Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    heeeeeeel lastig! :( Vooral omdat je weeeeeet dat het superslecht is voor zowel jezelf als je kindje.
    Ik ben al geminderd van ong 15 per dag naar 5 en rook nu bijna het allerlichtste (teer en km 3 mg, nicotine 0,3 mg) wat bestaat. Maar die laatste paar krijg ik er niet uit! En ik had zo gehoopt dat ik daar ook misselijk van zou worden! Ik word van bijna alles misselijk! Behalve van die stomme sigaret! :x
    Misschien morgen dan...na m'n echo :( :(

@Mamakitty: dus jij had 'm ook uitwendig? :rolleyes: ik hoop dat ik 'm dan ook uitwendig krijg! Bm zal al best hoog liggen denk ik. Heb tenslotte van de week al een hartje kunnen horen ;) (Daarna trouwens nog niet weer gelukt ;)).
    Zal voor de zekerheid in elk geval morgen m'n tuniekje maar weer aantrekken ;)

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

hey heeft trouwens iemand de link van de chat voor me?
    had twigger al gepb't maar nog steeds niets terug gekregen.

@jvd zoek je nog een buddie?
    ik ben al buddie samen met iemand ook in onze leeftijds categorie is wel leuk meer meiden van dezelfde leeftijd

3. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    ja denk dat ik ook maar een tuniekje aan doe!
    de vl geeft helemaal niet verteld of het een inwendige of uitwendig echo word. ga dus maar uit van een uitwendige!

Ik rook nu soms geen sigaret, soms 2 op een dag en soms 7 ..... dus heel wisselend... maar zeker niet meer als dat.

4. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem

Same here. Ik ben van 20 sigaretten per dag naar 5 gegaan. Ik heb mezelf voor de keuze gesteld. Ik heb dus zwaar overgewicht waarvoor ik ook naar de gyneacoloog moet. Toen ik wist dat ik zwanger was, gelijk gestopt met roken. MAAR....... deze dame ging i.p.v. de sigaret veeeeeeeeeel snoepen en aangezien ik al aan kom in de zw, wil ik dit dus niet en kijk dus uit met wat ik eet. Dus dan toch maar gekozen voor die 5 sigaretten. Ik heb ook gen zin in een zw met complicaties, lijkt me ook niet echt gezond voor het kindje.

gr. Amanda

5. Niet meer actief

Toen ik positief testte ben ik gelijk gestopt met roken, ik was een heel straffe rookster (30 cabalerootjes op een dag) :oops:
    Enne ik ben best trots op mezelf dat ik het volhou, ben inmiddels dik een maand gestopt :D

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ majo
    daar mag je ook best trots op zijn.
    t is super moeilijk

7. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    van 30 naar 0
    chapeau hoor!
    volhouden he!

8. pippilotte

pippilotte Actief lid

Ik had niet het lef de vraag te stellen over het roken, ben daarom superblij dat iemand het voor me heeft gedaan :oops:
    Ik zit nog op 3 sigaretjes per dag en ga deze keer echt helemaal stoppen.
    Bij mijn zoon heb ik het niet voor elkaar gekregen.
    Ik zat elke nacht om 4 uur in de kamer CTS aan beide handen en de dagen wilde niet om!
    Ik baalde vreselijk van mezelf en doe dat ook nu weer.
    Mijn vorige VK heeft mij geen vrijbrief gegeven, maar zei toen wel ik heb liever dat je 1 sigaretje rookt, dan dat je ten onder gaat van de stress want ook dat is zeer gevaarlijk in een zwangerschap.

Nu moet ik wel bij zeggen dat ik nu elke dag, de hele dag, misselijk ben en het stoppen dus wel vergemakkelijkt!

9. Goedenavond dames,

Bedankt voor jullie lieve woordenallemaal.

Maar heb echt een kut weekend gehad met vriendlief.

Om een lang verhaal kort te maken ik was vanmorgen om 6 uur thuis want kreeg meneer niet mee naar huis en ben toen maar alleen gegaan.
    Meneer was straal bezopen, en ik werd om 9.30 wakker en toen waren me zwager en vriend er niet, dus ik me zwager gebeld en blijkt dus dat me vriend met hem mee naar huis zou lopen maar halverwegen de weg is hij doorgedraaid en weg gesprind, me zwager kon hem nergers meer vinden, Ik in de auto zwager opgehaald naar mijn huis en vanaf daar weer gaan lopen opzoek naar vriend, eindelijk gevonden helemaal van de wereld van de drank.
    Ik ben om 12 uur weer huilend naar bed gegaan en hij kwam er om half 1 ook bij, en ligt nu nog in coma.
    Heb met hem proberen te praten maar er kwam niets zinnigs uit en hij wist niet eens meer wat er gebeurd is.

Dus toch weer een lang verhaal geworden, maar denk wel wat er aan de hand is.

Hij heeft best wel last van bindings angst en nu ineens trouwen( wat hij eigenlijk nooit wou) en een kleine op komst, daarbij vanacht nog 5 man die op hem in hebben lopen praten dat hij z'n verandwoording moet gaan nemen nu.
    Ik weet het verder ook niet, ik laat hem nu maar slapen en praat morgen wel met hem(als hij nog weet wat er allemaal is gebeurd)
    Maar hij moet wel weten dat als dit nog een keer gebeurd ik weg ben echt waar want hier kan ik niet meer tegen, en dit is zo niet goed voor de baby.

Ach is het toch weer een heel lang verhaal geworden, Sorry dames maar ik zit er echt mee en weet niet wat ik er mee aan moet,
    Sorry!

10. pippilotte

pippilotte Actief lid

Hey meid, gets wat een nare situatie!
    Ik zou wel ophouden excuses voor hem te verzinnen.
    Het is voor jou toch ook een hele aanpassing en verandering.
    Het gedrag van afgelopen nacht/dag vindt ik meer iets voor pubers.
    Je gaat je toch zeker niet tot de volgende ochtend vol laten lopen om vervolgens ook nog eens in een auto te gaan zitten en hem dan te smeren?
    Vreselijk onverantwoordelijk.

Dit is absoluut niet tegen jou hoor, maar die vent van jou moet een enorme schop onder z'n reet volgens mij.

Zet 'm op meid!

11. Ik weet het maar het is wel moeilijk, ik gamorgen ook echt met hem praten want hij moet wel weten dat dit 1 keer maar nooit meer mag gebeuren hij moet z'n verantwoording echt gaan nemen, doet hij dat niet is het gewoon over en uit, ik heb het helemaal gehad.

Ben nu ook helemaal kapot en gesloopt.
    Ga straks maar weer lekker naar bed denk ik.

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik sluit me ook hierbij aan! Dit jaar ben ik in februari bevallen volgend jaar een maandje later :D

Als het goed is eind maart!

13. Gefeliciteerd!

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Even een ego berichtje...

Vanmiddag ben ik ff bij mn moeder onder de douche gegaan.
    Tot mijn schrik verloor ik bloed/rozig/bruine prut.
    Dus ik de dienstdoende vk even gebeld, en ze vroeg hoe t eruit zag en of ik een idee had waar t vandaan kon komen.
    Nouja ik uitleggen en gezegd dat ik veel had gelopen en dat ik vanmorgen stoelgang had wat totaal niet hard was.
    Ze zei ik ben over een half uurtje klaar met visite, drink nu even 2 glazen water en kom dan even naar de praktijk dan maken we een echo.
    Nou toen ik daar kwam maakte ze direct de echo en t hartje klopte gelukkig gewoon!
    Het zag er mooi en allemaal heel goed uit, maar ben nu aan het bijkomen van de schrik!
    Ik loop dus idd een weekje achter, ze noemen het de "diapauze" dus ik ga mn banner even aanpassen naar 1 week korter.

15. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    @Xanadoo
    Heb geen woorden voor het verhaal dat je net verteld hebt.
    Jeetje, dit vind ik best heftig!
    Denk je goed om jezelf nu... even lekker rusten he. Morgen een goed gesprek als hij weer bij z'n positieven is.
    Ik hoop voor je dat hij ngo iets weet en beseft dat dit echt niet kan!
    Sterke hoor met deze situatie!
    Enne bindingsangst..... daar had hij wel even eerder aan moeten denken...

16. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Zo da's wel even schrikken...
    Wel fijn dat je direct even langs mocht komen voor een echo!
    Maar kun je uitleggen wat diapauze is (heb geen idee namelijk)

17. Bedankt voor je reactie, ik weet dat ik aan mezelf moet denken ( en aan de kleine) maar ik vind het heel moeilijk.

Lig nu ook lekker onder een deken op de bank,maar maak me best wel zorgen en zit te bedenken hoe ik hier morgen met hem over kan praten.

Echt ben gewoon stuk kan alleen maar huilen.

18. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Een diapauze is dat er een week geen groei en ontwikkeling is in de bevruchte eicel totdat het een plekje vind om in te nestelen.
    Tot de innesteling heeft het even "stil" gestaan, vandaar dat er een week verschil in zit dat eigenlijk niet kan naar mijn idee hihi

19. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Dat is schrikken bamjolan, hopelijk heb ik dan ook zo'n "diapauze":(

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Opbeurknuffel voor xanado

dames... we hebben bij de NOD augustus dringend een HCG bom nodig... iedereen vliegt daar op rood!

Dus HELPPPPP wij willen ook roze daar... als iemand ff flink wilt komen strooien.. graag :)

Deel Deze Pagina