Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Met gewoon aftellen kom je er natuurlijk ook wel hahahahahahaha

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Goedemorgen dames,
    Fijne dag vandaag!

Ik ga o weer werken, mn pijn in mn keel is nog steeds niet minder en slik nu al voor dag 4 die AB.
    Kan mn mond wel wat verder open doen doen maar de pijn en de grootte van de amandel is nog steeds hetzelfde, hij lijkt nu zelfs verder te gaan zwellen.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heb vanacht uren lopen zoeken naar mn auto die ik niet kon vinden (in mn droom)

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik heb geenzin om te werken, veelste mooi weer

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zijn jullie nog niet wakker?

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sh&t nog 2...ehhhh.
    Wat eten we vandaag?

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    en ja hooooooor 2000....

8. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Goeiemorgen ladies! Zo wat ben ik misselijk vanochtend. Dacht dat het allemaal wel voorbij zou gaan, maar nee hoor... vanmorgen even netjes een knuffel aan de wc-pot gegeven. Pfff... zo wat proberen te eten.

Zag dat er wat dames twijfelen voor het buddy-gebeuren. Misschien kan mijn positief verhaal jullie wel over de streep trekken over een tijdje. Wij hadden bij de oktober-mama's ook zo een lijst. Toen ik met 28 weken me niet lekker voelde en na een telefoontje met het ziekenhuis meteen mocht komen, had ik nog net de tijd om dat even te posten op het forum. Eenmaal in het ziekenhuis bleek ik premature weeen te hebben en werd meteen daargehouden. Dat was de eerste van vele ziekenhuisbezoekjes waarvan ik merendeel van de tijd toch een aantal nachtjes moest blijven. Nou dan liet ik dat weten aan mijn buddies en zij zorgden dat iedereen op het forum wist dat er weer wat mis was. Kreeg ook dagelijks een paar berichtjes van hen met oppeppende woorden. Dat was heel fijn en hartverwarmend. Want één ding is wel zeker als je vanaf 28 weken plat ligt en vaak in het ziekenhuis dan wordt je wereldje erg klein en doet elk teken van daarbuiten zo een deugd, dat het nou van een vriendin is of van een 'virtuele vriendin'.
    In ieder geval, mijn buddies hebben werk met mij gehad toen dus Marb n Helma, be prepared! :D

Maar snap jullie ook wel dat het nu misschien wel erg vroeg is om zo een lijst samen te stellen. Dus voor diegenen die het sowieso leuk vinden en fervente buddy-aanhanger zijn (zoals ik), is het wel fijn dat het nu al geregeld is. Voor alle anderen kan ik me voorstellen dat we over een week of 15 a 20 nog eens buddy-samenstel-ronde moet organiseren!

Liefs,
    S.

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik eet smorgens cornflakes... dat vind ik wel lekker op het moment en schijnen heel wat vitames B, foliumzuur en ijzer in te zitten ;)

@bam-jolan - Als je echt denkt dat het erger wordt zou ik toch maar even weer langs de huisarts gaan...Je moet natuurlijk niet hebben dat het te erg wordt voor een AB-kuurtje... Je mag nu immers ook niet meer alles hebben...
    Even goed in de gaten houden lijkt me... Beterschap he!

@Poohbear - Inmiddels je auto teruggevonden? ;)))))

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nee, heb de auto niet gevonden...hahaha, de wekker ging af!
    Was op zo'n inmens groot parkeer terrein....
    Enne normaal ben ik ook gek op cornflakes...maar n...blegh!

Gisteravond zaten we "gillend naar huis, met gordon" te kijken. Die zat aan van die lekkere vlaamse patatten met mayo...en ik kreeg met toch een onweerstaanbare neiging naar patat!

Mocht alleen niet van papasmurf, dus het werd een baopaobroodje...met iets te veel chilisaus! :oops:

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Voor wat betreft het buddy zijn...

Dank je wel voor je verhaal Sofieke.. en ik ben blij dat jij heel veel aan je buddies gehad hebt toen!

De buddieronde starten was misschien wat te vroeg ja... maar ja.. Ik had zoiets van.. Er kan tijdens de hele zwangerschap wat gebeuren... (natuuuuuurlijk hoop je dat niet)... maar als er wat gebeurt is het fijn dat je al een buddie hebt..

Ik laat het nu eerst zo voor wat het is.. Als mensen een buddie willen zoeken en gevonden hebben kunnen ze die gewoon doorgeven aan me en ik verwerk het...

En dan denk ik dat het goed is om de buddieronde rond eind oktober ofzo nog eens introduceer...

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

En dat bapaobroodje met iets te veel chilisaus werd wel goed bevonden? ;)

Volgende keer je auto maar op een kleinere parkeerplaats parkeren ;)

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    klinkt goed wishgirl. Misschien hebben we dan onderling al een betere band opgebouwd en voel je met wie het klikt. Nu zijn we een "bij een geraapt zooitje" die toevallig in maart zijn uitgerekend! Ik kom bijvoorbeeld van de 30plussers en de PCo topics vandaan en heb in die anderhalf jaar tijd een goede band opgebouwd met de meiden daar! Dan word je makkelijker buddy met elkaar dan nu. (ik spreek voor mezelf)

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bedankt wish!
    Weet je, de HA zei al dat ik t erger werd ik moest bellen maar ben zo bang om naar de kno te gaan, ik weet dat ze er uit worden gehaald als het niet minder word of over gaat, ben gewoon heel bang momenteel en ben al zo lekker emotioneel vandaag :(
    Ik mag me niet eens ziek melden en t doet zo'n zeer.

Voor de buddylist, ik ben nog beschikbaar als buddy en wie wil mijn buddy worden?

Tot vanmiddag meiden!

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

@bam-jolan - Ik snap je angst meid... maar toch is het beter wel te gaan... Het is nu ook niks... En al helemaal niet als je je niet eens ziek mag melden... Overigens is dat ook onterecht he... Je hebt gewoon recht op ziektewet hoor meid...
    Zou wat zijn zeg!?

En de ha zal natuurlijk wel eerst kijken hoe ernstig het nu is... Het lijkt me niet dat ie zonder te kijken je al doorstuurt...

Denk aan jezelf en aan je beebje he...
    Ontstekingen die je hebt kunnen minderen invloed op je beebje hebben...

Nogmaals heeeeeel veel beterschap... moed... en wijsheid

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Dankje meis.
    Ik moet om 9.10 naar de HA.
    Heb voor vandaag maar een vrije dag geregeld :S
    Kan ik iig even rustig aan doen.

17. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Wat kunnen julli eveel kletsen zeg :p een avondje niet geweest en ben gelijk pagina's achter.... was wel gezellig zo te zien :D

@ Bamjolan, succes bij de huisarts!

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Aawwwww... heb 2 superlieve kaartjes van m'n vriend gekregen. Eentje had ie 'gewoon' gegeven en de ander lag onder m'n kussen.

Hij is volgens mij stiekem best wel in de wolken dat ie papa wordt :p

Heb me gisteren stiekem een beetje laten gaan in de prenatal. Heb een slabbetje gekocht waarop staat:'Mijn papa is de aller, aller, ALLERLIEFSTE!'
    En een shirtje met: '50%papa+50%mama=100%IKKE!' Te schattig! Oh... en heeeeele inimini sokjes... :oops:

Heb wel beloofd aan m'n vriend dat ik tot 12 weken niks meer zal komen nu... :) We krijgen namelijk ook heel veel van alle kanten en tis later ook nog leuk om dingen te kopen.

Oh... en misselijk ben ik ook vanochtend... Kreeg m'n foliumzuurpil amper doorgeslikt (die krengen zijn ook zo groot :confused: ).

19. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    goede morgen meiden!

Jeetje zeg, verliet jullie dinsdag op pag 136 en nu al op 177! Heb dus nog 40! pagina's bij te lezen, heb ik een hoop gemist!

Waren alle echo's en intakes die geweest zijn goed? ik hoop t!

vanmiddag naar de vk heb ik zin in, met echo waarschijnlijk weer!
    Heb als ik gewerkt heb, sta de hele dag zon pijn bij mijn navel mijn hele buik is dan opgezet en mijn navel helemaal hard, had dit bij mano ook maar pas veelmlater, dus wel ff vragen wat dat nu al kan zijn!

Verder ales goed hier, af en toe vlagen misselijkheid, moet echr op tijd kleine beetje s eten, en somige dingen staan me echt tegen maar dat merk ik pas op t moment dat ik ze eet.

Las ik op de pag hiervoor iets over de buddy lijst, gaan we die maken, handig als je dan contole hebt en je moet gelijk weer weg ofzo kan t toch gepost worden! Hoe doen we dat eigenlijk?

fijne dag allemaal en zal weer paar keer per dag jullie bijhouden.
    Laat vanmiddag weten hoe t was!

lieffs

20. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

wishgirl, als wij officieel samen lopen ben ik blij om te lezen dat jou dingen gelijk met mij lopen.
    Ik dacht er ook al vanochtend aan om te gaan beginnen met kaakjes naast me bed.
    t lijkt trouwens wel of ik koorts heb, of verhoging. Voel warm aan.

pookie, ik doe het ook hoor zo een pret test. Gewoon om alles van het begin mee te maken. Heb ook bij 8 weken mijn intake en ik zou nog 3 a vier weken moeten wachten op een echo. Nou.... dat kan ik echt niet. En die 40 euro missen vind ik niet erg.
    Ik ga dus de 9e.

Deel Deze Pagina