@Mamakitty, ik ben jaloers! Wat een prachtige echo Je beebje ziet er precies hetzelfde uit als op de banner. Kreeg er bijna tranen van Had ergens gelezen dat iemand vroeg vanaf wanneer je het gaat vertellen. ik heb het alle goede vrienden en naaste familieleden al verteld. Hihi, kon het echt niet voor me houden! Mocht het dan toch nog fout gaan, tja, gedeelde smart is halve smart zeggen ze hè Ik ben vanmiddag naar de vk geweest, helaas géén echo moet wachten tot 3 september zwaar frustrerend dus... Geduld is niet mijn sterkste kant O Heb weer heel de dag door met vlagen last van misselijkheid gehad, maar goed, dat is een teken dat het goed zit
Niet echt nee, maar was gewoon benieuwd. Kan het voor ongeveer dezelfde prijs hier kopen. Ik wil er nu ook een!
Tsja, na het slechte nieuws van Morgaantje zijn we geloof ik allemaal even van de roze wolk afgevallen en weer met beide benen op de grond (dat het dus ook nog mis kan gaan...) en ook weer een stukje onzekerder <ik in ieder geval wel) Volgens mij gaat de kijkshop goede tijden beleven.... Jiehoe, de vakantie is nu officieel begonnen. Mijn werk is bijna helemaal klaar en nu toch maar even een extra dagje vrij gevraagd.... haha morgen lekker uitslapen! Geen gestress meer en heerlijk 4 weken genieten! Was het maar vast dinsdag, dan hebben we onze eerste echo!
houden jullie er wel rekening mee, dat het heel gewoon is om pas vanaf 12 weken een hartje te horen? Ik heb al 2 kids gehad, dus mijn bm rekt nogal snel op he? @Mamadeluxe: bij jou zou ook wel eens snel resultaat kunnen zijn!
Morgaantje heel veel succes morgen, veel sterkte. Curretage zelf valt vaak wel mee, alleen de emotionele nasleep moet je niet onderschatten. Neem de tijd meid. Kitty, wat gaaf zo'n 3d echo! Whisgirl laatste dagje internet, hoe lang ben je zonder? Een angelsound, leuk idee, maar denk dat ik er helemaal gestresst van zou raken als je niks hoorde, hahah. Morgen dus de echo, morgenvroeg, dus dat scheelt. Hopelijk kunnen we een beetje slapen vannacht. Ben echt zo benieuwd morgen. Of we een hartje zien en zo ja hoeveel. Had 2 eitjes bij de iui nl. Vind het erg spannend, maar dat heb ik al tig keer verteld, sorry voor het in de herhaling vallen, hihi. Had net echt zin in eten, dus eten gekookt en tijdens het eten smaakt het me al niet meer en ben ik zo vol. Ws heb ik over een uurtje weer honger omdat ik zo weinig gegeten heb. Nou dames, ik ga nog even naar buiten van het weer genieten. Tot later!
@Majo: krijg je 'm snel, die angelsound? Ben zo benieuwd of jij ook al vroeg zo'n mooi resultaat kan krijgen!
ik hoop snel weer online te zijn... maar voor het geval het wat langer duurt... zou kunnen.. weten jullie waar ik ben Ik probeer zo snel mogelijk weer online te zijn... Ik zet vanavond de afspraken van een aantal dagen op het topic... En de aanpassingen, afspraken, wijzigingen etc. voor de lijst kunnen gewoon naar mij gepb-eed worden... Mocht het echt te lang duren laat ik het wel even aan mijn buddies weten...
ja jammer dat ze er je even uit halen. Gewoon achter de vodden aanzitten als het te lang duurt. Of een inet cafe zoeken. Mijn ventje zegt vandaag, goh jij hebt een dikke buik. Hahaha...al die darmen enzo die lekker in de weg zitten, voel me ook wat opgeblazen. Ik me adem inhouden en zeg: zo nu issie weer weg. Of ik zo wilde blijven lopen....huh. Nou dacht t niet. Dan maar eerder vertellen hoor, gnagna. Volgende week zaterdag mijn pretecho. Ben ook benieuwd!
Hier nog iemand die t al aan ie-der-een heeft verteld Kon t gewoonweg niet voor me houden... Maar goed, gelukkig is m'n vriend net zo erg
He Wish, hopelijk hoeven we niet al te lang zonder jou te forummen... Net lekker even 1,5 uur geslapen
Nee, wij vinden het ook zo moeilijk. We hebben het een paar mensen op het werk verteld (die weten van elkaar niet dat ze het weten ) Dinsdag hebben we een echo,als het dan goed nieuws is gaan we het ook vertellen hoor. Kan het ook niet meer geheim houden, je gaat het toch wel al zien hoor.....
Ik heb het deze week toch op t werk verteld en leuke reacties gehad! Ik werk in een ziekenhuis en zat bij de poli gynaecologie toen ik één van mn leidinggevende zag...tja...dan kan ik t niet voor me houden hahaha Ach, ik ben er toch weg nog voor mijn verlof, dus hun pakkie aan is het niet!
Ik heb het ook al verteld aan familie en vrienden en een paar collega's. Ze waren de vorige zwangerschappen ook op de hoogte en heb toen veel steun gehad toen het mis ging. Ook wisten ze natuurlijk van de vruchtbaarheidsbehandelingen af, dus tja dan krijg je direct al vragen. Vond het erg fijn dat iedereen zo meeleefde en nu nog. Ook op mijn werk wordt echt intens meegeleefd, heel prettig. Dus als ik eens het niet zag zitten was er altijd wel iemand die me weer kon oppeppen. Geen negatieve reacties over het vroeg vertellen. Na zo lang wachten wilde ik het ook wel van de daken schreeuwen, haha. Dit keer weten wel iets minder mensen het, maar wel al een heleboel. Zo even lekker douchen en dan bedje in. Morgenvroeg DE dag. Zal het nu wel goed zijn?
Pfoeh, vandaag echt te veel gedaan op het werk. Mijn buik(spieren) zijn helemaal beurs. Toch maar een beetje erom denken met het werk! En welterusten dames ik ga in mijn bedje proberen wat af te koelen en uit te rusten.
Ik ga er maar vanuit dat het niet al te lang duurt... We blijven optimistisch...! Ik kan immers ook niet lang zonder... Ik ben verslaafd! Ik heb het ook al bijna aan iedereen vertelt... het zal me een zorg zijn of ze het weten hiihihhiih..