He meiden, goede echoberichten vandaag! Mooi. Morgen ook weer goede berichten hoor; OOK JIJ MAMADELUXE. medische reden echo klinkt bij voorbaat al extra eng. Verder ben ik kapot, veel te warm in de fabriek vandaag. Maar ik moest er echt wat klussen doen. En dan ook nog fietsen naar huis. Ben gebroken. Maar nog 3 dagen en dan heb ik 2 weekjes vrij, SCRIPTIE echt afmaken! en Inleveren!
Veel plezier bij de echo's morgen! Hier eigenlijk een beetje wisselend. Slapen met dat warme weer gaat natuurlijk nooit goed. Soms een beetje misselijk, maar eigenlijk gaat het heel goed. Vandaag 9 weken zwanger! Ben toch nog wel een beetje gespannen voor de volgende echo. Maar volgens mij is alles goed. Groetjes Judith
hey bamjolan, ik ken het, ik heb morgen ook mijn eerste echo, de vorige zwanger is een mk geworden en toen was de eerste echo niet goed helaas, dus ben nu zo zenuwachtig voor morgen, hoop zo dat alles goed is. Waarom jij zo zenuwachtig?
Mamadeluxe, ooh voor jou extra spannend! Ik duim voor je meis! Mieke ik vind het extra eng omdat het bij mij ook vaak fout is gegaan, ik ben een beetje bang dat er niks te zien is ofzo, al probeer ik wel positief te blijven! Bij Jadey lag de bm al 3 vingers onder de navel met 7 weken, nu voel ik hem ongeveer weer daar al. Nog iemand die dit al kan voelen?
misselijk, misselijk ,misselijk. Buuf komt net haar babyfoon geven die ze niet meer gebruikt! Echt lief, ze wil er niet eens wat voor hebben!
alle nieuwelingen welkom! Wat zijn er veel he! Ik ben effe niet geweest. Had even stress: mijn dochter had de waterpokken en ik wist niet (en mijn moeder ook niet meer) of ik het vroeger gehad had! En als je dat niet gehad hebt kan het schadelijk zijn als je zwanger bent! Vorige week dus holder de bolder naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken om te testen of ik ooit waterpokken gehad had: en gelukkig wel! oeffff Verder afgelopen weekend aan de ouders verteld! Ik had Mira een t'shirt aan laten doen met de tekst: ik word zus! Mijn moeder las de tekst hard op voor en had niets door! De enige die wel zo helder was was mijn schoonzus, ha ha! erg gelachen en genoten. Wel erg misselijk inmiddels, kan niet meer avondeten en geregeld kotsen, maarja nog een paar weekjes en dan gaat het vast weer beter
Zo dat zijn morgen aardig wat echo's! Ik heb morgen ook mijn 2e vind het heel erg spannend omdat ik een dikke week geleden 2x een stroomstoot heb gehad. Hoop zo dat dit geen invloed heeft gehad op mijn baby..... nog even duimen draaien. Iedereen morgen succes en hoop alleen maar postieve berichten morgen te lezen. liefs morgaantje
jeetje wat eng! hoe krijg je dat nou voor elkaar (van die stroomschoot) ?Denk trouwens niet dat dit invloed heeft hoor!
Wij hebben gisteren 4 schattige rompertjes met leuke teksten gekocht. We konden ze gewoon echt niet laten liggen! Ik heb er foto's van in mijn album gezet.
Vandaag eerste echo gehad en hartje klopte! Volgens de echo ben ik nu 6 weken en 5 dagen maar laat de banner zo staan. Bij de volgende echo kunnen ze het beter bekijken.. We zijn helemaal happy en nu voelt t wat echter Anderen ook gefeliciteerd met de goede gesprekken en uitslagen
Hoi, hoi, Met mij gaat het wel, alleen het lijkt wel hoe meer het naar de avond gaat, hoe meer krampen ik in mijn buik heb. Over die pretecho, is daar al wat op te zien als je 6 weken zwanger bent?
phoobear> ik slik ze nu ook die vsm gevallen. Lijken bij mij ook te helpen. Lynnami> vind die FBI heeeel leuk. Wat kosten ze en wat is verzenden naar NL eigenlijk? hihi mieke1981> heb JIJ een EIGEN zwembad? Of een opblaasbare
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF! @Miekie...fiojn joh dat je een goede echo hebt gehad! Aan alle ladies die morgen intake of echo's hebben: veel suc6 en plezier! Morgen gaan wij naar de Julianatoren, dus ben dr morgen denk ik heel de dag niet. Schoonzus nog steeds niet bevallen (is nu 40 weken en 4 dagen vandaag)...arm schapie......Ik was ook 40w4d toen ik beviel van mijn dochter, ze gaat eroverheen...... fijne avond en morgen ook meiden! xxx
@ Chrissie81 Ik heb geen idee wat het kost om op te sturen maar dnk dat het niet teveel is hoor. ze kosten trouwens $3 (wat omgerekend 1,95 euro is) Baby kleertjes zijn echt goedkoop vind ik1 hoeveel betaal je in NL voor rompertjes?
veel meer voor leuke! heb nog geen idee wat. Ben momenteel in de knuffel fase van happy horse. Maarree....ik zou best wel wat rompers willen. Kunnen we eens een date daarmee maken? Zou jij willen kijken, misschien op internet, wat paket kost kost naar NL. Moeten er invoerrechten betaald worden?
Ik ga toevallig zo naar het postkantoor omdat ik iets naar een vriendin in NL moet sturen. Ik zal eens vragen hoeveel dat gaat kosten. Hoewel ik een schijthekel aan dat mens op het postkantoor heb... :x Volgens mij is ze mentaal gestoord en begrijpt niet eens de helft van wat je vraagt. En het ligt niet aan mijn engels want mijn man heeft hetzelfde probleem met haar.
zeg gelijk dat ze in Nl hele leuke banen hebben...liefst groningen ver weg van mij.... In zoetermeer hebben ze ook rare mensen achter het postkantoor en dat ligt echt niet aan mijn NL.
Ha allemaal, Vanmiddag 1e echo gehad, vorige keer zwanger van een tweeling, nu is het er eentje! En met een geweldig goed kloppend hartje. Dat maakt het ineens nog zoveel echter en mooier! Volgens de echo ben ik 2 dagen verder dan ik dacht, maar dat wijzig ik niet, met de grootte dat die kleine smurf nu heeft kan dat zo wisselend zijn. Over 3 weken, 19 augustus, de 2e echo! Al lekker snel, ben nl. daarna op vakantie, dus wilde de gynaecoloog dat nog voor mijn vakantie inplannen. Geen probleem hoor, weer even heerlijk genieten van ons nieuwe kleintje! Groeten
het was gelukkig geen 220v! Ik ging mijn paard van de wei halen lette niet goed op en kwam toen tegen het schrikdraad daarna nog een x omdat ik zo schrok. Hoop ook echt dat het geen kwaad kan heb de verloskundige gebeld maar die kon me niet veel vertellen, er is nog nooit onderzoek naar gedaan.