Ja, van Scarlet naar KPN.... Internet + Bellen Ging in de tussentijd ook een paar keer fout, ik ben 1x verhuisd en KPN verhuisde mij dan weer terug naar het oude adres en dan weer naar het nieuwe enz. Ik hoop echt dat de kinderziekte van 7 weken eruit is, en dat jij binnen een week internet heb zo het hoort
Goedemorgen allemaal. Zo vandaag is mijn laatste werkdag aangebroken (ga er nog steeds vanuit dat ik ook morgen al vrij heb..). Dan lekker 4 weken vakantie! Ben er zo aan toe. Nog even de laatste dingen doen (mijn werk ligt meer dan op schema) en dan lekker genieten van een welverdiende vakantie! Fijne dag allemaal!
@Majo - Ik hoop dan echt dat de kinderziekten eruit zijn ja... En werkt het nu wel goed dan... nu je het eenmaal hebt? Of ben je nog niet tevreden? @Bam-jolan - Van mij mag je die link hier plaatsen hoor hahahaha.. Ik ga zo even snuffelen
jacky78 wat een mooi vooruitzicht! Wow mirjanne wat gaaf! Er is iemand boven die een handje heeft meegeholpen zeg Fijne dag. Ik ga lekker naar het zwembad. Twijfel alleen of zo een koud bad goed voor je is.... iemand die het al getest heeft? Hoorde dat dompelbaden niet goed zijn maar koud zwembad water?
Goedemorgen allemaal, Vandaag lekker een dagje vrij en morgen maar een half dagje Hoe is het hier met iedereen dan? Groeten Nicole
Ik ga vandaag nog even het zwembad van mijn dochter hier opzetten... Kijken hoe lang ie kan blijven staan... Anders was ik wel met haar naar een zwembad gegaan... maar ik kan nu echt niet tegen de zon... En dan ben ik liever thuis...
wishgirl> ooo ik smeer me lekker in en het gaat goed. Gelukkig maar. Weet jij dat van het koude water?
Heey hoi allemaal, Ik heb even een vraagje, sinds vanochtend/vannacht heb ik steeds steekjes aan de rechterkant van mijn buik. Is dat normaal? Het zijn kleine scheutjes die af en toe even 'langskomen'. Was al even aan het zoeken op internet, maar kan er nog niks over vinden.
pfffffff zwembad, willen jullie mij niet zo lekker maken. Zit hier in een warme fabriek te puffen en proefjes te doen. Ben benieuwd hoe lang ik dat ga trekken vandaag? Gelukkig wel snel vakantie, morgen laatste dagje. Dan scriptie afschrijven
ravi heb soms ook wat kleine steekjes. De boel moet binnen wat opgerekt worden, dat gaat niet zonder slag op stoot. Als die kleine steekjes geen grote steken worden is het niet erg.
Ik heb het zelfde.. ik weet ook niet precies wat ik er mee aan moet maar ik denk maar bij mezelf zo lang ik geen bloed verlies zit het nog goed.
Goeeeeeeeeeeeie morgen meiden kom net mn bedje uit rollen ff snel bakje koffie en onder de douche en dan zomteen weer lekker even weg wat een weer weer he heeeeeeeerlijk @iedereen die vandaag naar de verlos moeten: heel veel plezier @ravi ja hoor dat is volkomen normaal je baarmoeder rekt uit dus dat veroorzaakt die steekjes volkomen onschuldig en je zult het nog vaker gaan voelen fijne dag allemaal knufffffffff
hee twigger zat zo te denken, Jij had toch een vriendinnetje bij NOD? Hoe is het met haar? Is ze al zwanger?
Bedankt voor de geruststellende woorden Vind het alleen zo raar dat het alleen aan de rechterkant is.
Of ik wordt alsnog een maartmamma, hahaha. Bij Isabelle beviel ik één dag te vroeg.. als het er nou een dag of 4 worden (liever niet 3, dan krijg je zo'n 1 aprilgrap en geloofd niemand dat je bevallen bent)... dan kom ik weer in maart uit @chrissie81 ... haha, ja, volgens mij heeft mijn lieve paps geholpen daarboven.. Nou ja, nu maar hopen dat dit ukje wel blijft zitten..
Mogge.. Morgaantje...ik zit te tranen in mijn ogen achter mijn pc...we liepen samen gelijk op en nu dit. Maakt me meteen ook weer bang... Maar echt meid, het was je (jullie) zo gegunt en dan dit................. Kan er niet over uit...... Julianatoren was leuk gister, maar erg vermoeiend in die hitte en dat vele lopen......Mja, dochterlief heeft het enorm naar dr zin gehad en dat is het belangrijkste! Fijne dag dames....ik smoor nu al de keet uit...pffff xx