Hallo allemaal.... Ook ik ben ben uitgerekend in maart Iedereen hier gefeliciteerd! Groetjes Chantal..
twigger en de rest natuurlijk.... heb gister kleding besteld via paskamer.com, had het vandaag al binnen! Goede service, snel en goedkoop! Een echte aanrader
@ muppie, ja is goed hoor! en je moet dus met zijn drien zijn? Net bij vk geweest! echo gehad en alles was goed, nu gewoon via buik was al goed te zien, hartje klopte goed, en kleintje is nu al 2.09 cm 1.09 cm groter dan met 7wk 3dg! De vk zei ook dat de kans dat t nu nog mis gaat heel klein is! 26 augustus weer naar vk en dan krijgen we weer echo! kom vanaaf nog ff kijken hier nu ff aan t eten! doei
oke dan zijn muppie en radna buddies. wie wil zich er nog bij toevoegen. radna ik pb je even mijn mobiele nummer. ik zie ook dat je msn hebt misschien is dat ook wel een idee. xxxmuppie
hallo alemaal, wat een prachtig weer is het, jammer dat ik de hele dag heb moeten werken. Waarvan ook nog de helft van de dag in een warme fabriek. Geeft nix! Zometeen lekker mexicaans eten! Heb er al een week trek in!
ook ik was nieuwsgierig hoe de test er nu uit zou zien, maar dat ik beter denk ik niet kunnen doen. Ik denk dat ik jullie binnenkort moet verlaten Ik had 8 dagen voor mijn nod een clear blue test gedaan. deze was positief. toen heb ik 6 dagen voor mijn nod een mat care ultra gedaan, ook deze was positief. Wij dus helemaal blij. maar ik nu heb ik nog 6 testen erna gedaan en allemaal negatief. Mat care ultra, cb en kruidvat. De huisarts heeft ook vandaag getest en die wil nu morgen een bloedtest laten doen, maar dat duurt 4 dagen voordat daar de uitslag van binnen is. Kan het zijn dat je hcg voor je nod aan het schommelen is, en ik nu gewoon ff geduld moet hebben tot 5 weken, of zal ik mk hebben gehad? Ik word wel behandeld voor b12. Het is zo raar, ik ben niet ongi geworden en ook geen bloed verloren. mijn moeder zegt dat je geen mk kan krijgen zonder bloed te verliezen en dat alles wel goed zit, maar iets in me hoofd maakt me heel droevig en zegt me dat het niet goed zit
Hallo hebben jullie nog een plekje vrij hier? Meld me toch maar, hopelijk voor een lange tijd. Ik ben 20 maart uitgeteld volgens mij. Deze zwangerschap is ontstaan na de 2e IUI behandeling. We waren ruim 6 jaar bezig en vorig jaar dus 2 keer spontaan zwanger, wat helaas niet goed ging. Ben nu dus extra voorzichtig met al te blij te zijn. Vind het allemaal doodeng. Volgende week vrijdag de 1e echo, met 7 weken. Als die echo goed is hebben we een mijlpaal bereikt, want een goede echo hebben we nog nooit gehad! Ik teste 3 dagen voor nod al licht positief. Dacht even dat het van de pregnylspuit kwam, maar hij werd steeds donkerder, dus het was echt zo! Vind het fijn om weer zwanger te zijn, maar echt genieten durf ik nog niet. Heb al wel de nodige kwaaltjes, dus dat lijkt wel goed te zijn, maar ook dat zegt natuurlijk niks. Heb wel vanaf 2 dagen voor nod bruinverlies gehad tot gister. Sinds gister is dat over gelukkig. Het was niet veel, alleen bij afvegen. Moest me er niet te veel zorgen om maken, makkelijker gezegd dan gedaan. Mijn borsten zijn megagroot, mijn bh's zijn te klein inmiddels, vermoedelijk ook omdat ik hormonen gespoten heb ivm de IUI. Mijn darmen rommelen nogal en een paar keer per dag flinke krampen hiervan. En verder slapeloze nachten en hele dag een beetje een wee gevoel, tot misselijk. Ik hoop dat ik dit keer echt bij een bevallingsmaandtopic kan blijven hangen. Nog 8 dagen tot de echo!
Hoi Hartewens! Welkom hier op het forum gezellig. Gefeliciteerd met je zwangerschap. @scorpion, lijkt me echt heeel erg om in die onzekerheid te zitten. Maar inderdaad zoals je moeder ook al zei volgens mij moet je echt bloed verlies hebben om een miskraam te krijgen/hebben. Echt spannend ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt. Maar verder even over het algemeen. heb echt een K*Tdag vandaag. Heb helemaal alleen en ben stil sjaggie en overal pijn en misselijk. Kan nog niet eens 5 minuten buiten zitten daar word ik al helemaal gek... Vaag zeg om je zo te voelen
Ja die heb ik gebeld, en die raad me eigenlijk af om een bloedtest te doen. Het komt vaker voor dat in het begin je hcg ff daalt en dan weer stijgt. Het hoeft zelfs niet eens gemeten te worden. De vk zei als ik nu een bloedtest zou doen, deze waarschijnlijk ook heel laag zou zijn en je daar dus niet duidelijker van word, en dat ik beter kan wachten tot 7,5 week voor een echo of op een bloeding. ik weet dus echt niet waar ik beter aan doe. Als ik me voorhoud het komt ik ben zwanger dan komt de klap extra hard aan als het fout is gegaan. Als ik er van uit ga dat het fout is gegaan, ben ik bang dat het daardoor alsnog fout kan gaan als alles wel nu goed zit wat zouden jullie doen?
Scorpion, he bah wat een onzekerheid. Eerst positieve testen en daarna negatieve testen betekenen vaak dat het niet goed zit. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt. Helma, je zat jezelf dus duidelijk in de weg vandaag. Heb ook een beetje een lui dagje. Ben erg moe en wil het liefste steeds slapen. Maar ook dat lukt dan weer niet. En 's nachts niet slapen en vaak er uit om te plassen. Maar ik hoop allemaal voor een goed doel. Ben wel blij met mijn kwaaltjes, doen me beseffen dat ik echt zwanger ben, na zoveel jaren. Zat net op mijn hurken bij het water (mannetje is aan het vissen) Kwam omhoog en een trekkende buik, soort spierpijn of zo. Herkennen jullie dat? Allemaal even een 5 minuten op de hurken graag, hahahah grapje!
@hartewens Welkom hier. Geniet van je zwangerschap. Hopelijk heb je snel een goede echo in handen! @scorpion Wat ga je ons nou vertellen. Nee toch... En ja wat je zou moeten doen. Ik heb eigenlijk geen idee. Maar zoveel negatieve testen. Ja wat moet je daar nou nog van zeggen.. Maar na je NOD heb je dus niet meer positief getest? En de test bij je huisarts wat gaf die aan? Denk dat ikzelf toch maar wel die bloedtest zou doen, maar onzekerheid zal toch blijven tot goede test of bloedverlies. Sterkte ermee!
Dat is inderdaad dan een beetje tegenstrijdig he Wel negatieve testen maar geen bloedingen? Heb je wel een regelmatige cyclus normaal gesproken?
he scorpion, wat een onzekerheid! Sterkte en hopelij weet je snel waar je aan toe bent. Ga je morgen naar de huisarts?
He gatsie scorpion wat ontzettend vervelend. Wat een ellende die onzekerheid. Ik zou dus wel die bloedtest doen
ik ben altijd aan de pil geweest. als ik de laatste pil op was, werd/word ik altijd binnen 4 dagen ongi. ik ben half juni gestopt met de pil.
He scorpion, het was toch ook bij jou ronde 1. Dus net pas gestopt met de pil, of al een tijd geleden? Anders kan het natuurlijk zomaar zijn dat je cyclus nog niet op orde is (hoor wel van meiden dat ze het stoppen met de pil pas met 60-90 dagen ongesteld worden). Alleen ja je zegt wel eerst ligt-positief getest te hebben....indrooglijntje misschien? Hoop dat ik het allemaal mis heb hoor, maar zou er persoonlijk maar wel rekening mee houden niet zwanger te zijn..... Toch maar een bloedtestje bij de huisarts?! Ik duim voor je dat het wel raak is! En je ons dus niet hoeft te verlaten!