Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Dag mammies!

Goh, dat jullie allemaal zo'n last hebben van de warmte 's nachts... :p
    Hier begint het juist normaal te worden om eruit te gaan om te plassen 's nachts, ook niet echt bevorderlijk voor de nachtrust... ;)

Pff, Chrissie...wat beschrijf jij heerlijk hoe je je voelde vanmorgen...werd er bijna spontaan misselijk van. Fijn dat het nu weer wat beter met je gaat! Die brandende ogen heb ik trouwens ook, niet alleen met dit weer. Erg lastig!

Marjo, muppie en MamadeLuxe, veel plezier vandaag bij de vk/met de echo! :D

Nieuwe mama's; welkom in dit kippenhok! ;)

MamaKitty, fijn dat je even inwrijft dat je een stuk verder bent dan de meeste van ons... Check mijn banner. :p Neeeej, heeeeel begrijpelijk! ;)

Mieke; Ik heb ook last van krampen sinds een paar dagen. Ze zitten echt in mijn baarmoeder, maar het trekt wel weg naar een minuutje ofzo... Hoe zit dat bij jou?

Hartewens; Vrijdag is al bijna, joh! :D Zal ik het even voor je relativeren? Ik heb pas mijn eerste intake bij de vk pas vandaag....over 3 weken! Voel je je nu beter..? ;)

Mijn zoontje gaat heerlijk uit logeren naar z'n papa vandaag en komt woensdagochtend weer terug! Kan ik eindelijk 24 uur gaan slapen... ;) Nee hoor, ga hem hartstikke missen, maar het is wel fijn dat ik even wat tijd voor mezelf heb!

Fijne dag dames! :D

2. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Poohbear, dat van die vlokjes in de urine ken ik niet. Heb je hier op het forum al rondgekeken of je er iets over kon vinden?

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja ben op ditm oment aan het rondneuzen op google.
    Ziet er een beetje vies uit!

4. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    mijn krampen houden echt wel even aan, ik heb het idee dat het meer van de darmen uit komt. Heb net maar lactulose siroop gehaald, heel benieuwd als het gaat werken. Probeer nu wat te eten maar het word me zo slecht, misselijk. Ik ga me steeds meer zwanger voelen, heb het idee dat de misselijkheid pas na de 6 wk begint, wie heeft dat ook?

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

zo herkenbaar mieke!
    Ik had het ook bij de 6 weken.

6. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    bah echt met vlagen dat ik denk er komt zo alles uit, gelukkig heb ik nog maar 2 keer echt moeten overgeven. Ach ja hoort erbij, en zolang je ziek bent ben je nog zwanger haha. Bij mijn vorige zwangerschap was ik helemaal niet ziek geweest en deze is dan ook helaas mis gegaan, het hcg hormoon begon toen al vroeg minder te worden in plaats van meer. Dus ik zie alles maar positief.

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik heb eingelijk nog helemaal niet echt zwangerschapskwaaltjes.
    alleen gevoelige (.)(.) en duizelig,
    maak ik me af en toe wel zorgen over of dat misschien een slecht voorteken is,
    of moet ik me in mijn handen knijpen.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke81 Ik heb het ook..sinds 3 dagen misselijk en erg moe.. Vorige week had ik nog nergens last van!

9. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    haha dan zal het er wel bijhoren, heb het er graag voor over. Ik ook erg moe en veel last van mijn (.) (.) net alsof ze blauw zijn, mijn buik begint ook al aardig te trekken. Hopen dat we snel die 12 weken bereiken, maar als ik zo blijf groeien kan ik het niet meer verbergen, haha.

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Goedemiddag allemaal!

Vandaag is voor mij een beetje een bijzondere dag... Met de zwangerschap wat een bbz was kwam ik er precies op 7 weken achter met een echo...

Vandaag ben ik dus precies 7 weken...

Een dag later ben ik geopereerd toen...

Echt last van de warmte heb ik vannacht gelukkig niet gehad...
    Ik ben wel ontzettend moe! Zware benen ook!

Nieuwe aankomende maart mama's: VAN HARTE GEFELICITEERD!
    Wil je op de lijst? Kijk dan even welke gegevens erop staan en stuur dit vervolgens in een pb naar mij... Ik zorg dan dat je op de lijst komt te staan..

11. Hoi,

Mijn dochtertje is 7 jaar.
    Ik heb ook last van mijn in mijn buik, last van mijn darmen, pijnlijke borsten, en het irritante steeds moeten plassen. Ik heb op internet gelezen dat buikpijn ook nog wel eens kan zijn dat je te weinig drinkt. Dus nu drink ik wat meer, maar dat betekend dat ik om het half uur naar de wc moet. Verder ben ik nog niet misselijk. :)

12. Sweetlakecity

misschien heeft de een geluk en de ander niet. Ik hoopte dat ik bij de gelukkige zat.
    Heb ook last van trekkerig gevoel onder me buik, zal me bm zijn?
    Een doof oor lijkt wel.

Mieke1981, mijn ()() zijn ook zoo gevoelig. Vanacht ging in naar de wc, goh wat raar hahaha, en ik liep en ze deden zo pijn bij het lopen.
    Geen gevoelige tepels maar gewoon aan de buitenkant.
    Ik ben trouwens met weleda aan het smeren. Wie weet helpt het tegen het oprekken van de huid.

minnie, oo ga ook wat meer drinken. Straks cup a soup halen.
    Merk wel dat me misselijkheid na 10 uur minder wordt.
    Misschien kan ik dit met me werk wel afspreken...dat ik hierna pas kom werken.

13. Sweetlakecity

maarre eigenlijk mogen we niet zeuren.
    Het geeft wel de duidelijkste tekens aan dat er wat is. Enne...is voor een goed doel ;)

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Das waar chrissie ;)

Al merk ik minder dan eerst... alleen dat extreme gevoel van moe zijn...
    savonds nog beetje zere (.)(.).. maar niet noemenswaardig...

15. Sweetlakecity

gek he wishgirl dat we ongeveer gelijk lopen, ik weet het pas op 9e aug. Maar dat je kwaaltjes toch wel uiteen lopen.
    heb vsm mama gekocht tegen de kwaaltjes in de ochtend.
    Heb een verslaving!
    De c1000 bij ons verkoop bakken vers gesneden fruit. Nu eet ik watermeloen. Niet van die bakken zoals bij de AH maar echt vers. Mijn buurman is manager en die vertelde dat elke ochtend iemand kwam om het fruit in bonken te snijden. Echt vers dus!

16. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Hoi dames,

Bij mij is de misselijkheid heel erg toegenomen, vanaf week 6 tot en nu zit ik in week 7 en is het gewoon 24uur misselijk zijn en braken helaas. Het maakt je lichamelijk helemaal moe. Ik kan bijna niets eten helaas... voelt of het geblokkeerd is daar binnen.

Wie heeft er ook zo een enorme last van? Verder heb ik geen andere zwkwaaltjes, behalve mn baarmoeder die af en toe vreemd doet en mn opgezette darmen! Mn man zei gisteren nog dat hij vindt dat mn buikje is gegroeid.

Gr,
    Mommy2be

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oooh ik ben ook gek op fruit op het moment... Ik wil vandaag ook nog watermeloen halen... Gisteren en eergisteren bij mijn ma gehad hihihihi..
    En appels... hmmmmm

Ja is toch raar van die uiteenlopende kwaaltjes... maar ja... zal er ook bij horen hahaha

Ik heb nu wel weer zuurbranden... en nog steeds dat extreme moe-gevoel... maar verder dus eigenlijk niks meer...
    raar..

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik ben niet zo extreem misselijk...
    gelukkig... maar ja.. wat niet is kan nog komen..

19. Sweetlakecity

wishgirl, ja die zuurbranden voel in de in de avond voor het slapen gaan en als ik in bed lig.
    Maar soms rispen ze ook op. Lekker hoor als je 3x het ontbijt voelt.
    Ik neem nu maar beetjes bij beetjes. Enne iemand gaf de tip met dit warme weer lekker een cup a soup te eten of chips voor de zouten.

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ja ik neem met dit warme weer bouillon... dat is hetzelfde als cup a soup...

ligt aan het zout wat er in zit... Warme kippensoep is ook heel goed nu ;)

Deel Deze Pagina