goeeeeeeeeie morgen meiden zo lekker bakje koffie en dan lekker de dag beginnen hoe is het hier ? met mij super goed, lekker nog nergens last van (sorry) Nog 10 weken en dan kunnen we eindelijk een pretecho laten maken ben zo benieuwd wat het is hihi en met 24 weken laten we 3d echo's maken nog zo lang wachten ben zo benieuwd naar ons kindje hihi
Wachten duurt ook lang Droom bijna elke nacht dat ik mijn kindje al vast hou. Hier vallen de klachten ook mee (het word echt minder meiden!) wel erg moe nog maar vind dat niet gek als je mijn echo met ong. 5 weken zag en met 9 wk en 1 dag (3 weken tijd er tussen) dan is dat zo groot verschil helaas kan ik niet scannen want dan konden jullie het ook zien. Vandaag heeft mijn zus vrij genomen en we gaan lekker op het gemakje de stad in. Beetje winkel veel terassjes haha ja ben wel zwanger dus moet niet teveel doen. Proberen mij te beheersen om niets te kopen maar word steeds moeilijker als je het hartje gehoort hebt enzo voelt het allemaal zo goed! Ga nog even ontbijten op zoek naar een beschuitenbol heb daar zo'n trek in!
@marb volgens mij moet je dan bij de gadgets een link invullen moet je even kijken hoe precies maar als het goed is, is het vrij makkelijk om te doen.
@marb oke ga het zelf even proberen misschien krijg ik dan een ingeving haha je hoort het zo of het gelukt is.
Als gadget lukt het mij ook nog niet maar.... in je blog doet hij het wel gewoon misschien een optie?
Goeiemorgen meiden, We zijn inmiddels met de vertelronde begonnen. We hebben wel wat familie af te gaan dus het duurt even. En de eerste moet nog zijn mond dicht houden tot de laatste het weet! Oma zal het wel leuk vinden, zij wordt voor het eerst overgrootmoeder. Verder ga ik vandaag een lekkere dag weg! Volgens mij qua weer kan het niet beter. Lekker dagje golfen. Weet niet of ik 18 holes vol hou. Normaal ben ik al moe na 15 holes. Anyway, ik zal niet zeuren, want werken heb ik toch echt geen zin in! Een fijne dag, Groetjes Judith
Hey allemaal, Ff intiem vraagje... We hebben gisteravond sex gehad maar nu heb ik bij het afvegen iedere keer wat bloed?! alleen bij afvegen want in mijn inlegkruisje zit tot nu toe niets maar pff zo gaat de lol van sex er wel een beetje af want hier wordt ik toch wel bang van... Hebben meer meiden hier last van? Voor iedereen met afspraken vandaag veel succes en plezier gewenst!
Hallo allemaal! Jeeeeeetje wat kunnen jullie kletsen! Heb soms tussendoor wat meegelezen, maar niet alles gelezen hoor... Hoop dat alles goed gaat met iedereen! Hier wel ok, ik heb wel wat klachten, gisteren en eergisteren best misselijk maar vandaag gaat t wel weer! Mag ik jullie wat vragen? Heb net ook een bericht geplaatst onder Onderzoeken en Echo's... Ik kan zaterdag voor 45 euro een echo laten maken bij een pretechobureau. Zo'n simpele zwart wit foto. De reden dat ik t zou willen doen is dat ik mensen wil gaan vertellen dat ik zwanger ben (opgezette buik helpt ook.. ), maar eigenlijk eerst zeker wil weten of het hartje klopt.. Bij mijn geplaatste bericht zeggen mensen al; niet doen, is te vroeg.. Wat zouden jullie doen?
@ ilona85: Ja, dat is op zich ook wel een optie Gaat ie dan wel veranderen? Of blijft ie dan op 6 weken hangen?
@mieke26 dan heb je waarschijnlijk je baarmoeder geraakt en die is nu goed doorbloed dus dan kan het best zijn dat je het net open hebt gestoten dit is een kleine wondje en niet erg. Zolang het niet meer word dan lijkt het mij geen probleem anders even de vk bellen als dat je meer gerust stelt
@mimu, ik overweeg dat ook, maar dit is niet mijn eerste kindje, bij mij is de baarmoeder niet meer zo verstopt en kan de echoscopiste er makkelijk bij.
@marb dat weet ik niet haha dat moet je testen. Ik kan het je morgen vertellen dan laat ik hem gewoon in mijn blog staan. @mimu je moet doen wat bij jou goed voelt waarom is dat te vroeg? Beter kan je met 8 weken dan kan je met 99% kans het hartje horen.
Ok, dus het kan ook zijn dat ze bij mij niets zien nog? Tis mijn eerste, geen enkele ervaring.. @Mieke; heb idd ook gelezen dat dat redelijk veel voorkomt na sex! Als het niet erger wordt zou ik me geen zorgen maken!
@miekie, geen last van. Sorry meid, kan ik je helaas niet mee helpen...anders moet je gewoon even de vk bellen hoor! @Mimu, tja, het is wel heel erg klein, maar als het goed is zie je wel iets! Die keuze moet je helemaal zelf maken. Je kunt het natuurlijk ook op andere manieren bekend maken...al is zo'n echo wel heel erg leuk natuurlijk! @iedereen, zo heb er een UUR over gedaan om al jullie berichten te lezen die ik gemist heb. Daar zal mn baas blij mee zijn, hahaha. Ik heb het gevoel dat ik een beetje somber/depri aan het worden ben. Ik hoop echt dat het over gaat, want ik wil niet zo'n zwangere zijn die haar hele zwangerschap alleen maar in een donkere wolk zit... Zelfs nu de zon schijnt kan ik me niet happy voelen. Iemand anders hier ook last van?
Mja, ik vind ook dat er soms zelfs een beetje teveel gekletst wordt. Echt zinnige vragen of opmerkingen raken dan verloren in het geklets. Maar goed, ik doe zelf net zo hard mee Ik heb dat depri gevoel ook wel gehad. Vandaag dan toevallig niet, maar maandag bijvoorbeeld wel. Zal er ook wel bijhoren denk ik...
Tsja, kan het idd ook op andere manieren bekend maken.. maar wil zo graag zeker weten of het goed zit voor ik t vertel.. @ Daphne; ik heb het soms ook heel erg, maar bij mij wisselt het wel per dag. Heb het dus niet dagen achter elkaar. Maar wel echt soms heel somber; schijnen hormonen te zijn?!
nee hoor meis je ziet wel degelijk iets kijk maar in mn album die echo is gemaakt met 6w4d de verlos zegt 6w1d maar dat kan helemaal niet maargoed t hartje was heel duidelijk te zien dus gewoon doen