@ Twigger; jaaa is inderdaad te zien bij jouw echo.. leuk zeg! En jij hebt ook al een buikje zag ik! Leuk! Mijn buik is nog iets minder, maar wel al echt zichtbaar aan het worden.. Daarom wil ik t eigenlijk ook gaan vertellen. En ben zo benieuwd naar de echo.. zoooooo spannend! Maar tsja.. t kan ook mis zijn, dat lees je ook wel eens... Naja, nog maar ff over nadenken! Oh en ik moet weer gaan werken.. de nix zo, hahahaha!
mimu heb ook een afspraak als ik waarschijnlijk 8 weken en 4 dagen zwanger ben. ze wilde daar niet eerder. Maar ik kan wel even wachten hoor. Gewoon doen hoor. succes!
dag dames, ik heb mijn eerste echo als ik bijna 11 weken ben. Stel ik zou daarna nog een echo willen, weten jullie wat dat globaal zou kosten? Want de eerste en de 20 weken echo wordt gewoon vergoed toch?
@Daphne, het schijnt er bij te horen idd... maare leuke dingen doen kan helpen om je gevoel weer wat positiever om te buigen Ladies, op dit moment voel ik helemaal niets geen steken meer in mijn buik, borsten zijn ook weer als vanouds (geen beurs gevoel) moe ben ik ook niet geweest, in tegendeel zelfs en misselijk ben ik geen moment geweest... Hoort dat er ook bij? het maakt me best onzeker namelijk. Liefs, Mouse
@florida, als je ff google-t op een (pret) echo buro in jouw omgeving staan er meestal wel prijslijsten bij hoor.
Ja, heb ik soms ook. Afgelopen dinsdag zat ik voor het eerst bij de VK. Dan zie daar allemaal meiden met dikke buiken zitten. Ik had echt het gevoel 'wat doe ik hier, ik hoor hier helemaal niet' Gevoel gaat denk ik over als je er meer over kan praten en als je buik gaat groeien. Ook mis ik mijn man veel (kan er soms gewoon niet van genieten nu). Hij is voor zijn werk maandag tot vrijdag van huis. Hier wordt ik soms ook erg somber van. Nog iets meer dan 1 week werken, dan hebben we vakantie, de eerste echo en dan ga ik er hopelijk meer van genieten!
zelf zou ik het niet doen. ik zou eerst de 'echte echo' bij je eigen VK afwachten (voor hetzelfde geld is er geen hartaktie of vruchtje te zien en ga je je (onbewust) toch zorgen maken) als je zwangerschap iets verder gevorderd is is er zoveel meer te zien.... bij mijn echobureau maken ze (zonder medische indicatie) niet eens een echo voor de 9 weken.... er zijn zoveel andere leuke manieren om te vertellen dat je zwanger bent
Bedank meiden. Ik voel me meteen een stuk beter! Ben blij dat er meer meiden zijn die ook last hebben van die somberheid. Ik heb het inderdaad niet de hele dag of elke dag, maar soms wou ik dat ik gewoon in bed kon blijven liggen en niks doen. Maar ja, gaat beetje moeilijk met een vriend van huis en een kleine vent die mama mama aan het roepen is vanuit zijn kamertje! Word ik dan stiekem ook wel een beetje blij van hoor. Kinderen kunnen nu nog niet echt iemand missen toch? Kamiel die roept al 3 dagen als we van de creche thuiskomen papa papa. Word ik echt verdrietig van. Of hij gaat aan de trap staan en roepen. Of als er aangebeld wordt, gaat ie naar de deur lopen en papa roepen. Ben blij als Martijn weer thuis is!
Dat er een kleine om pappa roept heb ik dan niet. Ben nu namelijk zwanger van onze eerst, maar ik weet hoe je je voelt zeg maar.. Toch fijn dat er een forum is he
meiden ik heb t zelfde mijn ventje is ook van maandag tot vrijdag van huis maarja ik weet niet beter, maar merk wel sinds ik zwanger ben dat het zwaarder begint te vallen
@Twigger, wat voor werk doet hij dan als ik vragen mag? En gaat dat veranderen als jullie dadelijk die kleine hebben? Lijkt me inderdaad wel zwaar als je man/vriend zo lang van huis is elke week! Voel met je mee twigger...
Gooooooooooooooooooooodmorning ladies.... Zo, dochterlief is net opgehaald door dr papa voor het weekend, ze komt zondagmiddag weer terug. Heeft mama ff rust! HEEEEERLIJK, al mis ik dr nu al weer..... Hoe ist met iedereen?
Goeiemorgen allemaallllll Ook ik ben weer fris uit de veren ook al had ik er eigenlijk niet veel zin in! Zijn er nog spannende dingen gebeurd?/ Ow ja en iedereen die vandaag afspraken heeft heel veel succes!
idd ik zou het bijna vergeten; ladies met afspraken/echo's heel veel suc6 en plezier en laat zsm wat horen!
Hoi, Hier even snel een berichtje! Eerst 10 pg bijgelezen haha! Wat een gezellig geklets. Hier gaat nog steeds alles hetzelfde. Alleen wat oud bruin bij t afvegen. Merk wel dat het steeds "ouder" wordt. Spannend hoor! Voel me prima en zit lekker met mijn laptop op schoot in de zon! Heerlijk! Geniet allemaal maar lekker van het weer!
Ja, de zomer begint ECHT! Maar voor een weekje of...? We zien het wel. Ik ga iig genieten van deze week! Vriendlief heeft vanaf morgenmiddag vakantie, dus..... Oh Bab, met de flaptop in de zon...HEEEEERLIJK *jaloers, ik zit binnen met mega pc, sleept zo moeilijk mee naar buiten* Denk trouwens dat het bij jou wel goed zit hoor, als je alleen maar oud bloed verliest.....dat hoor je wel vaker he..
ik ben nu dus 5 weken en 1 dag en ik hou nog steeds van die kramen in mijn buik en heb verschrikkelijk in mijn rug. Kan haast niet rechtop lopen. Ik ben nu dus zo bang dat ik daar heel de zwangerschap last van blijf houden. Hoop toch echt niet dat ik halverwege aan bed gekluisterd zal worden....