Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    Jeetje bab, ik duim echt voor je dat nr 2 nog aanwezig is!

hier vandaag ook weer iets bloedverlies pff...afgelopen week al keertje na de sex. Nu vanmorgen opnieuw, meeste bij afvegen en plassen. Inlegkruisje zo goed als niets.. Heb gister wel aardig wat gelopen, ff de stad in en s avonds wat gefietst dus hopelijk is dat de oorzaak.
    Dinsdag termijnecho dus maar ff afwachten....

2. babymaart

babymaart Lid

28 jun 2008
    43
    0
    0
    Jeetje Bab dat is even schrikken! Begrijp ik het goed dat je een tweeling verwacht?
    Kan je nu gelijk voor een echo terecht?
    Het is idd zo dat HCG niet gelijk uit je lijf is, dus heeeeeel erg spannend. Ik hoop het beste voor je meis!
    Sterkte en hou ons op de hoogte! *knuf*

3. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Babymaart; dank je wel voor jouw lieve woorden! Volgens de 6 weken echo (gekregen ivm eerder bloedverlies, duurt nu al 2 weken) waren wij in verwachting van 2 kleintjes. Alleen klopte er op de echo nog geen hartjes en waren alleen 2 vruchtzakjes te zien.
    1 vruchtzakje was 2,4 cm en 1 was 0,6 cm. Het vruchtzakje van vanmorgen was max. 1 cm dus ik verwacht het kleinste van de 2! Deze zat ook onderin mijn baarmoeder. Verder gaf de zwtest heel snel een streep aan dus het kan zo zijn dat er alsnog 1 kindje is blijven zitten. Ik durf nergens meer op te hopen en ga er maar vanuit dat ik niet meer zwanger ben. Tja, moeilijk maar de onzekerheid duurt nu al 2 weken en merk dat ik behoefte heb aan rust.

Vandaar dat ik niet zo heel enthousiast mee klets hier...

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

bab ik lees het net.
    Ik hoop dat je andere kleintje nog veilig in je buik zit.
    als ik jou was zou ik gewoon even bellen met je verhaal en misschien kunnen ze dan wel vandaag nog een echo doen.
    ik ben nog steeds aan het duimen voor je (ze zijn nog lang niet moe)

5. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Lief van je Shenoby! Ik duim ook voor jou dat jullie kleintje die stomme bloedingen overleeft!

Ik weet eigenlijk niet zo goed wie ik bellen moet...de huisarts? de verloskamers? Ik voel me verder prima, geen pijn oid meer en nog klein beetje helderrood bloedverlies maar minder dan bij menstruatie.

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik heb de huisartsenpost gebeld.
    en de dag daarna de gyn.
    bij de gyn kon ik een paar uur later terecht om te kijken of het er nog zat.

7. babymaart

babymaart Lid

28 jun 2008
    43
    0
    0
    Hi Bab nou ik wil je geen valse hoop geven maar zoals je het verteld denk dat er voor de ander nog hoop is hoor! Je bent maar 1 vruchtzakje verloren en die is al veel kleiner. Ik zou idd gewoon de verloskundige bellen en vragen of zij een echo kunnen regelen dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent!

Mieki ook succes voor jou natuurlijk, hopelijk heb je een goede echo!

8. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Oh sorry Miekie...ik had jouw berichtje nog niet gelezen! Sterkte voor jou! Hopelijk betekent het niets en is het wat onschuldig bloed. Mocht je je zorgen maken dan zou ik even contact met de vk opnemen.

Ik heb net contact gehad met de HA-post en zolang ik geen buikpijn oid meer heb en het bloedverlies niet abnormaal is kan ik het aankijken. Wel vond ze het verstandig om maandag de gyn te bellen. Dus dat doen we maar...

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje bab! Sterkte ermee! Wat en rotsituatie, hopelijk blijft kindje nr 2 zitten!

10. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    He bah babs wat akelig. Vreemd dat je niet doorgestuurd wordt naar een gyn. Nu zouden ze juist kunnen zien of er hartactie bij de ander is.
    Van de test is normaal, hcg verdwijnt niet zo snel, per 2 dagen halveert het, dus die testen zijn nu niet betrouwbaar. Hoop dat er nog 1 is blijven zitten, spannend. Sterkte met alles.

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Bab28,
    houd dat andere kleintje binnen!
    Ben blij dat het bloedverlies al minder is.
    Sterkte!

12. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Bab28,

Ik hoop voor je dat het andere vruchtje gewoon lekker is blijven zitten en zich verder doorontwikkeld. Maandag meteen bellen met de gyn en een echo eisen. Nu zouden ze toch hartactie moeten zien toch?
    Heel veel sterkte en ik ga voor je duimen.

Dikke knuffel!

13. shenoby

shenoby Niet meer actief

miekie had helemaal over je bericht heen gelezen sorry.
    ik heb ook veel last van bloedingen gehad,maar tot nu toe zit mijn beeb er nog hoor.
    ik merk bij mijzelf ook dat ik bij meer inspanning meer bloeding heb,
    dus het hoeft niets ergs te zijn hoor.

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wat akelig dames.
    \Hopelijk blijven de beebjes zitten!
    *duimduim*

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

He bab... wat naar...
    Wel ben ik blij te horen dat je je goed voelt op het moment!
    Hopen dat nummer 2 lekker blijft zitten bij je...

Ik zou even bellen met de verloskamers van het ziekenhuis (kan je speciaal bellen als er niemand is) of even met de vk...
    Ik zou even voor zeker bellen!

Sterkte meid...

16. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Sterkte Bab!

En Jenna, hopelijk voel je je alweer wat beter!

17. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    He Bab, wat akelig nou, ook ik hoop voor je dat de 2e beeb er nog zit, maar positief blijven denken he!

Verder bedankt voor de meiden die antwoord hebben gegeven over mijn vraag over de muurschildering, heb op internet een paar voor beelden gezien en ik vind het zo mooi!

Groetjes Amanda

18. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hahaha, dan wil je hier niet wonen Pookie66. Het is hier ELKE dag minstens 33 graden.

19. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik heb respect voor jou meid!
    Is zooo warm hier.

20. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hoi ,
    wat een warme dag he.

@bab: ik wens je heel veel sterkte en hoop dat er nog 1 lekker bij je is blijven zitten.

@jenna: ik hoop dat je je een beetje beter voelt. ik weet wat het is die misselijkheid. echt niet leuk en dan heb je ook nog andere dingen aan je hoofd. sterkte.

@miekie: hopelijk heeft het niets te betekenen en is het lekker onschuldig. hopelijk is de echo goed.

Deel Deze Pagina