Na mijn vorige (niet al te leuke zwangerschap) was ik ervan overtuigd dat ik gezegend was met een gezond kindje, en echt nooit meer zwanger wilde zijn... Alle kleren weggegeven of verkocht.... Dus, zoals het er nu uitziet, moet ik ook binnenkort weer op zoek naar een beetje hippe broeken, want dit is echt geen doen... H&M Mama here I come
@jvd Welkom hier! Heel veel plezier geluk en succes in je zwangerschap! @MamaKitty En hebben ze iets moois van je haar gemaakt? @Princess 81 Heel veel plezier in Tsjechie, spannend joh dat je daar gaat wonen! @Xanado 83 Wat balen dat je je nu zo voelt doordat je allemaal woorden hebt. Het lijkt niet mee te vallen voor die mannen om het te begrijpen. (al leeft die van mij wel erg mee) Hopelijk gaat het snel wat beter zodta jij je ook beter voelt. En anders erover praten of hier lekker je hart luchten. @Jacky78 Hopelijk een leuke dag gehad alvast voor je verjaardag, in ieder geval al een mooie fiets binnen, leuk joh. En een lieve man als ik het zo eens hoor. @Vroege meiden! Ik was ook om 8 uur wakker, vond ik best vroeg voor de zondag. Ben niet zo van het uitslapen, maar had toch wel gehoopt op een uur of 9. haha... En over de echo's, ik krijg ook pas wat later de eerste, heb de intake met vk als ik 10 weken zwanger ben, en dan een afspraak maken voor een echo, dit zal een paar dagen later zijn dan... Heb er zelf niet zo'n last van, ik weet niet beter.
Hier nog een nachtbraker. Kan ook slecht slapen. Ik krijg ook een buikje, vooral 's avonds zitten de spijkerbroeken niet lekker. Heb 2 fotootjes in mijn album geplaatst. 1 van de echo en 1 van mijn buik, hihi.
Goede morgen meiden, Tijdje geleden dat iklangs ben geweest, heb ook niet alles gelezen, gaat me denk heel wat uurtjes kosten, en t was steds druk hier, vandaag ook weer visite dus gaat er weer niet van komen! Hier geen slaapgebrek hoor, kan de hele dag en nacht wel doorslapen.....zzzzzzzzzz.............maar helaas. YOEHOEHHHHH, VANDAAG ALWEER 10 WEKEN! klinkt al best heel wat! over 3,5 wk weer naar vk en echo! yippie, maar ja 3 wk is ook zo weer voorbij! fijne dag allemaal, ga hie reven watpuin van gister ruimen..............pfffffffffff, niet voorruit te branden maar ja, moet maar! lieffs
Gefeliciteerd Radna, ik was gisteren ook 10 weken. Al geeft de banner aan dat het eigenlijk pas vandaag is. ). Hier alles ok, ben gisteren om 8 uur naar bed gegaan en er vanmorgen om half 9 pas weer uitgekomen. man, man wat was ik moe en misselijk gisteren. Dat word ook nog niet minder aan deze kant.
Ha meiden, Ik heb al een tijdje niets van me laten horen, maar we hadden vakantie... dus dan is het lastig he! Heb net ff 45 pagina's bijgelezen, maar zal vast wat gemist hebben. Wij hebben dus vrijdag onze 1e afspraak gehad bij de vk. Dat was nog wat... pfff We hadden om 11.30u een afspraak, dus zorgen netjes dat we op tijd aanwezig zijn. Komen we daar aan... staat er een briefje op de deur: Ivm meerdere bevallingen is er nu niemand op de praktijk aanwezig, bel morgen voor het maken van een nieuwe afspraak. Jeeeee ik kon wel janken... Dus wij weer terug, ik niet geheel in mijn nopjes zoals jullie zullen begrijpen. Ouders een sms gestuurd dat we nog niets wisten. Later in de middag gebeld met de praktijk om te kijken of we iemand konden bereiken en gelukkig konden we dezelfde middag nog terecht. Dus al met al... hebben we vrijdag voor het eerst onze uk gezien. Het zag er allemaal heel netjes uit, en het hartje klopt! We kunnen nu dus echt gaan genieten. Wel bleek dat de uitgerekende datum 13 maart zal zijn en dat ik nu dus 8 wkn en 2 dagen onderweg ben. Manlief is weer gaan werken morgen, maar ik heb nog 2 weken vakantie (onderwijs ), dus hopelijk lukt het nu om regelmatiger mee te kletsen en dit topic weer wat beter bij te houden! Ik ga m'n banner aanpassen!
Ik heb totaal geen slaap-problemen. Voor mijn zwangerschap was ik altijd een nachtbraker, maar ik voel me zo moe dat ik mijn bed instap en bijna gelijk kan slapen. Heerlijk.
Hier ben ik weer eens. Ik voel mij sinds drie dagen best goed. Ik ben sinds die tijd bijna niet meer misselijk meer. Wel gevoelige borsten, snel moe en heel snel een vol gevoel tijdens het eten. Gister maar een positie-spijkerbroek gekocht bij de H&M. Mijn normale broeken werden een beetje te strak. Ik had al een elastiekje in mijn knoopsgat gedaan, maar dat zat van de week al niet lekker meer. Nu heb ik het aan en het is een hele verademing! Echt een aanrader!
hier afgelopen nacht goed geslapen, wel nog met vlagen heel misselijk, maar dat hoort erbij. En zo vreselijk pijn aan mijn (.)(.) echt niet meer leuk, vooral 'savonds, maar ach ja ook dat hoort erbij. Ook ik heb dagen erbij dat ik niet voor te branden ben, een middagdutje kan nog een wonderen doen. Fijne dag en tot snel hierzo.
Hoi Hoi, Hier ook misselijk, een vol gevoel de hele tijd. Ik heb gewoon helemaal geen honger.. Echt heel irritant. Ook pas ik nog maar 1 spijkerbroek goed, die ik voorheen aankan, dus van de week ook even shoppen. Pff en moe dat ik ben. Gisteren wezen varen met mijn ouders en fam, die weten nog van niks, maar ik was bekaf van een vaartochtje! Dat had ik voorheen nooit, savonds op tijd naar bed en dan niet kunnen slapen... echt vervelend, nu ben ik nog steeds moe.. Vanmorgen kwam manlief een beschuitje op bed brengen, dat heeft dan wel weer zijn voordelen van zwanger zijn.
Ik ben ook wel te porren voor een middagdutje, maar ik heb steeds van die nare / rare dromen. En of ik nou een uurtje of 2 uurtjes slaap, ik kom er bijna niet uit
Oh, ik doe echt elke dag dat ik vrij ben een middagdutje. Meestal om een uur of 4... Anders val ik om tegen een uur of 5 Op de dagen dat ik werk ben ik 's avonds ook echt niks waard. Als er heel weinig kinderen zijn kan ik soms wel even slapen, maar meestal lukt het toch niet. En tsja... die dagen van 7.30-18.30 uur shock: ) word je niet vrolijk van...
Goedemorgen, alles OK, mijn mannetje vind het nog niet nodig om ontbijtjes voor mij te maken. Dus nu doen we het maaar samen
goedemiddag, allemaal. Ook ik heb vannacht heerlijk geslapen. normaal gesproken ben ik ook nachtbraker maar die tijd is echt voorbij. heb het klokje rond geslapen! vriendlief is hier wat minder blij mee want dat is helemaal een nachtbraker en vind het dus maar niets dat ik zo vroeg slaap. maar hij ging bijna tegelijk met mij naar bed en ligt er nu nog. dus ook hij zal het wel nodig zijn. Ik denk dat ik hem ook maar even zo'n boekje moet kopen want ja, ook hij begrijpt er niet veel van. Af en toe irriteer ik me gewoon aan hem en heb geen idee waarom dus meneer maakt zich al veel uit de voeten. ha dat kan nog wat worden. vandaag 8 weken zwanger en over 3 dgn weer een echo
@ alle vrouwen met mannen die "raar" doen. Hoort er allemaal bij hoor dames. Die van mij wist bij de eerste ook niet hoe ie het had. die maanden waren echt een verschrikking ( voor HEM wel te verstaan ) En ook daarna was het niet echt makkelijk. Een veel gehoorde uitspraak: Mannen vinden babies niet erg leuk. Ze worden pas leuk als ze kunnen lopen en met papa mee kunnen! Heeft ons in die 2 jaar al heel wat woordenwisselingen opgeleverd. Nu is om geslagen als een blad aan een boom, en zwangerd lekker mee. Hou hoop
@ pippilotte heb wel hoop hoor en hij is helemaal trots op de beeb. ik krijg de echo foto niet eens in de handen. die sleept hij overal mee naar toe haha.
haha, grappig. Ben benieuwd hoe dat met mijn vent zal gaan. Hij is nogal een droogkloot !( lief bedoeld hoor). Nog ruim 1,5 week wachten
wat duurt het wachten dan lang he? wat dat betreft mag ik me in de handjes knijpen. woensdag de 4e echo al
Hallo, Ik ben ook een Maart mama maar ik alles moet gaan terug lezen dan ben ik morgen nog niet klaar denk ik! Zou het wel gezellig vinden om mij hier bij te voegen,zijn er veel zwangere maart-mama's? Liefs