Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ziek is ziek he :pale:
    Nee, ik heb er gelukig helemaal geen last van. Vorige week een paar slechte nachten gehad en je vannacht was het errug warm!
    Verder nergens last van, dus ga fluitend naar mijn werk (15 minuutjes op mijn fiets...)
    Maar als je je beroerd voelt moet je gewoon zonder schuldgevoel thuisblijven hoor!
    Hopelijk voel je je snel weer wat beter!

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

eten helpt mij ook niet.
    Zal vast de warmte zijn. Daar kan ik ook zo slecht tegen.

3. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    Meiden met de echo's vandaag veel plezier, hoop dat jullie mooie plaatjes te zien krijgen van jullie kleintjes!

Muppie veel plezier bij de vk!

scorpioen en bab, sterkte met jullie verlies, en bab wat een nieuws zeg misschien 3 kindjes waarvan een ook nog niet in bm, en dan steeds al die wk onzekerheid!

Hierweer een warme plakkerige dag, kan normaal goed tegen warmte nu iets minder, maar t is ook echt heel vies warm.............
    Slaap gelukkig wel goed, maar moest er vanacht 4x! uit om te plassen, persoonlijk record!

en heb me toch een partij nergens fut voor, en dat terwijl t huis een bende is, wasdruk t weekend dus alles blijft lekker liggen dan.....

fijne dag alllemaal, ik ga maar eens wat doen, kan ik lekker ff plat als Mano ook slaapt!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik krijg vanmiddag moeders voor moeders hier.ben opeens zo bang dat die test van hun negatief uitvalt..whahaha...
    Probeer nu een bakkie thee weg te werken en mn ontbijt..maar wil niet van harte..

Meiden met echo, succes!

5. he meid,
    natuurlijk isdie niet negatief! MALLERD!
    bij mij was de teststreep er sneller dan de checkstreep :)
    niet nerveus zijn, ben ik nu al! had andere plannen voor vandaag! :)

6. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik ben 16 maart uitgerekend!

Liefs Noor

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    welkom noor83!

8. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Zoo ben niet bijgelezen, druk weekend gehad. Wat een hitte.
    Scorpion en Babs heel veel sterkte. Neem de tijd om dit te verwerken. Babs nog onzekerheid wat een nare situatie.
    Nieuwelingen welkom!
    Rensie, wat ben je al ver zwanger! Je banner staat op 40 weken, hihi.
    Kreeg vanmorgen ineens het gevoel, zal ik ook nog eens testen? Doe het maar niet, zorgt denk ik voor veel stress. Heb ook geen testen meer, dus nog maar geduld tot vrijdag. Ben zo zenuwachtig aan het worden.
    Hier ook slapeloze nachten, veel naar wc, darmen die opspelen, 's nachts misselijk. Mijn misselijkheid begint vaak na het eten 's avonds of er voor. En dan 's nachts. 's Morgens gaat het goed, al voel ik wel steeds mijn maag. Vannacht paar keer wakker, maar toch ook wel paar uur achter elkaar geslapen en dat had ik al een tijd niet meer gedaan.
    Nog 4 nachtjes slapen tot de echo!

9. seom

seom Actief lid

3 jul 2008
    139
    0
    0
    hallo allemaal!

ik ben 9 maart uitgerekend,en ben vandaag precies 8 weken zwanger!
    vorige week naar de verloskundige geweest,en alles zag er goed uit,een kloppend hartje!
    verder voel ik me goed,alleen zzzzoooooooooo verschrikkelijk moe...ik kan de hele dag wel slapen...

liefs seom

10. Hier weer een berichtje van mij,

Heb het de laatste dagen erg druk gehad ivm werken en andere verplichtingen.

Ik voel me redelijk goed, ben alleen zo ontzettend moe, maar nog niet misselijk ofzow. Ik lees ook dat er een heleboel meiden zijn die slecht slapen. Ik slaap juist veel beter dat daarvoor, ben 's avonds echt kapot.

11. Zo ben ik weer.

ik heb heerlijk geslapen met een ventilator naast me :p
    kleine werd pas om 9.15 uur wakker dus ik heb lekker uit kunnen slapen.

Alle nieuwe Welkom!

Zo ik ga eens bedenken wat we vanavond gaan eten heb niet echt bepaald zin in een stamppot ofzo. iemand ideeen?

12. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    bah lees hier dat ik niet de enige ben die slecht geslapen heeft, hier niet door de warmte maar de krampen, word er gek van. Zo ff de vk bellen, het nu niet meer uit te houden, ik word er zo onrustig van omdat ik al een mk heb gehad.

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Murnin'

Markp80, muppie en mamadeluxe, heel veel suc6 en plezier bij de vk en echo's!

Nieuwe mama's: welkom en gefeliciteerd!

Hier gaat het wel goed. VANDAAG 9 WEKEN ALWEER! Ik vind mijn banner super!!!!
    Volgende week maandag de 2e echo...spannend!

Heb vannacht ook k*t geslapen ondanks ventilator naast me.....aaaaargh...maar vriendlief nam dochter die wakker was om 07:15 mee naar beneden zodat ik kon slapen. Om 11:00 kwam ik eruit rollen hahaha

Woensdag gaan we naar de Julianatoren in Apeldoorn.

Vandaag weinig denk ik, want het is hier int zuiden regenachtig en bewolkt. Maar wel warm......

Fijne dag allemaal!

14. Hoi,

Ik ben ook zwanger. Ik ben uitgerekend op 21 maart. Ik heb al een dochtertje, en nu komt er eentje bij.

Allemaal gefeliciteerd!

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Gefeliciteerd Minnie en welkom!
    Hoe oud is je dochtertje?

16. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

gelukkig is hier geen zon.
    heb wat bij kunnen slapen.
    Heb alleen last van mijn lymfklieren bij mijn oren/keel. Maar nog geen keelpijn.
    Straks maar die anti misselijkheidtabletjes halen van vsm mama.
    Iemand ervaring mee?

17. broddels

broddels Lid

30 jun 2008
    51
    0
    0
    Leerkracht
    Hey meiden,

Ik was dit weekend weg met een vriendin en moet nu behoorlijk wat bijlezen! Ik ben vandaag helemaal niet lekker, dus probeer ik het op een ander moment bij te lezen.
    Ik wilde even melden dat ik morgen pas naar de gyn. moet. Ik heb de data van het weekendje weg en de gyn. verwisseld. Beetje dom...

Jullie horen morgen meer.

liefs Broddels

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oke. lach me niet uit. Maar ben toch net nog een testje gaan halen. Onzeker muts als ik ben.. Ik was bang dat de test van moeders voor moeders vanmiddag negatief zou zijn!
    Maar gelukkig is ie knal positief!

19. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ poohbear. Ik heb een deja-vu! :D Had ik vorige week ook toen ze van MvM kwamen. Alleen had ik geen testje meer in huis anders had ik zeker ook getest. Heb mezelf gelukkig kunnen inhouden om niet naar de drogist te rijden!
    Maar je zal zien, straks knalt die streep van de MvM test gewoon van het testje af!

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gelukkig ben ik niet enige...hihi
    Ik voelde me echt een duffe doos, maar stel nou dat!
    Er zitten trouwens wel wat "vloken" in mn urine?! Is dat normaal?

Deel Deze Pagina