard.
    Maare ik ga weer naa bedje toe :)

11. HelmaSerdar

HelmaSerdar Actief lid

18 jul 2008
    179
    0
    0
    Juffrouw PSZ
    Zevenbergen
    Heeeerlijk he die stmmings wisselingen!

Gisterenavond kwam mijn broertje op visite en daar wilde ik het aan vertellen. Hij zat maar te wiebelen op de bank en toen wee nar de laptop en hij bleef niet stil zitten. Ik viel toen ineens uit om niks zeg maar.
    En hij zei sow uuuhhhh wat heb jij? Ben je zwanger of zo. Ik zo jaaaa met een big smile hihi!
    Enig mijn man vind het ook zo leuk.

helma

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Weltrusten!

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oh ik begin toch wel zenuwlappig te worden hoor...mijn schoonzus is vrijdag uitgerekend van mijn nichtje ;) en er is dus nog niets...ik denk ook dat zed overtijd gaat en zet in op 1 of 2 aug.......maar jee, de zenuwen komen hoor......vid het zo spannend en leuk!

14. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Lekker een uurtje geslapen, alleen weer wakker gebeld door de man van de TNT die een pakketje kwam afleveren. Nouja, was ook wel tijd om weer op te staan want straks moet ik mijn dochtertje nog oppikken bij oma. (die past op woensdag en donderdag altijd op)

Trouwens, jullie moeten maar eens kijken op de online shop van esprit, staan leuke aanbiedingen op van zwangerschapskleding. Heb net een tweetal shirtjes toegestuurd gekregen en zijn echt mooi. Kan ik ook gewoon aan zonder dikke buik! :)

15. HelmaSerdar

HelmaSerdar Actief lid

18 jul 2008
    179
    0
    0
    Juffrouw PSZ
    Zevenbergen
    Ooowww Inderdaad dat is zeker spannend en leuk!
    Lijkt me zo spannend als je over je uitgerekende datum gaat!
    Succes! Ben benieuwd of je gelijk hebt!

Helma

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    helmasedar, ik denk dat ze er wel overheen gaat.....

Sofieke, lekker meid! Ik ga zo ff kijken op de site.

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @Helma en Sofieke: buddy's worden? ;)

18. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Vind ik een erg goed idee marb!

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    haha, ik zie nu dat ik het 'verst' ben van ons 3-en :p

Klinkt wel gaaf, want ik heb het gevoel alsof ik echt nog maar heeeeel kort zwanger ben (is ook zo natuurlijk :rolleyes: )

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Kijk, weer een buddygroep erbij! Das de 2e al!
    Pb'en jullie dat ff door aan Wishgirl?

Deel Deze Pagina