Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. efina

efina Actief lid

13 jul 2008
    283
    0
    0
    thuishulp
    emmen
    Het is je gegunt hartewens ben blij voor jullie!
    vind het ook allemaal erggg spannend!

liefssss

2. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    thanks. ik heb er direct mijn vraag neergezet dus ben benieuwd. wel makkelijk zo. haha

3. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

Ik ben hier echt veels te weinig, maar ik kan het dan ook niet opbrengen!
    Ik ben zó moe en misselijk, niet normaal meer gewoon!
    De misselijkheid heb ik nog enigszins in de hand door het eten van kleine beetjes, maar die moeheid! :x
    Heb het gevoel dat ik heel de dag wel kan slapen en heb echt nergens zin in. Het is dat mn dochtertje me nog lekker bezighoudt, maar anders lig ik denk heel de dag op bed, pfff. Wordt gewoon moe van mezelf.
    Ik vind dus ook de puf niet om steeds achter de laptop te kruipen, sorry daarvoor.
    Vanmiddag dus een stukje gelopen in het dorp, omdat dit moest van mezelf en dit heeft me wel goed gedaan.!

Meiden, ik ben jullie niet vergeten, maar ben er gewoon wat minder, nogmaals sorry!
    Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en probeer me weer snel te laten zien!

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @Joyce: ik ben ook echt belachelijk moe. Op m'n werk val ik steeds half in slaap en zodra ik thuis ben ga ik naar bed (vanavond probeer ik wakker te blijven tot 9 uur, gewoon om te kijken of t lukt :p). Niet erg gezellig dus... Ik hoop idd dat t met 12 weken beter is!

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Meisjes, ik meld me voorlopig hier even af, op de echo was zover te zien alleen een leeg vruchtzakje te zien. Het kan nog alle kanten op maar ik ga er eerst vanuit dat het niet goed zit.

Hele fijne zwangerschappen toegewenst! X

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Mamadeluxe, ik hoop dat het de goede kant op mag gaan, maar vrees het ergste....
    ik denk aan je...
    dikke knuffel!

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ohnee Mamadeluxe :(
    Sterkte!

8. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

sterkte zeg. ai :(

He meiden ik heb een vraag.
    Als ik snachts wakker wordt en zoals gewoonlijk naar de wc moet dan trekken mijn ()() zooo erg. Ze doen gewoon pijn. Niet meer fijn. Soms wordt ik wel eens wakker daarvan.
    Overdag heb ik nergens last van in een bh. Moet ik hem in de avond ook maar dragen?

9. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    @Joyce82 He meid wat vervelend zeg dat je je allemaal zo beroerd voelt. Logisch dat je het niet kunt opbrengen hier te komen schrijven. Pak lekker je rust en we horen je vanzelf wel weer als je je wat beter voelt, dus hopelijk snel!

@MammaDeluxe Jeetje wat ontzettend schrikken zeg. Hopelijk gaat het toch nog de goede kant op, in ieder geval veel geluk en sterkte toegewenst. Dikke knuffels

@chrissie81 Moeilijke vraag meid. Ik heb altijd begrepen dat het niet verstandig is 's nachts je bh te dragen. maar mss dat een zwangerschapsbh (zonder beugels) wel mag...? Ik zou het niet durven zeggen, hopelijk iemand anders die het antwoord weet!

10. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Oh ja nog even een vraagje, wie zou het leuk vinden om buddie's te worden? Maar zit er net als mij niet zo op te wachten om mobiele nummers uit te wisselen (dus bijv via pb of iets dergelijks) en snapt ook dat als ik bevallen ben (als alles goed mag blijven gaan) ik het echt wel snel probeer te mailen, maar dat dit dan ook de volgende dag kan zijn...? Omdat ik daar niet meteen als eerste aan denk dan. Of stel ik nu erg veel eisen? Wie weet iemand die er net zo over denkt!

11. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    @mamadeluxe ahhh nee meid heel veel sterkte

Gelukkig ook een paar verhalen gelezen van meiden met mooie echo's fijn te horen zeg :)

Vandaag was het dan zover de dag van de curretage. Moest me om half 10 melden in het ziekenhuis.

Wat een knurften daar zeg.... Kreeg een soort intake gesprek en moest toen even een traantje weg pinken de verpleegster zei toen: meid je hoeeft het niet te doen hoor dus ik huh.... ja maar ik wil dit nu wel. Iets later had ze het over een gesprek met de gyn die ik na de ingreep zou krijgen om ervoor te zorgen dat ik over 3 maanden hier niet weer zou zitten dus dat ik het kan voorkomen! Nou toen brak echt me klomp ze had zich gewoon niet ingelezen in mijn dossier en dacht dat ik voor een abortus kwam! Moet zeggen dat ik me op dat moment er niet echt druk over maakte zat zo in een roes maar achteraf denk ik sjongejongen.. Verder hadden ze me ook vaginale tabletten moeten geven omdat ik verder was dan 9 weken (begreep ik van gyn) ook dit zijn ze vergeten.

Om 11 uur ben ik van de afdeling afgereden toen werd het toch wel echt emotioneel. Ben echt huilend onder narcose gegaan iedereen was gelukkig heel lief. Voor mijn gevoel was ik binnen 1 minuut weer bij toch iets aparts altijd zo'n narcose. Moet zeggen dat het toen wel wat beter ging, gelukkig helemaal geen lichamelijke klachten en ik vloei ook niet heel veel. Emotioneel ben ik uiteraard nog wel maar dat zal zijn tijd wel nodig hebben.

Liefs morgaantje

12. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Ik ben ondertussen al druk bezig met info verzamelen om te zorgen dat ik ze krijg.
    Zojuist kreeg ik van iemand een medische studie van het Erasmus, dat een waarde onder de 300 met een homocysteine waarde boven de 12 wel degelijk een B12 tekort is.
    Kortom ik stel me niet aan, ben niet gek,bewijs komt net uit de printer gerold :)
    Dus die spuiten gaan er komen...

13. Sweetlakecity

waaaaatattttt!
    Zijn ze gewoon vergeten zich in te lezen.
    Ooo wat een domme sukkels zeg. Tjonge jonge jonge echt ongelofelijk. Ik zit hier met openmond van verbazing te lezen hoe lomp kan een mens zijn!

Gelukkig was de rest wel lief,
    Dat zal je vast de komende tijd nodig hebben.
    Je kan het best hier afschrijven hoor meid.
    Heel veel rust en sterkte.
    (lijkt me dat je de komende tijd niet hoeft te werken)
    Dikke kus!

14. Arti13

Arti13 Niet meer actief

He meiden ik heb een vraag.
    Als ik snachts wakker wordt en zoals gewoonlijk naar de wc moet dan trekken mijn ()() zooo erg. Ze doen gewoon pijn. Niet meer fijn. Soms wordt ik wel eens wakker daarvan.
    Overdag heb ik nergens last van in een bh. Moet ik hem in de avond ook maar dragen?[/quote]

Ja ik heb dat ook precies hetzelfde. Lijkt wel alsof ze in een bepaalde houding hebben gelegen en daar niet uit willen. Net blauwe plekken. Doet echt pijn ja! :(

Verder heb ik gelukkig niet echt veel last van kwaaltjes.

Groetjes Judith

15. Margarita

Margarita Lid

15 mrt 2008
    66
    0
    0
    @ Morgaantje: sterkte meid! Wat een idioten lopen er soms rond in ziekenhuizen, zeg... Alsof je al niet genoeg aan je hoofd hebt!

@ Mamadeluxe: Ik hoop je gauw weer bij ons terug te zien met goed nieuws! Dikke knuffel!

Nieuwe mama's: welkom! Leuk dat er nog steeds nieuwe meiden bij komen!

Bij mij: de bruiloft (woe) was redelijk gegaan, wel enorme last van mijn ballonbuik!
    Verder bij vlagen misselijk (zonder spugen) en heeeeeel moe. Nog erg blij met deze laatste vakantiedagen!

Tegen de hoofdpijn heb ik vorige week 2 paracetamol ingenomen maar mijn man las later dat ik dat beter niet kon doen... iemand die hier meer over weet?

Leuk (lees: gezellig en relaxt) weekend voor de boeg! Hoe is dat bij jullie? Tot klets!

X M

16. Sweetlakecity

ik neem ook paracetamol in als het echt niet te houden is.
    Het mag wel maar met mate.
    Maak je aub niet druk hoor!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    paracetamol mag, rest niet ;)

18. Margarita

Margarita Lid

15 mrt 2008
    66
    0
    0
    Tenx! Dat stelt me wel gerust...
    Ik hoorde al van iemand dat het waarsch geen kwaad kon, maar dat het nooit onderzocht is, omdat het natuurlijk niet verantwoord is om iets te testen bij zwangere vrouwen! Dus: als het niet officieel getest is, zullen ze zoiets moeten vermelden...
    X M
    (die ook wel zere boobjes heeft maar niet alleen speciaal 's nachts. Ik denk dat ze gewoon wat steviger zijn en daardoor meer geneigd tot hangen als je na een tijdje liggen ineens opstaat. Dat weefsel is er nog niet echt aan gewend en daarom doet het zeer denk ik... - aldus de leek, haha)

19. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Paracetamol mag wel hoor, mits je het natuurlijk maar beperkt!
    De assistent van mijn huisarts zei me dit meteen nadat ik vertelde zwanger te zijn!

20. Margarita

Margarita Lid

15 mrt 2008
    66
    0
    0
    Wat een snelle reacties: heel fijn! Kan ik rustig slapen... (wat ik overigens sowieso niet moeilijk vind; door onweer, regen en bloedheet weer slaap ik heerlijk heen. Ik word alleen wakker als ik moet plassen, hihi)
    X M

Deel Deze Pagina