Gaat lekker met die buddygroepjes. Ik ben een buddygroepje met scorpion en jacky78 is ook al doorgegeven aan wishgirl.
Kan me er gewoon nog niets bij voorstellen dat we rond maart elkaar zitten te berichten over onze bevallingen etc. pff laat die bevalling trouwens nog maar even lekker op zich laten wachten we gaan eerst even lekker zwanger zijn 8)
@ Marb, maar ik zit je op de hielen met 2 daagjes verschil! Ik zal toch vroeger bevallen dan uitgerekend, mijn baarmoederhals is niet zo stevig dus weet nu al dat ik bijtijds zal moeten rusten en als de baby te zwaar wordt kan ik het toch niet houden. Vorige keer op 38 weken wat erg goed was wetende dat ik met 28 weken weeen had! Dus reken voor mij maar begin maart! PB jij of doe ik het! Ik stuur je zo wel even mijn mobiel nr!
Sabrina, ik kan me dr ook nog niets bij voorstellen...ja eigenlijk ook wel..haha maar deze keer wil ik het helemaal anders, dus....met de zwangerschap ook heb huisarts (vk) gezegd dat ik de touwtjes zelf in handen wil hebben en hij respecteerd dat en vind dat helemaal super. Sofieke, dan zul je idd wel eerder bevallen....ook lekker stiekem he, aan het eind ben je het toch zat
sofieke en marb Ik vind het een heel goed plan! ZIjn wij ook een buddie groepje! Yeeeeaaah Hahaha sorry ben een beetje meelig Helma
@ mamakitty, ja hoor als ik het zat ben moet ik op het einde gewoon wat rondjes gaan lopen en het begint. Hoewel duurt dan nog wel een paar dagen, maar binnen de week dat ik weer ging rondlopen en normale dingen doen zoals boodschappen etc (heb echt veel gerust tot 37 weken) is de bevalling begonnen. Maar goed, ben nu van plan om het van in het begin heel rustig aan te doen zodat ik niet weer helemaal plat moet zoals vorige keer op 28 weken. Hopelijk kan ik het dan toch iets langer volhouden
@sofieke: ja, dan zul jij wel eerder bevallen. Tis mijn eerste dus ik zal wel veel te laat bevallen (maar dan krijg ik ook langer verlof ) Ik heb trouwens Wish gepb-d en ik heb jou en Helma mijn nummer gestuurd, maar ik zag dat de berichtjes nog in de wachtrij staan. Nou ja.
marb: Dat zegt niets hoor als het je eerste is dat je later bevalt. Bij mijn zoontje (de 1e) ben ik met 38.2 weken bevallen.
Ik wilde het net zeggen....met je 1e kun je nog eerder bevallen hoor. Ik was trouwens 4 dagen overtijd.....
Sofieke, nou ik zou dan met 37 weken rond gaan stappen hihi Sabrina, ja erg fijne huisarts heb ik, daarom is hij ook mijn vk..hij denkt mee, luisterd echt naar me en respecteerd dat ik het nu totaal anders wil deze zwangerschap. Echt perfect!
Eerder bevallen of niet... we hebben 1 groot geluk! 2009 is geen schrikkeljaar, dus geen kindjes op 29/2! OEF! Dat lijkt me echt zielig voor zo'n kind om maar 1 keer om de 4 jaar echt jarig te zijn!
Het is ook mijn eerste kindje! Hoor ook van iedereen van oooow dan duurt het wel even. Eerste kindjes worden altijd te laat geboren. Vind dat zo'n rare opvatting. Dat bepaald moeder natuur toch gewoon. Maare heb mijn buddie ff een PB gestuurd Hebben jullie het ontvangen? Helma
Ok mensen Ik ben er weer even tussenuit. Mijn man neemt me mee uit eten! Romantisch of niet, hij vond me er vandaag zo zielig bijzitten hahahaha Hij zei kleed je om we gaan lekker samen eten! Dus ben erg benieuwd Jullie horen het vanavond Groetjesss Helma
Oh Helma, wat lief van je man! Sja hier gaat dat moeilijk met dochterlief, maar morgen gaat ze voor een paar dagen naar dr papa, dus kunnen wij ook, ik heb zin om te wokken Wij gaan trouwens zaterdag naar de nieuwe batman film!
Ik zit op mijn werk ga zo afsluiten want zit de hele dag te niksen zo stil is het. Wordt de laatste tijd steeds lastig gevallen met van die verkooptelefoontjes van energiemaatschappijen, uitvaartverzekeringen, pensioen en leningen. Wordt er knettergestoord van nu beginnen ze net ook al op mijn mobiel ben toch even goed kwaad geworden Heb al zo'n hekel aan de verkooppraatjes en nu beginnen ze ook nog op mijn mobiel stelletje grrrrr Sorry, moest ik even kwijt vast combi van zwangerschapshormonen