hey ladie's! 04 aug: Tezzz - 1e echo, 10.30 uur 04 aug: Tumtummetje - 1e echo, 15.00 uur 04 aug: Joyce82 - intake vk 04 aug: Mamakitty - 2e echo, 09.45 uur 04 aug: Noor83 - intake vk, 09.00 uur 04 aug: jvd - 1e echo! 09:30 uur ik ben zooooooow zenuwachtig! heb vannacht over beebjes gedroomd! zo vaag allemaal!Ik ga even op zoek naar de stekker zodat ik wat foto's op mijn profiel kan zetten! Mijn buik is echt niet normaal meer! Hij is echt enorm gegroeid! Ik laat het weten als hij op de site staat! en dames! please duim voor me! Ik begeef het zowat! Zodra ik klaar ben kom ik even verslag uitbrengen!
IK BEN TANTE!!!!!!!!!! Mijn schoonzus is vanmorgen om 5:45 bevallen van hun dochtertje! Ik ben zo blij! Ze is thuis bevallen, maar kindje moest wel ff naar ziekenhuis omdat ze niet goed ademde...maar mag vanmi als t goed is naar huis. Want het gaat goed!
Goedemorgen allemaal @ Xanado; succes met je vriend, echt een belachelijk actie, wil het absoluut niet goed praten voor hem hoor, maar mss was dit voor zijn gevoel de laatste keer dat tie zich kon uitleven voor het 'echte leven met vrouw en kind' begint? Slap excuus natuurlijk, maar goed, mss werkt dat met mannen zo @ Bamjolan; wat een opluchting toen je het hartje hoorde! Ik zou me ook echt rot geschrokken zijn! Gelukkig dat je iig gezien hebt dat alles goed zit, kan je weer lekker genieten! @ Shenoby; Succes met het stoppen met roken! @ alle andere rokers; succes met het stoppen/minderen. Weet ook hoe moeilijk het kan zijn. Ben nu inmiddels 2 jaar gestopt, was er gewoon ineens klaar mee en heb er géén moeite mee gehad. Ik heb het boek van Allen Car gelezen en dat heeft mij goed geholpen om te begrijpen dat die sigaret echt helemaal niets positiefs in je leven brengt.... @ MamaKitty: Gefeliciteerd met je nichtje! Ik zit inmiddels in Tsjechië, zónder koffers zijn ze kwijt geraakt, tis hier 30 graden, zit ik hier in m'n (te krappe) spijkerbroek met lange pijpen, truitje met lange mouwen en laarsjes, grrrrrr. Hopelijk komt de koffer vandaag nog! Zitten ook m'n zwangerschapsvitamientjes in, vind het wel belangrijk om deze te nemen. Ben gisteren heel de dag misselijk geweest, moest zelfs overgeven maarr het vliegen ging uitstekend (hihi en daar was ik juist bang voor) Merk al wel dat ochtendmisselijkheid een relatief begrip is, ik knap pas tegen de avond op
Goeiemorgen allemaal, Mamakitty gefeliciteerd! Alle andere aanstaande mamas succes met de afspraken vandaag, ik moet nog 1,5 week wachten voor de intake verloskundige Maar ja, niks aan te doen. prinses, tjeetje zonder koffers, ik hoop voor je dat ze snel komen! Vandaag voel ik mij beter als gisteren, ik was misselijk... Ik kon alleen maar yoghurt eten zonder suiker, dat eet ik normaal nooit, tenminste niet zonder suiker. Maar goed, vannacht een uurtje wakker gelegen, en nu sinds een uurtje wakker. Maar ik voel me nog steeds moe.. Hoort er allemaal bij.
Hallo meiden, ben weer ff bijgelezen. @Xanado; mannen je zou ze wat. Ik hoop dat hij snel inziet dat het niet zo kan doorgaan! @rokers; stop ermee, ga ervoor. Het is zo zonde als je hiermee je beeb al een achterstand geeft. Bij mij heeft er ook al nesteldrang toegeslagen Van het weekend nieuwe meubels gekocht via marktplaats dus gelukkig niet te duur maar wel erg impulsief!
@ MamaKitty, gefeliciteerd! En weer een echo vandaag, veel plezier! @ alle anderen met afspraken; ook heeeeel veel plezier! Hier vanmorgen weer een knap staaltje zwanger-zijn.. Had me vorige week ziekgemeld van werk, omdat ik zo beroerd ben steeds, ben veel misselijk en doodmoe. Vanmorgen wilde ik weer gaan starten, maar nou moest ik vanmiddag iets overnemen van een collega. Even ter info, ik train/coach nieuwe medewerkers die bij ons komen werken, en doe dat standaard op een aantal vaste vestigingen. Nu zou ik vanmiddag dus naar een nieuwe vestiging van mijn collega moeten. Ik vanmorgen helemaal over de zeik! Ik zag er zoooo tegenop! Natuurlijk ook weer misselijk vanmorgen, maar het idee dat ik iets 'nieuws' moest gaan doen trok ik echt niet. Huilen...! Najaaaaa zo ben ik anders nooit! Ben juist iemand die overal makkelijk op afstapt! Heb mn leidinggevende gebeld, toch maar verteld dat ik zwanger ben, hoewel ik dat eigenlijk nog voor me wilde houden. Maar nu begrijpt ze het tenminste, dat ik zo raar doe. Iemand anders neemt het nu over. Merk sowieso dat ik mezelf echt een beetje kwijt ben.. ben een control-freak, dus vind dat echt moeilijk. Nix controle meer.. mijn lichaam neemt het compleet over. Herkent iemand dit? En wat doen jullie daaraan?
Bedankt meiden! De kleine meid heet Amy. Nou net de echo gehad. Alles goed dat wel gelukkig (hartje gezien weer), maar jee...wat een naar mens zeg.....het was allemaal vlug vlug vlug en we zagen zowat niks...ze sprong zo over en lulde maar wat snel raak.....en hoppa ding al uit...nou echt....ze heeft misschien 5 min gekeken en dat is volgens mij al te lang. Ik ben vandaag 10 weken...heb getempt en ovutesten gebruikt dus weet 100% zeker dat ik cyclus van 26 dagen heb, zegt zij dat ik 9 weken en 5 dagen zwanger ben nu (uitgaande van 28 dagen cyclus) en op de echo vond ze dat ook. Dat zou betekenen dat ik afgelopen donderdag met de pretecho 9 weken 3 dagen was en nu (4 dagen verder) pas 9 weken 5 dagen......vaag.... Maar geloof dat ze een marge hebben van een aantal dagen toch? De kleine was donderdag trouwens 2,82cm en nu 3,1cm is dat wel goed? Maak me toch een beetje zorgen. En de echo viel me flink tegen zo...weet dat het geen PRETecho was, maar damn, we kregen de kans niet eens om EVEN rustig 1 minuutje te kijken naar onze kleine.... Over 2 weken de nekplooimeting echo, hebben ze vandaag a bloed voor afgenomen.
Hey mamakitty, fijn weer zo'n goede echo.nou wat een naar mens zeg. Enne gewoon je eigen berekening aanhouden hoor! Bij mij is al 3 x een andere datum en tijdzone aangegeven en die ik zelf berekent heb lijkt mij ook de juiste.Maar wat een naar mens nogmaals, daar neem je toch ff de tijd voor...tsss.Voor rond de 9 weken is het aantal cm...3cm groot. Dus als ik het zo lees is jullie beebje op een goede lengte hoor! Maak je daar maar geen zorgen over. Nog ff over roken. Ik rook niet, mijn man wel. Die heeft moeten stoppen voor de IUI. Nou dat was wat...hij is niet verder gekomen dan 3 per dag. Maar echt het heeft ons toen wel goed geholpen. Jammer genoeg rookt hij nu weer een pakje per dag. Maar wel buiten, binnen vind ik niks. Hier alles ok, ben wat moe en licht misselijk. Voor de verandering weer eens niet heeeel erg misselijk. Maar vaak komt dat nog wel. XX
hey ladie's! daar ben ik weer! WAT BEN IK BLIJ! alles was helemaal in orde! heb een mooi kloppend hartje gezien en het frummeltje was al lekker aant bewegen! ik loop precies op schema. de computer gaf 9 weken aan ! het kindje is nu precies 21.4mm ! wat was dat mooi om te zien zeg! wauw ben helemaal onder de indruk!
"mimu. ik herken dat meteen. Wij zijn de badkamer aan het slopen en ik baal er van dat ik niet mn steentje kan bijdragen zoals ik zou willen. Oke, ik bik tegels van de muur, maar sjouwen etc gaat niet. Ook moet ik veel stoppen..en dat vindi k bloed irritant. "jvd, gefliciteerd met het hartje! Ik moet woensdag!
Hallo dames, Ik heb vanmorgen de intake gehad. Echt super leuk allemaal. Bloeddruk was heel goed, gewicht ook, 58 kilo, dus al een kilo bijgekomen haha. Straks kan ik bellen voor de eerste echo in week 12, ik kan echt niet wachten. Ik hoop zo dat alles goed is.. Liefs
Hoi Dames, Hier ben ik weer naar een flink paar uurtjes geslapen te hebben. Iedereen bedankt voor de lieve woorden. Nou gisteravond werd vriendlief om kwart voor 10 even wakker, en toen heb ik met hem liggen praten en hij weet helemaal niet meer wat er gebeurd is, dus ik het hem gedeeltelijk(wat ik wist) verteld wat hij heeft uitgespookt. Nou naar een uurtje liggen praten heeft hij bij me liggen huilen omdat hij het zo erg vond en bang was dat er door al die stress wat met de kleine gebeurd zou zijn. Nou vandaag is hij maar niet gaan werken dus we zullen kijken hoe het nu gaat. @Princess81 : Wat jij zei dacht ik dus ook al, dus laat het verder maar rusten want hij heeft nu echt overal pijn en weet niet waarvan en hoe het komt. Verder alle dames die vandaag een echo hebben heel veel succes. Heel misschien als vriendlief vandaag nog zo bang is zal ik de vk bellen of we niet een echo kunnen krijgen om me vriend gerust te stellen. Hele fijne dag vandaag allemaal.
@jvd: fijn meid, dat is goed nieuws! Joeppppppppie!@Noor: fijn dat je de intake al hebt gehad. En dan is het ook fijn om te horen dat alles op schema ligt.Heb volgende week pas mijn intake gesprek. Ik ben erg benieuwd, dan ook gelijk de 2e echo en daar ben ik nog meer benieuwd naar.Heb je al eerder een echo gehad? @Xanadoo: Pffoe, gelukkig is je vriend tot inkeer gekomen. Lief dat hij nu wel met je meeleeft. Hopelijk gaat hij er in de toekomst wat zorgvuldiger mee om. Hij moet nu ook zijn verantwoordelijkheden kennen. En dus niet laveloos dronken thuiskomen. Dat is nu een beetje voorbij. Misschien heeft hij dat nu zelf ook wel ingezien. *knuffel'*
goedemiddag dames, @ mamakitty gefeliciteerd. @ iedereen met mooie echo's ook gefeliciteerd. @ xanado hopen dat het nu iets rustiger blijft voor je. mijn stoppoging gaat goed vanaf 9 uur wakker en nog niet gerookt. volhouden dus! vandaag is mvm geweest de test knalde er natuurlijk uit is toch elke keer weer een lekker gevoel. wie doen er nog meer mee aan mvm? ik heb het boek gekozen die dvd had ik al eens gezien is trouwens wel heeel mooi. nou dat was het eerst wel voor nu hasta la vista..............baby
Ik doe nu al ruim een week mee met mvm en het valt me toch vrij zwaar. Maar ik blijf doorzetten voor de meiden die de medicijnen nodig hebben. Over het roken, ik was ook een stevige roker (ong 25 sigaretten per dag). Ik ben nu flink geminderd naar 5 sigaretten en wil na de eerste echo (als ik zeker weet dat het goed is) ook volledig stoppen. Meiden die meteen helemaal gestopt zijn, ik heb echt respect voor jullie. Ik heb het geprobeerd, maar werd zo strontchagrijnig dat mijn vriend me bijna smeekte om weer een sigaret te roken Verder gaat hier alles goed. De laatste 2 dagen geen last gehad van misselijkheid, wel nog moe, maar daar valt mee te leven. Volgend weekend gaan we weer naar Disneyland (hebben een jaarabbo) voor het eerst sinds we weten dat ik zwanger ben. Ik vind het jammer dat ik niet meer in de achtbanen mag, maar weet wel zeker dat ik me ondanks dat ontzettend ga vermaken. Er gaan 2 vrienden van ons mee. Ook ga ik dit weekend een luiertas kopen in Disneyland. Tis wel geen officiele, maar wel een hele mooie met Tinkerbell. Die matjes voor de luiertas, kun je die ook los kopen? Edit: het bloeden is ook gelukkig weer voorbij. Heb gister nog wel een beetje bruine afscheiding gehad, maar dat is ook weer weg. Heb van mijn vriendin haar zwangerschapsdagboek te leen gekregen en vind het interessant om te lezen hoe zij alles ervaren heeft @ Shenoby, ik las dat je uit Klazienaveen komt? Wat leuk! Daar kom ik ook vandaan en woon nu sinds ong 2 jaar in Eindhoven. Mijn ouders wonen daar nog steeds. Als je wilt, mag je je naam wel ff per pb sturen. Misschien kennen we elkaar wel.
voor mij was me aanmelden voor mvm iets vanzelfsprekends door mijn endometriose had ik best 1 van die personen kunnen zijn die het nodig had. dat ik spontaan zwanger ben geworden is zo'n ongeloofelijk wonder. en tegelijkertijd brengt het zon angst met zich mee dat ik helemaal niet geniet. hopelijk is dat met 12 weken voorbij