Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shenoby

shenoby Niet meer actief

hallo mama van lukas.
    welkom hier.
    de laatste lijst telt 71 maart mama's
    er zijn er intussen nog wat bij gekomen maar vanwege internet oversluiting van wishgirl zijn er nog geen updates.
    wanneer ben je uitgerekend?

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Jeetje :confused: dat zijn er nog al wat pfff word nog wat dan om mij er tussen te voegen ;)

Volgens eigen berekening ben ik 25 Maart uitgerekend maar weet niet of dat klopt. 13 Aug mag ik naar de VK en hoop dan ook te kunnen regelen dat ik snel een termijn echo krijgen kan.

liefs

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ mama van lukas.
    jammer dat je nog even moet wachten,
    spannend is het he?

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja best wel dan allemaal,maar ja komt vanzelf allemaal wel een keertje en dan geniet er dubbel op van natuurlijk :) maar stiekum zou ik al wel een echo willen hebben hoor :) voor Lukas heb ik een MK gehad met 7 weken en 5 dagen!

5. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    hallo allemaal!

wat word er toch een hoop gekletst hier! gezellie! houdt in dat er genoeg maart mama's zijn haha!
    Morgen mijn 1e echo! pffff wat ben ik zenuwachtig! zou morgen nog wel erger worden! Hoop dat alles goed is!

6. Niet meer actief

Hoi allemaal, welkom nieuwe maart mama's!

Ik lig een beetje niets te doen op mijn bed, heb weer pijn bij mijn lies en in de onderbuik :(
    Maar we zijn dan ook gister in een pretpark geweest, heel de dag gelopen en weer veel vet gegeten :)

Ook heb ik gister de Angelsound ontvangen, gelijk geprobeerd natuurlijk.
    Eerst even in mijn lies geluisterd naar mijn eigen hart.
    Later hoorde ik wel iets tussen mijn navel en schaambot, maar of het nou onze kleine was weet ik eigenlijk niet zeker.
    Het is ook een beetje te vroeg om nu al het hartje goed te horen :rolleyes:
    Ik ben er niet zo gestressed van hoor, we hopen over een week de 1ste echo te krijgen :D

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik mag ook morgenochtend :rolleyes: Spannend.

Heb daarstraks oppas geregeld voor de kids (ze weten het nog steeds niet ;) ). Heb de buuv gezegd dat we naar de bank moeten, aangezien we in september gaan verbouwen ;). Zal ze vast niet erg vinden als dat over een paar weekjes niet waar blijkt te zijn ;) :)

Hier trouwens wederom :pale:
    Hoop dat het binnenkort wel eens minder wordt hoor! :(

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

spannend dames de echo's morgen.
    hopelijk zien jullie een paar mooie plaatjes van jullie ukkies

9. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    jah ik hoop ook op mooie plaatjes!

Ik hoor dat toch veel mensen zich niet zo druk maken om hun 1e echo... ze gaan er vanuit dat het gezond is..en ik hoor verhalen van veel onzekere mama's. Ik ben 22 en ben zoooooo bang!heb echt het gevoel dat ik morgen slecht nieuws krijg...... raar he.. heb eigelijk ook nergens last van... mijn borsten zijn al minder gevoelig enzo.... eeen buikje heb ik wel maar dat wilt niks zeggen....
    zijn jullie ook zo bang?

10. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Bang niet.. wel onzeker
    De ene dag heb ik nergens last van en de andere dag lig ik zo 2uur te slapen in de middag :(
    Ik krijg dinsdag mijn eerste echo en hopelijk dus goed nieuws....

11. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ jvd.
    ik heb wel een beetje hetzelfde als jij hoor.
    zal het aan de leeftijd liggen?
    maar gewoon een beetje vertrouwen houden.
    ben me zelf ook steeds moed aan het inpraten hoor.

12. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    jah in de meeste gevallen is het goed.... dus dat prent ik mezelf dus maar in .... wat zou ik opgelucht zijn als het morgen goed is zeg..... dan mag ik van mezelf op die roze wolk gaan zitten..

even een vraagje, is de echo op 9 weken ( of iets verder) inwendig of niet?

13. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ikzelf ga uit van uitwendig, maar dat weet ik dus ook niet zeker.
    Het echobureau vertelde me dat ze in principe niet onder de 9 weken een echo maken, omdat er anders niet veel te zien is... Dus ik denk dat het uitwendig zal zijn...

14. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    ok dat hoop ik maar!

ik weet dat het taboe is maar wil de vraag toch stellen.... wie van jullie rookt er tijdens de zwangerschap?ik heb altijd een pakje gerookt.... nu koop ik niks meer maar als er vrienden zijn die roken dan kan ik er soms toch een opsteken of een trekje nemen..... vind het erg lastig... die K*Tsigaretten ook.....
    wie van jullie heeft dit ook?

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat het nog inwendig zal zijn :rolleyes:
    Zou wel fijn zijn als ik ein-de-lijk een uitwendig mocht eerlijk gezegd. Heb al genoeg inwendige gehad de laatste maanden! :evil:

roken? Praaaaat me d'r niet van! Ik kom niet af van die laatse 5 :(

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Hallo zwangere mensjes... ik denk laat ik eens binnenwippen om te informeren hoe het gaat met iedereen

17. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ben vandaag gaan orienteren op de babymarkt. Man wat hebben ze veel.
    heb me ventje die winkel bijna een klap voor ze hersens gekocht want ook hij zegt en doet rare dingen. Zegt hij: is een box zooo duur! Nou dat kan me vader wel maken. GRRRRRRRRRR

Ben een half uurtje in slaap gevallen daarnet. Qua moeheid valt het weer mee gelukkig.
    Ga straks lekker in bad en zo sluimerend me bedje in hopelijk.

Dinsdag eerste intake VK! Spannned, zou best ermee te maken kunnen hebben dat ik niet kan slapen.

By the way is er iemand met een allergie? Of lopen hier ook mama's rond bij een homeopaat? Ik heb dus een koemelk allergie soms gaat het goed en soms minder. Maarre, vies praatje. Heb echt last van me darmen. Het gaat te makkelijk. Ik ben niet zo een dokter fanaat van stop maar in een potje we sturen het op. Ben bang dat ik een virusje heb opgelopen in me darmen. zucht. Mag er ook wel bij.

18. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    ben blij dat ik niet de enige ben zeg! het is lastig he......

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    JVD, ik had mijn echo met 9 weken 3 dagen uitwendig, maar heb al een kind, dus kan dat mijn baarmoeder dan al iets meer "in het zicht" ligt.
    Ennuh over roken..............ik zeg maar ff niets....maar ik rookte ook.....en veel...maar ja, wat is er belangrijker voor je, je kind of je peuk?
    Je kind kan zichzelf niet beschermen he, dat moet jij doen. NU AL.
    Ik ben meteen gestopt toen ik wist dat ik zwanger was (bij mijn dochter ook overigens na 12 jaar gerookt te hebben!)....
    Mijn kind is belangrijker.....

20. shenoby

shenoby Niet meer actief

ook ik rook nog.
    maar niet lang meer.
    normaal gesproken was ik direct gestopt.maar moest eerst van de morfine afkicken voordat ik stoppen mocht

Deel Deze Pagina