@Bab - Meid helaas weet ik wat het is om een mk te hebben, maar ook wat het is om een bbz te hebben... Allemaal zoooo onzeker... en helaas niet zonder gevaar... Hou het voor jezelf ook in de gaten he... Als je meer buikpijn krijgt of je gaat erbij zweten of je wordt duizelig of je krijgt pijnscheuten die echt erg zijn of pijn tussen je schouderbladen... Meteen naar het ziekenhuis meid! Niet dat ik je bang wil maken hoor... Maar dat je weet waar je op moet letten... Al zullen ze je het in het ziekenhuis ook wel verteld hebben.. Conclusie: Wish maakt zich zorgen Ik vind het heeeeeel erg voor je meid... (((((((((((((((((((BAB))))))))))))))))))) Ik ga je maar al wel vast van de lijst halen aangezien je baarmoeder schoon is.. @Scorpion - zoals ik al tegen Bab zei weet ik helaas hoe het is om een mk te hebben en hoe zo een leegte er dan achter blijft... Verwerk het goed meid... Geef het zijn tijd! En idd... ik zou ook eerst even de echo afwachten...! Als ik je van de lijst moet halen geef je maar een gil... Voorlopig laat ik je staan omdat je je banner ook nog even laat staan... ((((((((((((((((((SCORPION))))))))))))))))) @All - Ach ja... misschien is het wat overdreven om de website op een zondag dicht te hebben, maar ik vraag me dan af... Is het geen toeval? Zo niet.. kan ik er ook nog wel weer waardering voor hebben... Ik bedoel... In een wereld als die van vandaag waarin het heel gebruikelijk is een winkel 7 dagen op 7 open te hebben zo ongeveer durven zij toch een heel duidelijk statement in te nemen... En je ziet dus.. ondanks een duidelijk statement kopen de mensen er toch wel.. Je hoeft dus niet altijd open te zijn en aan alles mee te doen om goed te verkopen..
ik kom even inbreken vanuit wie in de eerste ronde topic.. sterkte scorpion *knuff* vind echt super kl*te voor jullie!
Hoi dames, hier weer evn een berichtje van mij. ben echt een uur aan het bijlezen geweest en ben een heleboel alweer vergeten. Babs en scorpio: heel veel sterkte! Nou gister naar Rotterdam geweest en weer veelste veel gestaan en gelopen, vandaag naar de zwartemarkt geweest en zit nu echt voor pampus buiten, voorlopig maar niet meer zoveel doen in 1 weekend. Wens jullie verder een hele fijne dag verder!
Het is begonnen....... jaja de braakbuien zijn bij mij flink begonnen, ik denk dat ik het nu maar moet accepteren, het is echt wel moeilijk..........
Ja niet zo zuing ook pfffffffffffff heb net een paar uurtjes liggen slapen weer ben echt zo misselijk NIET LEUK
Ik wil iedereen ff bedanken voor de lieve berichtjes! Dat houdt je wel een beetje op de been hoor! Ondanks dat een heleboel van jullie het niet hebben meegemaakt, dragen jullie wel een kindje en snappen jullie wel gedeeltelijk hoe het zou voelen. dit is iets wat mijn man niet helemaal snapt. grrrr mannen!
@ Scorpion en Bab: Heel veel sterkte meiden! Vind het echt rot voor jullie..... Vandaag gewerkt, en pfffffffffff wat was het heet (Werk in een verzorgingshuis, dus extra warm). Verder voel ik me heel goed en heb gehoord dat een collegaatje ook zwanger is! Natuurlijk veel gepraat over alle kwaaltjes haha! Zo dames, ga nu bankhangen, Groetjes!
Pff wat wordt er wat afgekletst haha.. Jeetje bab en scorpion, heel veel sterkte! Bab ik hoop dat die kijkoperatie nie nodig is! Hier is gisteravond het bloeden gestopt, dus op naar dinsdag en hopelijk goed nieuws.. Ik had vandaag erg veel last van t warme weer, moe, continu misselijk, geen honger en daarbij weer obstipatie dus heb de lactulose maar weer ingenomen.
Zo meiden, wij zijn net terug van weer een heerlijk dagje varen. Nu even bijlezen wat jullie vandaag allemaal hebben lopen kletsen!
Aah Twigger, wat vervelend dat je je zo rot voelt! Ik ben al wel 3 kilo aangekomen, dat belooft nog wat!
Das je straf door ons zo uit te lachen een paar weken terug *maar vind het toch k*t voor je want weet wat het is... * Hier geen misselijkheid meer, maar moet wel oppassen wat en hoeveel ik eet. Met mij gaat het lekker. Dochterlief is weer thuis, kep dr zoooo gemist. Ben af en toe wel duizelig en dan echt beroerd en bang dat er zo neerklap, mja had ik bij dochterlief ook toen...we zien wel. Morgen alweer 9 weken en 4 aug alweer 10 weken echo! Fijne avond! x
Hey meiden! Pfff heb een beetje geprobeerd bij te lezen, maar heb veel gemist merk ik wel. Babs en scorpio heel veel sterkte! Ennuh volgens mij gaat het met de rest van de meiden allemaal goed? Hier zitten we in de zenuwen. vrijdag de uitslag van de B12 en we zijn een beetje heeeel erg dom geweest. Gisteren onze trouwdag en een romantische avond gehad en het advies van de gyn vergeten om ff veilig te klussen Nou ja laat ik toch vanochtend mijn eitje voelen Tja wat moet je daar nou toch weer mee dus manlief en ik ff in de stress, want als ik meteen moet gaan spuiten is het dan nog wel op tijd? We hopen er maar op, maar slim is het in ieder geval niet We vragen het vrijdag maar aan de gyn, maar ik vermoed dat die niet al te blij gaat zijn
ja hoor dan ben je nog op tijd. ik heb t ook. Als je maar genoeg voorraad hebt als je 4 weken bent, dan beginnen de organen
Margarita, Bamjolan en Pookie wat ontzettend leuk dat het bij ons zo gelijk op gaat Scorpion en bab ik vind het heel erg voor jullie. Een dikke knuffel en heel veel sterkte. Ook sterkte voor anderen met bloedingen die ik misschien vergeten ben. Bij mij wordt de vermoeidheid nu steeds erger. Ik wil het liefste de hele dag op de bank hangen. Misselijk ben ik ook wel, maar overgeven moet ik gelukkig nog niet. En dan die hitte he....
Pfoeh ben gebroken, scriptie schiet ook niet op met dit weer. En ik heb s'middags echt zo'n dip dat ik mijn ogen bijna niet kan open houden. Nu maar naar bed, al is het veeeeeeeeeeel te benauwd en warm om te slapen. Gisteren was er tenminste nog een beetje wind............. ( sorry hoor maar ik zeur altijd bij hitte. Ik ben een echt lentekind 18-20 graden met een flauw zonnetje)
Ook hier bij mijn miskraam 3,5 maand geleden snapte mijn man het niet allemaal. Op de een of andere manier gaan mannen daar veelal anders mee om. Ik denk dat het voor een vrouw veel intenser is omdat wij die verandering in ons lichaam voelen. Een man ziet er de eerste maanden helemaal niks van, alleen een test of echo is voor hun iets tastbaarder, maar zelfs dan nog. Ik hoop wel dat je man/vriend er voor je is op het moment dat je er emotioneel even doorheen zit en je dan kan troosten. Dat deed mijn man wel en dat vond ik toch wel erg prettig. Straks gaat er ook een tijd komen dat jij het er nog moeilijk mee hebt, maar dat het lijkt alsof de rest van de wereld het alweer is vergeten. Dit vond ik zelf de moeilijkste periode, maar ook die gaat weer voorbij. Probeer (wanneer je daar weer klaar voor bent geestelijk en lichamelijk) weer te genieten van de voorpret van het maken van een kindje en je niet te veel te richten op het zwanger worden. Ik was er de eerste 2 maanden na de mk steeds erg veel mee bezig, maar toen ik na die 2 maanden dacht van "we zien we hoe en wanneer het komt" , toen was is zomaar ineens toch weer zwanger. Heel veel sterkte nogmaals en mocht je ergens mee zitten of iets willen vragen, dan mag je me altijd een berichtje sturen.
IK HEB HET WARM!!!! 8) Wie niet he? Idd wat pookie al zei, gister was er tenminste nog iets van wind, vandaag nergens te vinden... Vandaag was een redelijk goeie dag, erg weinig gedaan alleen even met een vriend uit eten geweest. Was gezellig. MamaKitty; fijn dat je dochter weer thuis is! Vaak kan je ze wel achter het behang plakken, maar ze hoeven maar een paar dagen weg te zijn en het moederhart bloedt... Mamasan; handig... Was het wel lekker? Das het belangrijkste toch? Wat is nou het ergste dat de gyn kan zeggen? Even afwachten, maar zal vast wel loslopen! bamjolan; Al 3 kilo aangekomen? Dus jij hebt nog wel een kilo of 20 te gaan...? Hoe was dat bij je zwangerschappen van je dochters? Hier gelukkig nog geen grammetje erbij... Xanado; Lekker rustig aan doen! Vooral met dit weer...pff! Was het wel gezellig in Rotterdam? Nou, meiden...succes met slapen vannacht! Oh, ik had trouwens nog een mijlpaal! Afgelopen nacht ben ik er voor het allereerst uit geweest om te plassen! Wauw! Hopelijk vannacht niet weer! Op naar een zweterige nachtrust! Slaap lekker!
Slaap lekker Jenna... ik blijf nog even op... Heb alle ramen hier tegen elkaar open staan en de ventilator aan... Binnen is het nu 25.6 graden... en dat wil ik een beetje naar beneden hebben... Dus ik zit in het donker Ik ben 1,7 kilo aangekomen ongeveer geloof ik...
Oh, lekker! Ik heb ook alles nog open, maar dat gaat nu uiteraard wel dicht. Het valt me trouwens op dat wij 2 wel erg vaak de laatsten zijn hier! Stel nachtbrakers, ben benieuwd hoe dat straks tegen het einde is. Enne, 1,7 kilo is netjes voor 7 weken! Zolang het geen kilo per week is... Slaap lekker!