Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    @ scorpion en bab

Vreselijk mieden :(
    heel veel sterkte deze komende tijd

en voor de andere meiden....
    voor mij is het juigen ook afgelopen :(
    ben nu innige vriendjes met de wc pot
    pffffffffffffffffff hoe bedoel je beroerd
    gister naar het truckstar festival geweest en savonds zo ziek als een hond
    grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nou ik ben weer weg

knuffffffffffffie

2. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    @ scorpion en bab: heeeeeeel veel sterkte in deze k*ttijd.

@ mieke: van harte gefeliciteerd.

@ jenna: het forum hier is er toch voor om lekker over alles te kunnen praten en ja daar horen ook dingen bij die minder leuk zijn of zeg gerust echt helemaal niet leuk zijn. laat je gaan en lucht je hart lekker. beter dan opkroppen. veel sterkte.dikke kus en knuffel

geloof dat ilona nog buddy met ons wil worden,maar heb ilona niet meer gezien. dus ilona als je wil bp effe.
    eergisteren met radna op msn gesproken. echt grappig dat je zonder dat je diegene kent lekker kunt babbelen. gezelli.

hier gaat het met de misselijkheid goed. tot nu toe. morgen weer werken. heerlijk nog 12 dagen en dan heb ik vakantie. jippie kijk er naar uit.

3. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    @ scorpion en bab:

Heel veel sterkte meiden en neem de tijd om het te verwerken. Even lekker egoistisch zijn en leuke dingen gaan doen de komende tijd. Dikke knuffel!

@ Jenna:

Meis, ga het jezelf niet kwalijk nemen deze hele situatie. Jullie hebben hier gezamelijk voor gekozen en dat GL nu ineens andere gedachten heeft over het hele gebeuren (oftewel eigenlijk in zijn broek schijt van angst) daar kun jij niks aan doen. En ga je zeker nog niet druk maken over hoe je dit later aan je kindje moet gaan vertellen. Meestal gaat dat geheel vanzelf omdat kinderen daar zelf vaak al heel goed mee omgaan. Ze zijn immers niet anders gewend dan, dus voor hun is het volkomen normaal.

@ all:

Hier vandaag een goed begin van de dag. Bijna niet misselijk en ik heb de emesafene dus ook nog niet genomen vandaag. Nu maar hopen dat dat zo blijft. Verder gaat eigenlijk alles ook wel goed. Zo nu en dan een beetje bandenpijn en erg moe, maar ik doe gewoon lekker rustig aan en
    ga 's avonds wat vroeger mijn bed in.

Iedereen een fijne zondag toegewenst!

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @ jacky 78: Als ze nu een echo maken dan is het niet duidelijk, v.a 6,5 week en het liefste week 7 is het beste.

Het klinkt misschien raar, maar ik denk dat ik het nu beter kan bevatten dan dat ik een echo had gezien met en hartje en dat het daarna gebeurt.

Maar we gaan gewoon met opgeheven hoofd door naar de 2e ronde.

Zo is het leven...heel hard!

5. Niet meer actief

Twigger dus vriendjes geworden met de wcpot...

ik heb eczeem in mijn gezicht, jeuk en branderig....

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    majo ik had daar ook last van. ik heb van de ha witte vaseline gekregen. werkt perfect, ook tegens pukkeltjes!

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik zat net babykamertjes te kijken. Lastig hoor zoveel keus maar ook zo duur! En eigenlijk wil ik in het begin de baby in een wiegje in de slaapkamer. Ik vind wiegjes zo leuk. Vooral die rieten, of een eetje als een trog. in zo'n ledikantje ligt een babytje er toch een beetje verloren bij........

8. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    kijk eens op babydump.nl en op babypark.nl :)

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ehhh? de WEBSITE van babypark is op zondag gesloten? dat heb ik nog nooit eerder gezien!
    Zal wel uit geloofs overwegingen zijn denk ik?

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Babydump was ik al geweest, babypark is echt dicht op zondag. Wat een giller..............................
    Daar hoef ik dan ook niets te kopen.

11. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
  12. shenoby

shenoby Niet meer actief

whaha een website gesloten op zondag wat een giller.

@ scorpion en bab wat jammer dat het misgelopen is.
    *geeft een dikke knuffel en leeft helemaal mee*

bab had zon goede hoop dat er nog 1tje zat.
    hoop nu voor je dat je geen operatie nodig hebt.
    denk je dat de onzekerheid voorbij is begint het weer opnieuw door iets anders.

13. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Dames eve een opmerking ivm banners. Als er op een banner staat: 5weken en 3 dagen zwanger zit je dan praktisch in de 6e week van de zwangerschap. Maar ik lees vaak dat dames gewoon de banners hanteren dus zeggen dat ze in de 5e week zitten, terwijl het de 6e is.

Groetjes

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmmmmmiddag!

Allereerst: Bab en scorpion, wat ontzettend naar om te lezen wat jullie overkomt. :( Sterkte met alles!

@Jenna: Mijn zus heeft ook 2 kinderen en brengt ze groot zonder vader. Hier heeft de jongste nog wel wat contact met haar vader maar de oudste helemaal niet. Het is soms heel zwaar, maar ze redden het wel. Mijn nichtjes zijn nu alweer 12 en bijna 17 en zijn leuke meiden hoor! Weet je...je kunt niet missen wat je niet hebt. Mijn nichtjes weten niet wat het is om een vader te hebben rondlopen en missen daar dus weinig aan. Ze hebben een opa (mijn vader) en 2 ooms (mijn broer en mijn man) en daarmee redden ze het ook wel qua mannelijke rolmodellen. Ze hebben het zeker niet breed (mijn zus heeft nooit een diploma gehaald dus weinig werkmogelijkheden), maar ze hebben het gezellig thuis. En da's toch het belangrijkste hoor! Toen ze jonger waren gingen ze regelmatig een weekendje naar opa en oma, zodat m'n zus even kon bijtanken. Ik heb ook regelmatig opgepast. Als je maar af en toe even een adempauze kan hebben. Dat scheelt enorm! Mijn zus heeft bij haar tweede zwangerschap vanaf 4 maanden in een rolstoel gezeten vanwege b.i. Maar ook daar hebben ze zich doorheen geslagen. Gelukkig had ze lieve vriendinnen en buurvrouwen die haar oudste konden opvangen als het nodig was. Wat ik maar wil zeggen: Je kunt het niet allemaal alleen doen, maar dat hoeft ook helemaal niet! Je moet alleen niet te trots zijn om af en toe eens hulp te vragen van andere mensen. Er zijn zat mensen die heus wel een keer voor je willen oppassen o.i.d.
    En wat geld betreft: persoonlijk ben ik een grote fan van de kringloopwinkel ;) En mijn zus trouwens ook ;) :)

@Nieuwe zwangeren: nog hartelijk gefeliciteerd!
    @Alle dames met mooie echo's: ik wil oooooooooooooooook!
    @All: hier de ene dag moe en misselijk en de andere dag....moe en iets minder misselijk :)
    Heb een angelsound overgekocht van een dinnetje hier op het forum en kan niet wachten om 'm uit te proberen! Ik weet wel dat dat pas vanaf een week of 12 kan normaal gesproken, maar bij mijn beide kids was het hartje al voor die 12 weken te horen bij de vk, dus ik heb goeie hoop dat het misschien al eerder kan ;)
    Zal binnenkort toch maar eens een buikfoto gaan maken, want het wordt er niet bepaald minder op :) Ben al ruim een kilo kwijt, dus zal toch wel met de beeb te maken hebben denk ik ;)

Ik weet niet meer wie erover begon (veel pagina's geleden) maar ook ik heb hele depri buien. Had ik bij mijn eerste ook. Gewoon de hele dag een lamlendig gevoel. Sjachie zonder aanwijsbare reden. :( Vandaag gaat het gelukkig wel goed. Wat zal ik blij zijn als ik een goeie echo heb gehad en die 12 weken voorbij zijn zeg!

Laterrrr!

Liefs Tezzz

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    He, dus dan zit ik nu in de zevende week?
    Dat schiet dan alweer op zeg. Dan is kindje nu een bruine boon en krijgt het ledematen.

Goh, ik vraag mij ineens af wanneer ik dat MvM boek krijg.
    Wij hebben ons voorgenomen pas na de 1ste echo als hartje klopt etc wij boeken etc gaan kopen!

16. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik heb mijn uitgerekende datum aangepast.
    ik wist precies hoe lang ik zwanger was en heb de uitgerekende datum zo aangepast dat ik daar op uit kwam.
    bij mij klopt het dus precies.
    de officiele uitgerekende datum is bij mij nog niet bekend.
    is ook een beetje moeilijk met mijn cyclus....
    had mijn laatste menstruatie 4 januari 2008!
    de enige controle die ik had was dus elke keer testen.
    en zo ineens was ie positief kon het niet geloven heb wel 5 testen gedaan.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ongelovelijk dat die website op zondag dicht is. Ik zit er nog met volle verbazing naar te kijken. Maar hij doet het echt niet.
    Ben zelf niet gelovig dus zie er het kwaad niet van in om een website "open te laten". Maar oke, ieder zo zn overtuiging.

Dit filmpje vond ik op youtube..vind hem wel schattig en duidelijk over hoe onze garnaaltjes er nu uit zien!
    En ja, ik zit dus ook in mn 7e week...spannend!
    http://www.youtube.com/watch?v=AoisqOGQIVE

18. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Ja, want je telt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie en dan kom je precies uit op 7 weken in jouw geval. Het kan ook niet anders want de banner zegt: 6 weken en 5 dagen. 6 weken zijn voorbij en die 5 behoren tot een nieuwe week dus concreet 7 weken

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Logisch, allemaal. maar ik ben nog wel heel zenuwlappig voor de echo..........
    We zullen zo blij zijn als we eenmaal dat hartje zien kloppen.

maar dat geldt voor ons allemaal, alleen de een heeft eerder een echo dan de ander.

20. shenoby

shenoby Niet meer actief

wij hebben het hartje ook al zien kloppen,
    maar hier zitten wij nog steeds in spanning.
    heb namelijk anderhalve week lang behoorlijk bloedverlies gehad.
    kindje zat er nog wel, alleen de schrik zit er zo in dat het weer opnieuw kan beginnen.
    6 aug. kunnen we weer heen als dan alles nog steeds goed is zal ik denk ik wel een beetje rustiger zijn.

Deel Deze Pagina