Oooh jee... dat wordt echt bijhouden hier! Zoveel lieve woorden... welkoms... en felicitaties... Dank jullie wel meiden! Ik las dat Sanne een mk gehad heeft... en ook al ken ik je nog niet... Ik weet helaas wat een mk is... Heel veel sterkte meid! Neem rustig de tijd om het te verwerken! Knuf! De andere nieuwen.. zijn er nogal wat...: GEFELICITEERD! en welkom hier ook van mij Ik heb net met het secretariaat gebeld.. en ik krijg 22 juli de eerste echo... Lekker snel al hihih... maar wel aan het eind van de dag...
Lijst Maartmamma's 2009 Radna, 25 jaar, eerste echo 15 juli, 2e kindje, uitgerekend 1 maart. Mamakitty, 29 jaar, eerste echo 12 juli, 2e kindje, uitgerekend 2 maart. Snoopy1983,25 jaar, eerste echo 18 juli,1e kindje, uitgerekend 2 maart. Ster, 32 jaar, eerste afspraak vk 21 juli, 2e kindje, uitgerekend op 2 maart eefjepeefje, 29 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend op 2 maart. Tante29, 29 jaar, eerste echo 14 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Morgaantje, 29 jaar, eerste echo 16 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Klavertje, 28 jaar, eerste echo16 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Limmeke, 38 jaar, eerste echo 23 juli, 3e kindje, uitgerekend 6/7 maart. Tezzz, 31 jaar, eerste echo op 4 augustus, 3e kindje, uitgerekend 7 maart. Twigger82, 25 jaar, eerste echo op 11 juli, 2e kindje, uitgerekend 7 maart. Florida13, 27 jaar, eerste echo ? , 1e kindje , uitgerekend 8 maart. twinnie, 25 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend 8 maart. MamaVanSimon, 28 jaar, eerste echo 29 juli , 2e kindje , uitgerekend 8 maart. Daphne1980, 28 jaar, eerste echo op ?, 2e kindje, uitgerekend 9 maart. mamasan, 30 jaar, eerste echo 17 juli , 2e kindje , uitgerekend 9 maart. Luanti, 27 jaar, eerste echo ? , 1e kindje , uitgerekend 9 maart. Tumtummetje, 21 jaar, eerste echo 4 aug , 2e kindje , uitgerekend 10 maart. Mimu, 27 jaar, eerste echo ? , 1e kindje , uitgerekend 10 maart. Xanado83, 24 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend 10 maart Muppie, 24 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend op 10 maart. Bab29, 29? jaar, eerste echo ? , 2e kindje , uitgerekend 11 maart. maart09mama, 36 jaar, eerste echo ?, 2e zwangerschap 3e kindje, uitgerekend 12 maart. Wishgirl, 34 jaar, eerste echo 22 juli a.s., 2e kindje, uitgerekend 16 maart
Lieve Sanne, heb je berichtje gelezen. Heel veel sterkte meid! Dikke knuffel. Hier alles goed by the way. Alle nieuwe; van harte welkom allemaal en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat kunnen jullie allemaal kletsen zeg! Hier voor de rest alles ok. Nog steeds zere (.) (.) en ''s morgens nog wat opstartproblemen. De misselijkheid valt wel mee. Verder nog steeds erg moe. We kijken erg uit naar de 1e echo van volgende week woensdag. Met jullie voor de rest alles ok? Bij jullie nog aparte verschijnselen? Liefs, Klavertje.
6 weken vandaag.....zaterdag de echo.....zenuw zenuw... Het gaat goed. Wel doodmoe, beetje misselijk, af en toe overgeven, lust sommige dingen niet meer (of maar weinig ervan), ontzettend zere (.)(.) volgens mij knallen ze zo uit mekaar en mijn haar is zo futloos als het maar kan haha. MAAR tis voor een goed doel! Nog steeds krampjes etc onderin mijn buik...maar hoort erbij... Zo maar eens boodfschappen doen met dochterlief. Morgen word ze 4 jaar. Gister hadden we haar feestje...was zo leuk! En ze is flink verwend! Fijne dag allemaal! ps; nieuwe zwangeren: Welkom en ontzettend gefeliciteerd!
Lijst Maartmamma's 2009 Radna, 25 jaar, eerste echo 15 juli, 2e kindje, uitgerekend 1 maart. Mamakitty, 29 jaar, eerste echo 12 juli, 2e kindje, uitgerekend 2 maart. Snoopy1983,25 jaar, eerste echo 18 juli,1e kindje, uitgerekend 2 maart. Ster, 32 jaar, eerste afspraak vk 21 juli, 2e kindje, uitgerekend op 2 maart eefjepeefje, 29 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend op 2 maart. Tante29, 29 jaar, eerste echo 14 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Morgaantje, 29 jaar, eerste echo 16 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Klavertje, 28 jaar, eerste echo16 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Limmeke, 38 jaar, eerste echo 23 juli, 3e kindje, uitgerekend 6/7 maart. Tezzz, 31 jaar, eerste echo op 4 augustus, 3e kindje, uitgerekend 7 maart. Twigger82, 25 jaar, eerste echo op 11 juli, 2e kindje, uitgerekend 7 maart. Florida13, 27 jaar, eerste echo ? , 1e kindje , uitgerekend 8 maart. twinnie, 25 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend 8 maart. MamaVanSimon, 28 jaar, eerste echo 29 juli , 2e kindje , uitgerekend 8 maart. Daphne1980, 28 jaar, eerste echo op ?, 2e kindje, uitgerekend 9 maart. mamasan, 30 jaar, eerste echo 17 juli , 2e kindje , uitgerekend 9 maart. Luanti, 27 jaar, eerste echo 1 augustus , 1e kindje , uitgerekend 9 maart. Tumtummetje, 21 jaar, eerste echo 4 aug , 2e kindje , uitgerekend 10 maart. Mimu, 27 jaar, eerste echo ? , 1e kindje , uitgerekend 10 maart. Xanado83, 24 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend 10 maart Muppie, 24 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend op 10 maart. Bab29, 29? jaar, eerste echo ? , 2e kindje , uitgerekend 11 maart. maart09mama, 36 jaar, eerste echo ?, 2e zwangerschap 3e kindje, uitgerekend 12 maart. Wishgirl, 34 jaar, eerste echo 22 juli a.s., 2e kindje, uitgerekend 16 maart Heb net met de verloskundigepraktijk gebeld en 1 augustus mogen we komen voor de 1e afspraak. Nu zat ik op m'n werk en werd nogal irritant gestoord tijdens het telefoongesprek, dus ik ben vergeten te vragen of ik dan ook al een echo heb... volgende week maar even voor terugbellen. @ Sanne: veel sterkte! Heb nog geen last van kwaaltjes gelukkig, alleen snelle moe dan normaal. Gisteren hebben we een lekkere wandeling met de hond gemaakt en ben de rest van de dag toch wel gesloopt geweest eigenlijk, terwijl ik daar normaal niet zo'n last van heb.
Kwaaltjes... euh... nou ik ben steeds vaag misselijk hele dag door eigenlijk... zere (.)(.), onderrug doet pijn nu... zit zo een vervelende steek in en vage krampjes links onderin mijn buik... En ik ben nog maar 4 weken... dus dat beloofd nog wat...
Wow wat is maart een goeie maand! of eigenlijk juni haha @Nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Vanmorgen ineens 5 min ale: door het luchtje van geroosterd brood haha. Ohja en eerst had ik hele dagen zere borsten en nu met vlagen dus vanaf de middag ofzo wie heeft dat ook? Geniet er allemaal van!
Hey meiden, Was even niet op het internet, want heb het retedruk met van alles en nog wat! Mijn werk stopt over 2 weken, dus daar ben ik non-stop heen en weer aan het rennen om het allemaal goed af te sluiten. Thuis hebben we een druk ventje zitten die ook graag aandacht wilt en we gaan de draad weer oppakken wat verbouwen betreft. We willen zo goed als alles klaar hebben als de 2e komt. Dus, nieuwe keuken, nieuwe achtertuin (doen we gelukkig niet zelf), de gangen moeten gestuucd worden en iets nieuws op de grond, het toilet beneden is nog een groot gat, dussss....we hebben nog wel wat te doen. Ik heb nergens last van, behalve dat ik moe ben. Vandaag weer sporten opgepakt, heb nu al pijn in mijn armen van de oefeningen! Maar wel even lekker om tijd voor mezelf te hebben en te fantaseren over de nieuwe kleine! Hoe is het verder met de kwaaltjes hier? Gek genoeg heb ik helemaal geen pijn in mn borsten, ik maak me echt zorgen dat ik dadelijk geen borstvoeding kan geven...maar ben nog maar pas zwanger he, dringt alleen niet zo tot me door, dus blijf bezorgd...
Hey meid, ik van de week ook bijna 6 weken. Voel me net zoals jij. Errrrrrrrg moe en sinds een paar dagen ook een beetje misselijk. Frapant mijn haar zit ook van geen meter. Het is erg slap en futloos idd en kan er helemaal niets mee. Ook heb ik last van flinke puisten in het gezicht. En dat vind ik nog het meest vervelend. Ook hier nog steeds krampjes in de onderbuik. Gelukkig heb jij dat ook, maak me al wat minder zorgen. Verder: Ik heb vandaag mijn eerste eetverslaving ontdekt. PINDAKAAS! Ik kwam er achter toen ik het niet meer in huis bleek te hebben. Schijnbaar eet ik het dus al een paar dagen. hahaha. Jammer genoeg had die stomme buurtsuper hier geen pindkaas meer.. arrgh echt rotwinkel. Dus heb nu maar andere dingen gegeten. Morgen weer ff potje pindakaas scoren. hahaha. Hebben jullie ook al iets waarvan je zegt; Ja, dat vind ik nu lekkerder? of juist niet? Ik had net een bruine bol op met stroop.Normaal vind ik dat wel lekker. Nu had ik zoiets van...bleh. @Daphne: meis, niet iedereen heeft last van de borsten. Wees maar niet bang jij kunt straks gewoon borstvoeding gaan geven. Misschien is de gevoeligheid bij jou wat later en misschien krijg je er helemaal geen last van. Dat is nog beter toch? We hebben niet allemaal de zelfde kwaaltjes. Dus komt goed! XX Klavertje.
@meiden die zwanger zijn van de tweede/derde,enz, hebben jullie dat ook dat je sneller over je grens heen gaat en niet bedenkt, 'o ja, rustig aan doen want ik ben zwanger'? Ik blijf maar rennen, juist omdat ik denk ik nergens last van heb, maar dat is natuurlijk niet goed voor die kleine?! Bij Kamiel was dat heel anders, daar deed ik alles 4 keer zo langzaam...
@Daphne: tja, als je al 2 kids hebt lopen heb je gewoonweg de tijd niet om alles wat rustiger aan te doen he? Over die boobs hoef je je niet druk te maken hoor. Bij mijn dochter had ik daar helemaal geen last van en de borstvoeding liep perfect! @Klavertje: ik heb opeens de tomatensap en sinaasappelsap herontdekt en ik kan zonder moeite opeens de cola laten staan, terwijl ik eigenlijk best wel cola-verslaafd ben. Raar he? Hier is de moeheid duidelijk toegeslagen. Zere boobs ook. Buikpijn gelukkig grotendeels over. GAAAAAAAAAP!
Lijst Maartmamma's 2009 Radna, 25 jaar, eerste echo 15 juli, 2e kindje, uitgerekend 1 maart. Mamakitty, 29 jaar, eerste echo 12 juli, 2e kindje, uitgerekend 2 maart. Snoopy1983,25 jaar, eerste echo 18 juli,1e kindje, uitgerekend 2 maart. Ster, 32 jaar, eerste afspraak vk 21 juli, 2e kindje, uitgerekend op 2 maart eefjepeefje, 29 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend op 2 maart. Tante29, 29 jaar, eerste echo 14 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Morgaantje, 29 jaar, eerste echo 16 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Klavertje, 28 jaar, eerste echo16 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Sterr, 23 jaar, eerste echo ??, 1e kindje, uitgerekend 5 maart Limmeke, 38 jaar, eerste echo 23 juli, 3e kindje, uitgerekend 6/7 maart. Tezzz, 31 jaar, eerste echo op 4 augustus, 3e kindje, uitgerekend 7 maart. Twigger82, 25 jaar, eerste echo op 11 juli, 2e kindje, uitgerekend 7 maart. Florida13, 27 jaar, eerste echo ? , 1e kindje , uitgerekend 8 maart. twinnie, 25 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend 8 maart. MamaVanSimon, 28 jaar, eerste echo 29 juli , 2e kindje , uitgerekend 8 maart. Daphne1980, 28 jaar, eerste echo op ?, 2e kindje, uitgerekend 9 maart. mamasan, 30 jaar, eerste echo 17 juli , 2e kindje , uitgerekend 9 maart. Luanti, 27 jaar, eerste echo 1 augustus , 1e kindje , uitgerekend 9 maart. Tumtummetje, 21 jaar, eerste echo 4 aug , 2e kindje , uitgerekend 10 maart. Mimu, 27 jaar, eerste echo ? , 1e kindje , uitgerekend 10 maart. Xanado83, 24 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend 10 maart Muppie, 24 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend op 10 maart. Bab29, 29? jaar, eerste echo ? , 2e kindje , uitgerekend 11 maart. maart09mama, 36 jaar, eerste echo ?, 2e zwangerschap 3e kindje, uitgerekend 12 maart. Wishgirl, 34 jaar, eerste echo 22 juli a.s., 2e kindje, uitgerekend 16 maart Als niemand mij er op wil zetten doe ik het zelf wel uitvogelen
hoi allemaal! Kom me ook even melden... Thnx kitty ik ben brenda 29 jaar en dus ook zwanger en uitgerekend in maart... van 2e kindje gefeliciteerd allemaal! is al een aardig lange lijst zie ik al wel
ja maar je hebt als je al kinderen hebt ook minder tijd om met je zwangerschap bezig te zijn, althans dat vind ik.. ik weet nu ben zwanger, en het moment om het te laten bezinken lukt niet want de kleine man rent rond, vraagt aandacht enz enz.. mss alleen maar goed.. dan pieker je ook niet zo snel
yep heb ik ook af en toe zie ik het ergens staan en dan denk ik owja ik ben zwanger hhii ik let er wel op met eten en drinken maar dan ben ik er onbewust mee bezig
he meiden, Ik ben mijn "verslaving" nog niet tegengekomen. Maar die zal zich wellicht gaan melden.... verder niks vreemds bij mij, gelukkig! Weten jullie eigenlijk of ik nu mag bowlen? heb namelijk de 18e een bedrijfsuitstapje van het werk van mijn vriend.....
Ik ben me ook wat bewuster hoor dan bij de eerste... Ik moet bijvoorbeeld mijn kamer nog een ander kleurtje geven... Doe ik wel als ik de 3 maanden door ben De kamer die babykamer moet worden moet nog helemaal leeg en alles moet naar zolder... doe ik wel als de 3 maanden voorbij zijn... Droge worst... neee niet voor mij de komende 9 maanden hihii.. Paprika... hmmmmm heerlijk!
het lijkt mij dat je gewoon mag bowlen hoor... zou niet weten waarom dat niet zou mogen.. maar goed dit is wat ik denk, kan mss anders zyn maar lijkt me sterk...