Je bent geweldig! Als je van actie houdt, is Hancock ook wel leuk! (minder maf en humoristisch dan ik dacht maar goed te doen! ik was naar de vroege voorstelling, haha... mannetje zei dat ik anders in slaap zou vallen...)
Ja die wil ik ook nog zien! Trouwens The mummy zag er op groot scherm (voorstukjes) ook uit om door een ringetje te halen!
Ja, ga ik zeker doen! Ik heb gelukkig nog 3 weken voordat ik de info nodig heb voor bij de vk (en voor mezelf natuurlijk ook), dus ik heb nog even de tijd om dé perfecte brief te schrijven. Melisar; Wauw, twee! Waren jullie geschokt of direct helemaal gelukkig? Enne...Heath Ledger was erg lekker, maar de Batman film hoef ik nog steeds niet te zien...
Hoi Nou ben hier niet veel geweest maar wel wat bij gelezen. Had gisteren niet zo een goede dag. tijdens het plassen zag ik dat mijn urine wat rossig was.En bij het afvegen(lekker praatje sorry )wat last van bruine rotzooi(oud bloed).Schrok mijn helemaal lens dacht echt dat het over was. Maar heb nu vanaf gisteren avond al niks meer gehad.Heb nu voor 11 augustus een echo staan dus nog maar even afwachten gr.monique
Jen, mama mia......zoooo flauw Monique, spannend meid! Ik duim! hehe, kep een nieuwe avatar, maar jee door al dat verkleinen wat je hier wel MOET (grrrrrrrrrrrr) is ie niet echt mooi meer...
Slaap lekker MamaKitty! Zo hebben we allebei een andere avatar, vind ze beter dan dat we hadden! Vind het niet eens zo heel lelijk zoals je het nu hebt! Och Monique, dat is even schrikken! Kan me voorstellen dat je je rot schrok! Is het niet mogelijk dat je eerder kan komen voor een echo? Twee weken is nog lang...
Dames kheb nog even rondgesnuffeld op het net... maar ik ga nu ook lekker slapen... Welterusten meiden!
Kung Fu Panda.... of de teletubbies.... hahaha laat maar, lekker slapen voor iedereen! Zou wel mooi wezen om nu met zn allen de hele nacht door te slapen, niet plassen en draaien of zweten....NEE Slapen!
Oja, vanochtend bij de huisarts geweest om een zalfje voor het eczeem in mijn gezicht... Straks weer smeren
Hoi hoi, Het verbaast met dat ik niet eenst in het lijstje van maartmama's sta! Nou ik heb wel vaker gereageerd maar goed.. Ik ben 19 maart uitgerekend en heb mijn 1e afspraak voor echo op 5 augustus! Groetjes
goedemorgen. Iedereen nog aan het knorren in bed? Ik maak bij een vriendin thuis schoon en die smste mij dat ik lekker extra pauze moet nemen vandaag. Hier in Zuid holland is het niet zo warm...gelukkig geen zon want anders is het daar een broeikas. Voel me minder misselijk dan gisteren. Als een blok in slaap gevallen, 1 x naar de wc geweest. Yeyes eindelijk alle slaap ingehaald! Hebben jullie dat ook van die wisselende dagen? Zelfs de pijn in mijn borsten is minder. ga op mijn beebiesite even een foto zetten. Lukt niet in het album hier. Blijkbaar is hij te groot en dat verkleinen geeft hij een error. www.kleintasje.beebiesite.nl