Nou ja, het komt wel heel betrokken over! En het is ook zijn eerste he, dus waarschijnlijk vindt hij stiekem allemaal heel interessant... Hoe kan je nu al een meisjesnaam weten? Pff, ik word er nu al helemaal gek van! Ik hoor ineens overal namen en 'proef' ze dan even... Ben tot nu toe DE naam nog niet tegengekomen. Voor beide geslachten niet... En het moet ook passen bij de naam van mijn zoontje en onze achternaam. Pff!
Jaloezie! Ik heb over 3 weken en 3 dagen eindelijk mijn intake bij de vk! Joepie...! 8) Pipodorp ken ik niet! Speelstad Oranje ooit 15 jaar geleden weleens geweest, dus aan mij heb je eigenlijk niets... Anders bel je ze even..?
Sabrina, ik weet het niet joh.....misschien ff bellen naar pipodorp? Jen, haha ja idd hij is wel heel erg ermee bezig hoor...erg leuk om te zien. Want mijn ex (vader van mijn dochter) boeide het toendertijd NIETS... Ja meisjesnaam was voor ons makkelijk (en de naam past bij onze achternaam en bij de naam van dochterlief!)...maar jongensnaam...dat word nog wat.....zucht... Niet jaloers zijn.............ook bij jou komt het goed!
haha, aan jullie heb ik ook niet veel zeg dan zal ik ze van de week maar eens bellen. Meisjesnaam hadden we al toen Djego werd geboren is gewoon mijn droomnaam (het moet dus maar gewoon een meisje worden) Jongesnaam ben ik een tijdje geleden tegen gekomen en toen hadden we zoiets van Ja dat is leuk en het past bij de naam van mijn zoontje.
Ik vind het zooo moeilijk een jongensnaam....ja ik had voor mij DE naam, JAYDEN, maar vriendlief vind het 10x niks..dus die word het HELAAS niet
Hahaha! Aan ons heb je standaard weinig... Wij zijn, zeg maar, de opvulling van het topic. Komt niet veel van belang uit... En idd, bij jou móét het dan maar gewoon een meisje worden! Vind ik een uitstekende instelling!
Jayden...? Zal ik mijn mening maar voor me houden? En ik ben WEL jaloers op jullie! Zou willen dat het hier ook zo makkelijk ging... Maar het komt wel goed...! Moet gewoon.
Whahahaha Jayden valt dus af? Ah bij mij zal iets anders wel weer fout gaan....heb nu ook al pijn aan rug en bekken...dus dat beloofd wat... Ennuh speak for yourself..aan mij hebben ze hier juist HEEEEL VEEEL Sabrina, dan moet je maar eenmeid krijgen hoor....als je je droomnaam hebt
pfff weer even bijgelezen. jeetje stelletje kletsers. haha. maar goed.wel gezellie. heb liggen slapen van 13.00 tot 15.30. erg he. jeetje. was dan ook zo beroerd en moe. heb vandaag niet de tabletten ingenomen. wil dat eigenlijk alleen doen als ik moet werken. @jenna: ik ga niet pal in de zon zitten maar lekker onder een parasolletje met een glaasje drinken en de laptop. en wat betreft namen. daar zijn we nog niet echt mee bezig. hoor wel van allerlei namen en denk dan zou dat wat wezen. maar echt gericht zoeken nee. waaaah maandag heb ik al intake bij de vk. jippie. vind het alleen zo jammer dat ik nog steeds zo misselijk ale: ben en er weinig tegen helpt. maar goed we doen het ergens voor he.
@Kitty; Hahaha, ik WIST dat jij dat zou gaan zeggen! Speak for yourself... Jayden zou ik persoonlijk inderdaad niet doen. Vind het zo'n 13 in een dozijn-naam. Ik heb m nu wel gehoord. Ik gun jou natuurlijk niets fouts, he! Maar die bekken en rug...nu al? Pff, voorspelt niet veel goeds, of wel..? Muppie; Parasol is een goed idee! Had ik zelf natuuuuuuurlijk allang aan gedacht, ahum... 8)
Jen, vriendlief wil Jayden toch nie......dus dat word hem niet. Ah ik heb nog even de tijd he Dat scheelt.... Rug en bekken had ik al verwacht.......en dat gaat nog veel erger worden, dat weet ik..mja, mag de pret niet drukken he We bin geen watjes hihi
heb van de huisarts cyclizine gekregen. ze helpen wel maar wil ze eigenlijk niet teveel innemen. vind het toch altijd eng. maar maandag ga ik het er wel even met de vk over hebben misschien heeft ze een beter plan. die emesafene moet ook via de huisarts of niet mamakitty?
Nou ik had net mijn ma aan de lijn en er is nog niets bij mijn broer hoor...dat kind wil dr gewoon niet uut denk ik hahaha Maar ik had ze al gezegd dat ze overtijd zou gaan..............mijn pendel zei trouwens aug.....dus mag ze pas vrijdag bevallen hihi
Hahaha, we bin sekuuuur geen watties! En oef....ik heb helemaal geen honger! Teveel snoepjes gegeten...
Och, dat moet dat arme schoonzusje van jou nog een week overtijd lopen met dit weer... Zielig! Muppie, hopelijk kan de vk je maandag meer helpen! Kan me voorstellen dat dit allesbehalve prettig is voor jou!
Snoepjes? Zei ik snoepjes? Ik bedoelde worteltjes! Hahaha, duss.... Ehm, ik zat wat dingen door elkaar heen te eten. Aardbeienijsjes, chocola en van die zachte lolly's, die zoete. Waar je ook van die rolletjes snoep van hebt? Makes sense?
weten jullie toevallig of emesafene snel werkt? de tabletten die ik nu heb hebben een inwerk tijd van 2 uur. nogal lastig als ik smorgens vroeg moet werken. moet ik er 2 uur eerder uit