oo liefst lekker vers gemaakt. Maarja dat kan ik niet. Er staat wel een blik in de kast bij ons... nee vanavond eet ik iets anders. Ik keek daarnet help mijn papa kookt en er kwam een heel lekker recept naar voren. Met talapila vis, gourgette, paprika, prei en nog pasta saus met spagetti en rouloca sla en pesto. Leek me zo gezond. En heb nu de tijd. Voordeel van ziek thuis zijn. Nou woensdag werk ik gewoon weer ga ervan uit dat die mama dingen van vsm gewoon werken.
Hallo allemaal, Net thuis van me werk en het weer lijkt wel erger dan gisteren. Ik heb al die ouderen flink aan het drinken gezet en lekker veel vers fruit gesneden. Verder voel ik me weer prima, alleen vanmorgen toen ik mijn tanden gepoetst had en het water moest uitspugen (lekker ) werd ik me toch misselijk ! Ik moest wel 10 minuten op bed zitten en veel slikken, ook het zweet gutste van mijn kop af. Daarna was het over en verder ging het dus prima! @Poohbear: Ik heb ook weleens van die vlokken in de urine. Omdat je zwanger bent, heb je meer afscheiding, dat zijn die vlokken . Gr. Amanda
nou, ik ben een officele potjes pieser nu! Moeders voor moeders is net geweest en de test knalde me super positief tegemoet! Tot 3 oktober ga ik groene flessen vol plassen! De test knalde van schermpje af...zo positief! Ik schaam me gewoon dat ik zo heb lopen stressen vanochtend! Als dank krijg ik een heel leuk Dick Bruna bordje, met kom en bestek! Meiden, geef je voor moeders voor moeders op. Je helpt er zoveel andere meiden mee die ook graag zwanger willen worden! Kom op, met zn allen die flessen vol plassen. Ik heb 8 flessen gehad en die moet ik elke vrijdag buiten zetten (achter de vuilnisbak). Dan worden ze om gewisseld.
Mieke in je zwangerschap mag je toch geen lactulose? Ik mocht het niet nemen iig omdat het een te agressief middel was volgens mn huisarts, daarom heb ik vezel zakjes gehad. Morgen precies 7 weken!
Ik kwam vanmiddag thuis van mijn werk en toen rook ik het al... een verflucht in de hal HAHAHA Zijn mijn ouders weer even geweest om te schilderen! Zwanger zijn heeft zo toch z'n voordelen.... Neehoor, ik vindt het echt jammer dat ik het nu niet meer zelf mag doen. Maar zo schiet het wel lekker op. Het houtwerk is nu klaar, radiatorbuizen doen ze woensdag nog 1x dan zijn die ook klaar. Vrijdag is onze laatste werkdag en dan gaan we waarschijnlijk zelf de wanden rollen(of mijn ouders moeten me voor zijn ! Nu lekker de ramen opengezet en luchten.
Ik kom ff melden dat ik mijn echo heb verzet naar vrijdag a.s om 17.45. Ik was bang dat het toch nog iets te vroeg was voor het hartje, dus ik wacht nog een paar daagjes af.
Wishgirl ik kon zo snel die lijst niet vinden om mijn gegevens door te geven. Zou je 'm nog een keer willen plaatsen of heb je er een link van? Ik heb me vandaag ziek gemeld op mijn werk. Ik hield het gewoon niet meer vol met die hitte. De airco werkt ook nauwelijks en het was binnen nog warmer dan buiten. Verder voelde ik me ook te misselijk en moe om nog te werken. Heb heel de middag op de bank gelegen.
ik heb het in overleg met vk gekocht en het mocht wel, moet me wel aan de 15 ml per dag houden. Wat voor zakjes gebruik jij? Ik ben vandaag nog even bij vk geweest, die wilde me toch even onderzoeken i.v.m de buikpijnen, maar alles was goed wat zij inwendig kon voelen. Woensdagmorgen toch maar een extra echo om te kijken als alles goed is, dan ben ik in ieder geval meer gerustgesteld.
Hoi, hoi, Het was inderdaad erg warm vandaag. Maar ik voel nog niks qua misselijkheid? Hebben jullie ook met 6 weken nog geen last van misselijkheid? Of komt dat nog? Of is het bij mij laat? Verder heel veel gedronken, en daarom ook heel vaak naar het toilet... Ach het hoort er allemaal bij!
hoi minnie, wij lopen gelijk leuk zeg. Ik pas sinds een paar dagen last van vlagen misselijkheid en soms komt er iets naar boven. Misschien krijg je het nog en anders heb je veel geluk.
Hoi Mieke, Hoe komt het dat jij zo vroeg bij de verloskundige terecht kan? Ik kan pas op 15 augustus terecht.. Want dan ben ik in de 8ste week.
Nou ik had eigenlijk pas 7 augustus mijn 1e echo gepland staan, maar omdat ik zo last had van buikpijn heeft de vk mij onderzocht en toch maar een echo aangevraagd. Ik heb in januari een mk gehad en werd nu dus erg onrustig van al die buikpijn. Mijn vk verdenkt de darmen, maar voor alle zekerheid gaan ze toch ff kijken als alles goed is met wuppie.
Ooh okee! Hmm jammer dat ik dat niet kon nemen. Ik heb zakjes dat Volcolon heet (metamucil was ook niet goed in de zwangerschap zeiden ze). Ik doe het door de yoghurt en t werkt opzicht wel.
zo vanmiddag bij de verloskundige geweest. veel vragen en informatie. bloed geprikt en ook even gekeken of ik niet aan het uitdrogen was. omdat ik de hele dag niks binnen hield.zelf geen water. gelukkig is dat nog niet het geval.maar moet wel even de dokter bellen morgen om emesafene te vragen. de cyclicine die ik had gekregen vorige week helpen dus niet. moest vandaag werken en heb echt alles bij elkaar gespuugd. was zo blij dat het half 4 was. morgen heb ik een late en merk dat als ik smorgens rustig aan doe het dan savonds wel gaat. maar donderdag,vrijdag,zaterdag en zondag heb ik weer dagdiensten. dus ga morgen maar even overleggen of ik ook wat anders kan doen.hou het zo niet vol. vind het wel moeilijk.dat je van die reacties krijgt van : je hebt er toch zelf voor gekozen. enz. maar goed. we zien wel. xxx muppie