@ Xanado: Wat een naar verhaal zeg! Ik hoop dat jouw man er iets nuttigs op te zeggen heeft. Misschien was het een tijdelijke paniekaanval. Misschien bekijkt hij de zaak anders in nuchtere toestand. Mannen komen echt van een andere planeet! Dames die roken. Ik hoop dat jullie de kracht vinden om te stoppen. Liefs, Broddels
Hallo allemaal... Ook ik behoor tot de maart-2009-uitgerekenden.. Tenminste daar ga ik nu nog even van uit. Veel kan het niet schelen.. het wordt volgens mij ergens tussen begin maart en eind maart Ik zou het wel erg leuk vinden om te msn-en met andere meiden die deze maand ongeveer zijn uitgerekend... het liefst ongeveer mijn leeftijd+ eerste kindje... maar iedereen is welkom. Stuur me dan maar een PB dan stuur ik je mijn msn-adres als je wilt.... Groetjesss
Iedereen veel plezier morgen! *tis mijn 3e echo alweer* Kep net Jenna gesmst (ze is 1 van mijn buddies, net als wishgirl) en begin me nu toch wel zorgen te maken. Hoop dat ze snel reageerd. En sorry ladies, ik ben misschien wat hard over het roken, mja, ik vind gewoon als je weet dat je zwanger bent dat je zo gezond mogelijk MOET leven. JIJ bent de enige die jouw kindje kan beschermen zolang het in jouw buik zit...je kindje kan niet zeggen dat ie niet zit te wachten op die rook.....(ook als hij/zij uit je buik is) Anyway...........................ik vind het WEL lachwekkend als stress tegenover een peuk word gezet...heel lachwekkend, want dat is het meestgebruikte excuus om te kunnen roken in je zwangerschap en ik vind het niet meer dan zwak. Ja dames, ik vind dat als je een kind wilt en er 1 in je buik hebt zitten je volwassen moet zijn en die peuk niet meer aan moet raken. Je gaat toch ook niet met een fles whiskey aan je mond zitten en een spuit in je arm steken....ja extreem, maar het is allemaal slecht voor je kleine. *ff diep ademhalen haha* ik meen het niet rot, maar zo is mijn mening nu eenmaal. Jij bent de mama van jouw kindje en jij MOET het beschermen en niet vergiftigen. Kom op ladies....jullie kunnen het! Koop een lading lollies of kauwgom...........ga iets anders doen als je zin hebt in die peuk....kijk nogmaals naar je echo foto als je die al hebt...noem het maar op....maar steek geen peuk op. *grouphug* En nu ga ik naar bed.............................bis morgen....dan kom ik met de uitslag van de echo....heb m om 09:45 en hoop om 11:00 verslag te kunnen uitbrengen.
volgens mij staat er een aantal pagina's terug dat jenna zich niet zo lekker voelde, hoop dat je snel iets van haar hoort
Klopt, het is gewoon die knop die je moet omzetten geestelijk.....en trust me, die is zoooo makkelijk om te zetten met een beebje in je buik waar jij voor met zorgen! idd zoek hulp meiden, ga naar je huisarts en zoek hulp als je het dan niet zelf kunt. Maar doe iets! SUC6!
heb even terug gescrold. op pagina 220 staat jenna's laatste berichtje. zij was niet degene die niet helemaal lekker was. was iemand anders. srry
Ik zeg eerlijk, ik mis mijn peukkie nog steeds... 5 jaar geleden had ik er geen last van met t stoppen, maar was in januari weer begonnen, en af en toe denk ik hmmm lekker een sigaret! Ik pak dan meteen mijn test en mn echo, dan weet ik waar ik het voor doe! Want weer een risico zwangerschap wou ik niet.
bij ons was de regel, eerst stoppen met roken dan zwanger worden. Ben heel blij dat we het zo gedaan hebben, ik was dan ook al een paar maanden gestopt voordat ik de eerste keer zwanger werd. Je weet voor wie je het doet, ik heb zelfs een rookverbod in huis als de kleine er is. Ga mijn kind niet laten verpesten door andere die roken, dus bij ons in huis mag niet gerookt worden dan maar buiten.
Zo was ik weer. Jenna smste me net terug. Het gaat naar omstandigheden goed met haar. Er zijn wat problemen geweest (niet met dr zwangerschap!), maar dat kan ze misschien beter zelf vertellen hoe of wat. Maar het gaat goed met haar nu. Momenteel heeft ze alleen ff niet het gevoel dat ze het kan delen op het forum, is ff te moeilijk/emotioneel, maar dat kan misschien morgen wel of wat later zo...... Anyway....het gaat goed met dr en ik moest laten weten dat ze leeft Nog ff over het roken......ik heb het er vaak zat ook nog moeilijk mee, maar weet idd waar ik het voor doe. Voor een gezond kindje, geen risico's nemen..... Mja, meer ga ik er niet meer over zeggen. Tis ieder z'n/haar eigen keus. Hoop alleen dat de goede keus genomen gaat worden en dat veel aanstaande mama's hulp gaan zoeken als ze het niet alleen kunnen! Sterkte en suc6 meiden! Nu ga ik echt naar bed. xx
Pff ik zal mijn mening maar niet geven over mensen die roken tijdens de zwangerschap... Echt dan maak ik geen vrienden hier Ik ben daar ontzettend hard in.
Zo hee ik heb net zo'n 10 minuten geleden nog heerlijk gebakken aardappeltjes zitten eten hihihi lekkere tijd he? Nu ga ik me eens klaar maken om richting bed te gaan, moet morgen (helaas) weer werken. Slaap lekker dames!
Goeiiiiiiiiie morgen meiden hoe is het met jullie ? hier gaat het redelijk, ben wel de hele dag misselijk maar spugen hoeft nog niet pfffff ben dit weekend lekker elke dag weg geweest dus geen tijd gehad om bij te lezen ook zit helaas mn 2 weken vakantie er weer op dus zo weer werken BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE geen zin hihi als ik vanmiddag thuis kom dan zal ik eens proberen alles na te lezen Alvast een fijne dag knuffffffffff
whoehahaha ik heb gisteraaf een pizza shoarma besteld Twig, gelukkig hoef je niet te spugen! Straks om 09:15 bloedprikken en om 09:45 de termijnecho.....toch spannend weer! Maar ben minder zenuwachtig dan bij de vorige..... Mijn schoonzusje is nog niet bevallen....moet vandaag naar ziekenhuis, ff alles checken. Ze is nu 1 week en 3 dagen overtijd. Fijne dag ladies! xx 10 weken vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wow mamakitty al 10 weken! Wat een mooie buik heb jij. Ik zag ook iemand anders met al een buikje. Wat gaaf. vast ook niet je eerste? Dit is ons eerste kindje maar ik ben nog niets aangekomen. Heb ook last van mijn darmen en denk dat het daaraan ligt. Zal vast snel goedkomen. Heb heerlijk geslapen. 1x wakker geweest van half vijf tot half zes en daarna tot kwart over zeven (wekker) geslapen. Heerlijk. Ben doodop maar ben blij even goed geslapen te hebben. heb wel een hardere en snellere hartslag in rust. Soms vind ik dat even eng. Fijne dag als je vrij bent. Enne werkse voor de mensen zoals ik. Bah bah...geen zin.