hb is je ijzer gehalte in je bloed, als dit te laag is krijg je bloedarmoede. Je voelt je dan nog meer moe, duizelig, flauw, ik heb het al zonder dat ik zwanger ben dus sta nu extra onder controle. Heb je een erg laag hb dan krijg je extra ijzertabletten.
sorry hoor maar ik moet even klagen. wat voel ik me kl*te. eigenlijk al een tijdje. kom er niet echt overheen. moet zo werken en ben zo beroerd. maar vind het zo moeilijk om ziek te melden in de vakantie periode. vorige keer had ik migraine en toen belde ik dus ook en er werd flink gezucht aan de andere kant van de lijn. en dan voel je je al zo rot. net even het werk gebeld omdat ik gisteren wat was vergeten. kwamen ze met het idee dat ik dan maar alleen laten moet draaien. maarja dat is ook niet alles. kan zaterdag dan al niet dus moet er gewoon een andere oplossing komen. ze zou nog even met het hoofd overleggen. misschien dat ik diensten kan draaien van half 9 tot 15.00. dan heb ik even iets langer smorgens. oja en ze zouden dan vast het eten klaar maken om die luchten. pfffffff. ben wel blij dat ze meedenken. nou ik hoor het straks wel op het werk. sorry dat ik zo loop te klagen. weet dat ik het allemaal zelf wil maar om me zo te voelen. en ik weet dat er anderen zijn met ergere dingen.voor diegene sterkte. kus muppie
Ik heb een kopie gemaakt en die geef ik samen met een taart. Voor mijn ouders staat er op de taart jullie worden opa en oma. Voor mijn zwager en schoonzussie hetzelfde, maar dan met oom en tante. Ik heb de foto gescand, maar krijg hem niet groter in formaat. Het ziet er nu zo klein uit dat er niets te zien is. Ik weet even niet hoe ik dat moet oplossen. Ik zal het vanavond aan manlief vragen. Daarna zal ik het hier op het forum neerzetten. Liefs broddels
Sinds een paar dagen is bij mij ook de moeheid toegetreden. Ik wil het liefst niets anders doen dan slapen. Verder nergens last van. Af en toe steken in buik. Maar voor de rest nog geen misselijkheid of zo. Hopelijk blijft dat zo, want ik schrik een beetje van de heftige misselijkheids en spuugverhalen hier. Succes voor de meiden die daar last van hebben. Liefs Bloesem
Hé meiden, Vanochtend bij de gyn geweest en het hartje klopt! Ze heeft een meting gedaan, maar komt wel op een dikke week korter uit, 7w2d. Ik krijg dus 21 aug weer een echo, en dan gaan ze alles weer meten zodat we dan de juiste datum hopelijk wél weten! Maar voor nu laat ik de banner gewoon ff staan zo... Hoe zou dat kunnen denken jullie? Opeens een week korter zwanger? Nou ja, het hartje klopt en daar ben ik al super blij mee! Heb weinig tijd dus ben er meteen weer vandoor, groetjes!
@tante29, ik heb eet lijstje van vk gekregen, en daar stond in, Dat je altijd boter op brood moet smeren en dan liefst roomboter! komen die kilo's wel en geen melkproducten of koffie en thee bij je eten en een zuiveltoetje minimaal half uur na de maaltijd nemen, dit allemaal ivm met t opnemen van ijzer it voedingstoffen, dus misschien tips waar je wat aan hebt! @mamavansimon, heb wel eens gehoord dat dat kan liggen aan moment van bevruchting en innesteling, dit kan soms wat langer duren, (las ik pas hier op forum bij vk vraag) Wel super dat je mooi hartje hebt gezien! @broddels, gefeliciteerd met je mooie echo, en veel plezier met vertellen, leuk met een taart! @muppie, Als buddy moet ik je natuurlijk wel ff oppeppen he meis! Snap wel dat je t rot vind om je ziek te melden, had dat bij mano ook en wordt niet heel erg gewaardeerd, maar ja, wel fijn dat ze t eten alvast maken, eb volgens mij heb je in je zwangerschap recht op extra pauze, moet je alleen ff nakijken of dat ook al voor in t begin telt, anders kan je die tijd, is geloof ik, 1a 1,5 uur per dag, later beginnen misschien! Succes straks op je werk, en iedereen mag hier gewoon lekker klagen hoor! lieffs
Hey meiden hoe is het ?/ hier is het goeiii ben net thuis en ben kapot kreeg net ook nog een mailtje van dat andere vrouwtje die ik de andere helft van mn ovu testen had gestuurd vorige maand dat die ook zwanger is ik geloof dat ik echt een ovu winkeltje begin hahahahaha alle 2 de meiden zijn gewoon zwanger ! vind ik echt super tof hebben ze toch een goed doel gehad
Hallo dames, Vanmiddag wezen werken en we hadden gezamelijke maaltijd: Voorgerecht: Toscaanse tomatensoep (jammie!) =P~ Hoofdgerecht: 3 bolletjes salade en heerlijke garnering Nargerecht: ijs met kersensiroop! @Twigger82: Ook ik ben met de eerste keer ovu testen zwanger geworden, inderdaad geen slecht idee van dat winkeltje
Na een aantal rondes ovutesten, ben ik de eerste ronde zónder ovutesten zwanger geworden Maar vond ze wel ideaal hoor! hier vandaag weer misselijk. Lijkt wel of het nu echt om de dag komt. vette happen moet ik ECHT niet! Fruit en haring lukt wel. Nog 6 nachtjes slapen tot de echo... Laterrr! Liefs Tezzz
Zo meiden, eindelijk ben ik thuis.... De hele dag met een strontchagrijnige collega op kantoor gezeten... paar keer echt even het kantoor uitgevlucht.... Ik dacht dat zwangere vrouwen erg konden zijn, maar deze mannelijke collega overtrof het toch echt! Bleh... zie nu al op tegen de laatste 2 of 3 dagen werken ](*,) sorry voor mijn geklaag, maar het moest er echt even uit!
bah meiden wat een geklaag haha,maar ja dat hoort erbij. Ik vandaag zo moe, denk dat ik zo toch maar ff een uurtjemijn ogen dicht doe want anders haal ik 9.00 uur nog niet en dat is ook niet echt gezellig voor manlief. Hier is het nu super warm, blijf lekker binnen daar is het nu nog uit te houden, of neemzo nog een duik in ons zwembad.
Ik ben ronde 2 met ovutestjes zwanger geworden Ronde 1 liep heel raar! MamavanSimon, kan hoor, ik had het bij mn oudste dochter ook, een week verschil. Volgens de vk heeft t eitje waarschijnlijk een week langer rondgedwaald in de baarmoeder voordat het ging innestelen.
IK BEN AAN DE ZWNAGERSCHAPS KORRELS VAN VSM BEGONNEN, TEGEN DE MISSELIJKHEID...EN HET LIJKT WAT TE HELPEN. KAN WEER WAT MEER ETEN!
ik hoop dat onze wuppie een beetje op schema loopt, bah de vorige keer was de 1e echo ook zo teleurstellend, maar heb goede moed dat het morgen allemaal veel beter gaat uitzien, laat jullie morgen zo snel mogelijk wat weten. Ben erg onrustig, bang, als het maar niet weer ..... maar daar gaan we niet vanuit, positief blijven en dat ben ik ook, voel me super zwanger dus laat maar komen.
Sorry ben al een paar dagen afwezig met ons gaat alles goed voel mij zelf ook steeds beter geloof mij er is licht aan het eind van de tunnel haha maar voor de rest met de familie gaat het niet goed. Veel zorg dus voor ons om iedereen te helpen en op te peppen en dan ook nog steeds zelf verbouwen. Vandaar dat ik hier nu weinig kom omdat ik te druk ben sorry hoop mij snel weer meer te laten horen!
Hier ook...ik heb morgen, wegens medische redenen vervroegd een echo bij de vk...ik ben ook heeeel zenuwachtig. Ik ga dan dnek ik de (pret) echo die ik had gepland voor vrijdag afzeggen....