Maart 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by MamaKitty, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    Neehoor, zit me te vervelen op mijn werk (nog 4 dagen en dan heb ik vakantie!)

Heb vannacht ook zo lekker geslapen. Gisteren nog even salsa aerobics gedaan en daarna dus als een blok in slaap gevallen. Niet 1x wakker geworden. Ben nu alleen zo moe, ben niet vooruit te branden... kan de trap bijna niet opkomen (en we hebben er hier maar 2 om bij mijn kantoor te komen.....
    Ik wou dat het vrijdag was!

En inderdaad ook zo wisselend wat ik voel (voel me eigenlijk nog niet echt zwanger... :(

Vandaag 'al' 8 weken zwanger! Volgende week heb ik m'n echo, kan niet wachten!

Fijne dag allemaal!

2. minnie83

minnie83 Lid

Jul 28, 2008
    40
    0
    0
    Grootebroek/noord holland
    pff ik heb vannacht weinig geslapen, zo warm...
    En natuurlijk moeten plassen.

Maar het hoort er allemaal bij, ik ben al blij dat ik eindelijk zwanger ben. Nu maar afwachten tot 15 augustus, dan mag ik naar de vk!

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    pfooooeee

ik ben ook al dik een uur aan het werk hoor!
    Was vanmorgen om 6 uur ook al klaarwakker na weer onrustig geslapen te hebben.
    Fietsen naar het werk is echt verschrikkelijk met dit weer. Hopelijk koelt het snel wat af!

Kwaaltjes; beetje misselijk en vooral heeeeel moe. O, en ik begin een opbollend buikje te krijgen onder mijn navel! De buik erboven is alleen nog veeeeel groter:(

4. Tante29

Tante29 Bekend lid

Apr 29, 2008
    656
    0
    0
    Hoi hoi,

Gister weer bij de huisarts geweest voor de tweede echo. Deze keer kon hij wel meten hoe ver ik was. Ik ben acht weken zwanger. De echo was prima, het was zo mooi. Weer zagen we het hartje kloppen, maar nu ook al wat straks armpjes en beentjes worden. Mijn bloed was goed. Alleen HB aan de lage kant 6.4 dus daar moet ik nu extra op gaan letten.
    Volgende week intake bij de vk! Heb er zin in!

Met jullie verders alles goed?

Tante29 x

5. hartewens

hartewens Fanatiek lid

Jul 11, 2007
    1,082
    0
    0
    Goedemorgen!
    Wat fijn weer een aantal goede echo's! En zelfs een tweeling, hartstikke leuk! Van harte dames! Verder gaat het hier te snel om overal persoonlijk op te antwoorden. Wil even jenna sterkte wensen met alle toestanden.

Nog 3 nachten tot de echo. Tuurlijk ben ik blij dat ik zo vroeg een echo krijg, maar daar is natuurlijk wel een reden voor. Gezien mijn moeilijke weg naar een goede zwangerschap. Hierdoor ben ik gewoon extra zenuwachtig. Na al die jaren is het gewoon extra spannend. Het is niet zo dat ik makkelijk zwanger raak dus als dit weer mis gaat dan krijgen we die hele poppenkast van het ziekenhuis weer. En daar zit ik niet op te wachten.

6. klavertje

klavertje Bekend lid

Jun 18, 2008
    710
    0
    0
    Hey meiden,

Hier ik ook weer ff.
    Een donderdag komt de nieuwe pc dan kan ik weer 'normaal' meekletsen.

Verder alles ok, nog steeds misselijk en moe.
    Ik slaap 's nachts als een roos.
    Alleen de warmte is minder. pff.

Ik kijk erg uit naar de echo over 2,5 week. Kan niet wachten.

@Melisar: Wat een verrassing zeg, een tweeling!
    Gefeliciteerd hoor!

@Tante: fijn weer zo'n goede echo. Ik kijk ook erg uit naar het intake gesprek bij de VK.

@Hartewens: Gewoon hartstikke fijn dat je al een echo krijgt. Ik heb hem ook met 6 weken al gehad omdat ik zwanger ben geworden via IUI. Inderdaad gewoon voor de zekerheid. * ik ga duimen voor een mooie echo*.

@Jenna: meid, het schiet ook niet op he voor jou.
    Ik hoop dat het contact met zijn ouders een beter resultaat voor jou opleverd. Deze laster kan gewoon niet meer. heel veel sterkte!

@mamakitty: mooie avatar hoor! Ik mis Hello Kitty eigenlijk wel, je was zo herkenbaar.

7. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    Dag dames,

Ik lees hier dat volgens mij de meeste van jullie wel al weten of het hartje klopt of niet. Moet daar helaas nog even op wachten tot 15 augustus...

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

*** @Princess81 ***

VAN HARTE GEFELICITEERD
    MET JE VERJAARDAG!!!!

Fijne dag gewenst!

9. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

Nov 27, 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hoi meiden, ik heb eens een nacht goed geslapen, eindelijk een nacht zonder buikpijn, heerlijk. Morgen de echo hopen dat alles goed is, bij de vorige zwangerschap viel de 1e echo meteen tegen, maar voel me zwangerder dan de vorige keer en de vk heeft al inwendig onderzoek gedaan en alles voelde goed.

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Florida - Gelukkig weet je dan nog wel vlak voor het weekend meer... maar wat een eind moet je dan nog wachten he...

Ik mag 13 augustus weer.. Ook nog 2 weken wachten!
    Veeeeeeeeeeeeeeeeels te lang...

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Spannend Mieke.... Maar het zal dan nu vast wel goed zitten als het nu al zo anders voelt...
    Succes en veel plezier morgen!

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

***Mededeling voor de lijst***

Als je nieuw bent en op de lijst wilt... kijk dan even naar welke gegevens er op de lijst staan en pb dit naar Wishgirl...

Nieuwe afspraken ook doorgeven per pb aan Wishgirl... Met tijd!!!

Als het niet per pb wordt doorgegeven komt het ook niet op de lijst!!!

Dank jullie wel meiden!!!

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,721
    3,154
    113
    Female
    Hallo allemaal,

Ik ben vanmorgen opgestaan met steken links onderin de buik.. word er een beetje zenuwachtig van.. het komt en gaat gelukkig.. ben nog steeds misselijk met vlagen.

vanacht gelukkig wel goed geslapen, hopen dat de steken morgen weg zijn of in ieder geval minder worden.

groeten Nicole

14. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    1,497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Goeiemorgen dames!

Ik heb niet veel bijzonders te melden vandaag.
    Vannacht eigenlijk vrij goed geslapen, hoefde er niet uit om te plassen dus dat is alweer erg fijn!

Bedankt voor alle sterkte-wensen!

Princess; Gefeliciteerd met je verjaardag!! :({|=

Wij, papa van mijn zoon, mijn zoontje en ik, gaan vandaag naar het Dolfinarium! Ik ben benieuwd of ik het volhou, in ieder geval maar veel water en eten mee, anders val ik om.

Fijne dag allemaal en sterkte voor alle dames die moeten werken!

15. mabidami

mabidami Fanatiek lid

Apr 14, 2008
    1,021
    2
    38
    goedemorgen.
    heerlijk geslapen vannacht. en eigenlijk doe ik dat elke nacht wel gelukkig.
    heb vanmorgen de huisarts gebeld en ga zo even een receptje ophalen voor emesafene. scheur ik direct even langs de apotheek zodat ik ze direct heb.
    vandaag wat minder last van de misselijkheid. komt denk ik toch dat ik smorgens druk ben. heb nu een late en kan dus lekker op mn gemak alles doen.
    nouja we zien wel.
    xxx muppie

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nu nog naar het dolfinarium Jenna? Wij gaan dan altijd smorgens tegen half 9 weg ofzo en dan komen we pas savonds rond 6-sen terug ;)

Veeeeeel plezier!

@Muppie - Ik hoop voor je dat de emesafene snel zal helpen!

17. Margarita

Margarita Lid

Mar 15, 2008
    66
    0
    0
    Have fun bij de dolfijnen!

Ik ben na 10 uur slaap (!) ook wel uitgerust! ;)

Vanmorgen maar even mn outfit gepast voor morgen: ik heb dan een bruiloft... (als die buik maar niet weer ZO ENORM uitzet, want dan MOET ik haast wel iets vertellen...)

X M

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Murnin'

Jen, veel plezier meid! Weet je ex trouwens dat je zwanger bent?

Wish, wat ben je toch weer streng, geen pb, niet op de lijst ;) haha maar idd...als je alles moet gaan uitpluizen op het forum, dat schiet niet op.

Klavertje....ja mis je hello kitty? Haha....ah deze avatar past meer bij me....

Margarita, suc6 haah met het verbergen van je buuk ;) Bij mij kan het al niet meer (zie album)

Muppie, ik hoop dat de emesafene je helpt meid!

Tante29, eindelijk horen we weer wat van je ;)
    Gelukkig was je echo weer goed! Mooi zo!

Mommy2be, Wishgirl heeft al meerdere malen verteld dat als je nieuw bent, dat je je gegevens naar haar in pb moet sturen zodat ze je in de lijst kan zetten. Je kunt van haar niet verwachten dat ze heel het forum uitpluist........

Vanmorgen weer overgegeven 3x....maar voel me niet misselijk ofzo....Wel moe nog steeds.
    Vannacht heeft dochterlief bij mij geslapen, waaier lekker aan......arme kind zweette zich echt kapot op dr eigen kamertje..zo zielig!
    Vannacht maar 2x eruit om te plassen, wat heerlijk!

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ja Wish moet wel streng zijn... weinig keus ;)

20. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

Sep 1, 2006
    1,746
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames (ken nog net ;) )

Hier ook weer eens een berichtje van mij! :rolleyes:
    Wij zijn alleen maar druk geweest afgelopen weekend, dus weinig tijd gehad om op het forum te neuzen.
    Hier gaat alles prima, al slaat de misselijkheid en moeheid wel enorm toe, pff! Heb het gevoel dat ik heel de dag wel kan slapen.
    Hebben jullie dat ook dat je niet meer weet wat je moet drinken?
    Ik drink nu alleen maar water, want de rest staat me allemaal tegen.
    Aan thee of koffie moet ik al helemaal niet denken.
    En qua eten betreft heb ik alleen maar trek in een vette hap, maar probeer dat toch te beperken ;) Maar als ik mn gang ga.... :)

Nou, meiden, moet zo even de deur uit, maar probeer weer wat vaker online te komen.

Share This Page