Thanx Twigger. Ik heb die brochure en de sokjes ook. De postbode (bekende van mij) zal wel gedacht hebben.... oeps haha. Gisteren kwamen mijn schoonouders terug van vakantie en kregen we een heel leuk rompertje en sokjes. Echt leuk! Zo wordt het steeds een beetje echter.
ik heb ook al een paar dozen besteld. en de sokjes heb ik ook Vandaag lekker naar t dolfinarium, ff alle stress van me af gooien! Fijne Dag iedereen!
Goeiemorgen, Vannacht heerlijk geslapen, eindelijk houden die buikkrampen van mij ook een beetje op. Die pijntjes aan de zijkant heb ik ook af en toe. Vanmorgen een vlaag van misselijkheid gehad, dus ben even wat langer in mijn bedje blijven liggen. Ik had afgelopen maandag de catalogus van babydump besteld, dus ik hoop dat de sokjes en de catalogus natuurlijk snel komen! Succes allemaal vandaag bij de vk en de echo`s.
Hoi Dames, Hier gaat alles redelijk goed heb alleen nog heel veel last van steken rondom me buik, maar geen bloed dus dan zit alles nog goed. Ik loop weer volledig in de ziektewet en ben bang dat ik daar voorlopig ook niet uit ga komen vanwegen me rug en buik. Nou straks even boodschappen doen en ik denk dat ik meteen maar een pomp voor het zwembad ga halen (hoef ik niet met me mond te blazen) en het zwembad laat neerzetten want de hitte is niet normaal hier in me tuin, Dames die vandaag hun echo hebben succes. En Morgaantje we leven met je mee! Dames fijne dag vandaag weet nog niet of ik nog terug kom vandaag.
Ik zag net de postbode lopen, ik dacht even kijken wat hij komt brengen. Toen zag ik alleen een dikke envelop liggen. IK dacht helaas niet van babydump. Ik draai de envelop om, en ja hoor de catalogus van babydump + sokjes! Harststikke leuk!
Hoi meiden, Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Toen ik vannochtend wakker werd hoopte ik nog even dat het een boze droom was maar helaas. Gisterenmiddag nog naar de gyn geweest en ervoor gekozen om een curretage uit te laten voeren. OP internet had ik gelezen dat ze voordat ze dit doen toch nog eerst een echo maken om te kijken of het echt niet meer leeft. Ik vroeg hem dit maar hij gaf aan dat ze dat niet doen toen had ik zoiets van ohhh. HIj stelde voor om ook nog een echo te doen hier ben ik op in gegaan. 's morgens heb ik alleen een uitwendige echo gehad maar nu ook inwendig. We konden het kindje nu beter zien was echt goed gegroeid 9 weken en een paar dagen maar was echt dood lag helemaal stil en geen hartje meer. Was niet leuk om te zien maar voor mijn eigen gevoel wel erg goed nu weet ik tenminste zeker dat het echt niet meer leeft. Mocht kiezen om morgen naar ziekenhuis te gaan en anders woensdag. Heb vanmorgen gebeld en gekozen voor morgen dan is het maar gebeurd en kan ik het hopelijk een plaatsje gaan geven. Valt me behoorlijk vies tegen allemaal ben helemaal geen jankert maar zit nu echt overal om te huilen. morgen om half 10 moet ik me in het ziekenhuis melden en dan zal ik geholpen worden hoop dat het allemaal een beetje mee gaat vallen. Meiden hier wil jullie niet bang maken hoor, gelukkig is het maar 10 % waar het fout gaat en ik heb helaas vette pech dat ik daar ook net weer bij moet horen. Ik duim voor jullie allemaal dat jullie allemaal bij die 90% horen. Dikke x morgaantje
Hoi morgaantje, Heel veel sterkte morgen in het ziekenhuis. Het lijkt mij helemaal niet leuk om dan te zien dat je kindje niet meer leeft. Laat die tranen maar lekker gaan, en probeer het een plekje te geven. als je steun nodig hebt, laat het dan maar weten.
@Morgaantje... Heeel veel sterkte meid... en ook succes morgen.. Ik hoop met je mee dat het allemaal mee zal vallen en dat je het een plekje kunt geven... Neem er de tijd voor meid... Het is een soort van rouwproces waar je nu doorheen moet... Huil maar lekker!
Morgaantje: Heel veel sterkte morgen in het ZH. Ik leef echt met je mee, aangezien we allebei even ver zijn. Mag ik nog vragen of je nog wel gewoon zwangerschapsverschijnselen had? Misselijke enzo? Eigenlijk mag ik dat niet vragen, zou ik me misschien onnodig druk maken. Maar ben ik soms zo bang. Dikke knuffel. Hier alles ok, heb goed geslapen ondanks de hitte. Ben vandaag en morgen vrij. Heb vrij genomen. Nog een weekje werken en dan een week vakantie en naar de VK. Ik ben erg benieuwd. De babypakketten heb ik nog niet aangevraagd, dat durf ik nog niet. Ik wil ff de volgende echo afwachten. De catalogus met sokjes van Babydump heb ik al een paar weken liggen. Echt te schattig. Gisteren wel kraamzorg aangevraagd. Dat moest vanwege de drukte. Nou meiden, ik spreek jullie straks weer. Nu eerst ff wat eten. Dat gaat redelijk vandaag. Gisteren heb ik bijna niets op. Was bij opstaan al keimisselijk. Nu gaat het weer beter. XKlavertje.
Hey meiden, Wat kunnen jullie kletsen zeg Lees vandaag niet in een keer bij, dat ga ik in kleine stukjes doen. Beloof plechtig om het vanaf nu dagelijks een beetje bij te houden @Morgaantje, wat vreselijk meid, heel veel sterkte! Zal vrijdag aan je denken! Nou ik ga lekker naar buiten, het is te mooi weer om achter de computer te blijven zitten Fijne dag allemaal!
Fijne dag Mouse! Het is idd te mooi weer om achter de pc te zitten... maar vanaf morgen heb ik even geen pc meer... moet er even van genieten...
We zullen je missen Wish... Klaver, dat vroeg ik me dus ook af omdat de misselijkheid bij mij enorm afgenomen heeft....maak ik me ook druk....mja, Morgaantje heeft wel wat anders aan dr hoofd nu... Vind het zoooo k*t voor dr
morgaantje wat vind ik het verschrikkelijk voor je. Veel sterkte! Ravi ik heb ook af en toe van die steekjes in mijn buik, ook wel eens 's nachts als ik me te snel omdraai ofzo. Bamjolan wat fijn dat het hartje klopte! Ik heb vandaag een wat betere dag, heb vanmorgen meteen goed kunnen onbijten en dat was toch wel heel fijn.
Ben ik met je eens hoor! Maar omdat jij en ik ook zover zijn als zij was maak ik me soms ook erg druk! Wie kan ons geruststellen? Verder erg warm hier. Wilde nog van alles doen in huis maar ik vind het veel te warm.
Morgaantje; wat ontzettend vervelend voor je. Je was al 9 weken, dat vind ik nogal wat! Wat goed dat je al zo snel handelt. Veel sterkte met het verlies. Ik ben begonnen met het vertellen aan iedereen. Iedereen is superblij en reageert erg leuk. Gister met vriendinnen op het terras gezeten en het goed gevierd (wel met een glaasje prik ) Nu even de verloskundige bellen, want ik kreeg gister niemand te pakken. Fijne dag allemaal! Liefs Broddels