Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik hoop voor je Shenoby dat je snel kunt gaan genieten.

Voor mij geldt hetzelfde, ik heb PCO en zou daarom niet gemakkelijk spontaan zwanger kunnen worden. Toch is dit ook gebeurd en ben toch wel heel erg aan het genieten.

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik doe al 1,5 week MvM, heb ook voor het boek gekozen.

Ik was net wel ff bang, had ineens rechtsonder in mijn buik krampen. maar zal wel van eten komen. Mijn darmen werken niet echt meer zoals het hoort!

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

heb ik inderdaad ook wel eens last van.
    maar kan gelukkig darm en baarmoeder goed onderscheiden.
    dus als ik krampen voel weet ik gelijk waar het vandaan komt.
    had van de week wel even steken waar ik van schrok maar dat was gewoon bandenpijn.

zo ik ga even op de bank liggen ben helemaal kapot heb gewoon moeite om achter de pc te blijven zitten
    tot laters allemaal

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmiddag dames!

Hier een dame met een HELE BREDE GRIJNS op haar gezicht! :D

Echo was helemaal goed! Frummel nog heeeeeel klein (2.6 cm), maar te vinden met een uitwendige echo! Hartje klinkt als de TGV! Na meting gekomen tot uitgerekende datum 6 maart i.pv. 7 maart, dus mag m'n banner zelfs nog een dagje vooruit zetten! Ben dus vandaag 9w 3d!
    Gyn heeft gevraagd of we nog een nekplooimeting willen en dat hebben we afgeslagen. We hebben nergens in de familie een kindje met Down en met mijn leeftijd is die kans ook nog erg klein. En beëindigen zouden we toch alleen doen als ons kindje een niet-menswaardig bestaan zou kunnen leiden. Toen vroeg hij nog of ik ooit al eens een mk heb gehad. En aangezien dat bij mijn weten nog nooit gebeurd is....mogen we nu eindelijk lekker naar de vk! Ben zooo happy!

Zag al meer goeie (echo)berichten langs komen? Heerlijk gevoel he dames? ;)

Ik zou haast vergeten dat ik nog steeds misselijk ben! ;)

Foto staat nog niet in m'n album. Zoonlief zit vlak achter me, dus kan 'm nog niet bepaald op de pc zetten ;)
    Vandaag trouwens ook moeilijker dan ooit om m'n klep te houden hoor! Ik wil het zo graag aan de kids vertellen! Maar die gaan dat meteen doorkletsen! Dus zal nog minimaal 2 weken moeten wachten! (tot we op vakantie zijn en ze het simpelweg aan niemand kúnnen vertellen! ;) )

Blij blij blij! :D

5. mijn zusje (aankomende peettante, maar dat weet ze zelf nog niet) vroeg aan me wat ik wilde hebben van haar als kraamkado.
    Ik heb een draagdoek gevraagd.

Zijn er hier meer meiden die van plan zijn te dragen of die dat al doen met hun andere kindjes?

6. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    hey hey!

Nog even een tip voor de mensen die een 1e echo krijgen...

helaas kon mijn vriend niet mee! hij kreeg geen vrij van werk. Ik wilde hem toch laten zien wat er allemaal is gebeurd en hoe het ging! Heb daarom de videocamera meegenomen! Mijn schoonmoeder heeft gefilmd en het is echt heel speciaal om allemaal weer terug te zien! Ik raad het iedereen aan om te filmen ! zo kun je lekker naar je beebje kijken als je daar zin in hebt. ook kun je even terugluisteren wat er allemaal is verteld enzo! Erg fijN!
    een aanrader dus!

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Tezzz en JVD gefeliciteerd met de mooie echo's; IK WIL OOK!
    Nog een week wachten:(
    Bij ons echobureau staat in de folder al dat film en videoapparatuur bij/tijdens echo verboden zijn.

Maakt niet uit mijn vent heeft vrij. Wij gaan wel de combitest doen dus na de 1e echo al vrij snel weer 1.

Jeetje er is hier buiten een kind ontzettend aan het krijsen! Woon bij peuterspeelzaal en school. En volgens mij is de zaal al weer open! Volgende week beginnen hier de scholen alweer.

8. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    ooh dat is jammer zeg. wist niet dat het bij sommige verboden was...
    Maar bij degene waarbij het wel mag! zeg ik DOEN!

9. sillie2008

25 feb 2008
    27
    0
    0
    Hallo Dames

Hier nog een maart mama.

Na eerder een miskraam te hebben gehad, ben ik vandaag bij 10 weken aangekomen, heb 2 goede echo´s gehad en toch durf ik nog niet te blij te zijn. Volgende week dinsdag de derde echo en als die goed is gaan we het aan familie vertellen.

Allemaal hartelijk gefeliciteerd en hopelijk hebben jullie ook weiinig last van misselijkheid etc.

Groetjes

10. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Gefeliciteerd aan alle nieuwe mama's! en welkom!

Wat fijn om al het goede echonieuws te horen! Geniet ervan!

Groetjes Judith

11. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    Alle nieuwe maart mama's welkom!

Er is weer veel gebeurt bij de maart mama's, na een uurtje lezen was ik weer helemaal bij ;)

@Radna en Klavertje, gefeliciteerd met de bereikte 10 weken :D

@Tezz, die grijns lekker op je gezicht houden en blijven genieten van deze mooie echo! Nog twee weekjes wachten en dan heerlijk het goeie nieuws delen met je andere kids.

@Mayo, You go girl! Super knap dat je gestopt bent met roken, echt respect!

@Xanade83, gelukkig is je vriend weer een beetje bijgetrokken! Hij zal ook de tijd nodig hebben om aan de nieuwe situatie te wennen. Jij voelet al van alles, maar voor hem is het nog erg abstract en misschien ook wel beangstigend.

@Bamjolan, jeetje meid dat was schrikken! Zoiets moet niet te vaak gebeuren, is slecht voor je hart! Gelukkigheb je wel weer een mooie hartslag gehoord!

@Mama Kitty, Mooi buukske hoor ;) enne gefeliciteerd met je nichtje! Hoop dat ze snel naar huis mag,

@Princess81, succes met je koffer, hoop dat je hem snel terug krijgt zodat je weer iets luchtigs aan kan trekken en je vitaminen kan nemen.

@Jvd, gaaf hoor, dat je een echo met een mooie hartslag hebt gezien/gehoord.

De moeheid heeft bij mij toegeslagen. 's avonds lig ik al vroeg in m'n bed. 's ochteds tussen 6 en 8 moet ik meestal plassen, daarna val ik niet meer in slaap... om vervolgens 's middags rond 2 a 3 uur als een blok in slaap te vallen... :( gelukkig heb ik vakantie, anders had ik dit nooit volgehouden volgens mij :)

12. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    Alle nieuwe maartmama's gefeliciteerd! Leuk dat er nog steeds nieuwe mensen bij komen.

En allemaal goede echo's vandaag! Geniet er allemaal van.

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Alle nieuwe mama's welkom!

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Nieuwe mama's welkom,
    we hebben een lijst waarop alle maart mama's met aanvullende info staan vermeld. Deze wordt bijgehouden door Wishgirl. Zij zet je op de lijst als je haar een PB-tje stuurt met de volgende info:
    wanneer dus uitgerekend
    Naam
    Woonplaats/streek
    hoeveelste kindje
    Chinese kalender uitkomst jongen/meisje
    Afspraken gyn/ verloskundige/ echo

wishgirl heeft alleen de komende dagen geen internet dus het kan even duren voordat er een reactie komt en de lijst wordt geupdated.

15. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hier ook iemand waar de moeheid is toegeslagen, zo ff een middagdutje doen. Vandaag gaat het wel met misselijk zijn, gelukkig. Voor de rest voel ik me wel goed, de gewone zwangerschapskwaaltjes.

16. Jootje7

Jootje7 Lid

6 jul 2008
    27
    0
    0
    Nederland
    Hallo allemaal,

Hier ook een maart 2009 mama. Ben zwanger van mijn 2e kindje. Over een week mag ik ook kijken op de echo. Ik hoop dat alles goed is. Het is hier dubbel spannend. Mijn zusje heeft van de week al haar echo en we zijn beiden op 10 maart uitgerekend, tot de echo anders bepaald.

Hier ook veel misselijkheid en braakneigingen. Hoop dat het niet 16 weken duurt net als bij mijn 1e zwangerschap, maar het is afwachten. Voor de rest ben ik ook erg moe. Zolang alles goed gaat ben ik hier wel vaker..... lijkt me gezellig.

Liefs Jootje

17. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Jootje wat leuk dat je tegelijk met je zusje bent uitgerekend. Zo kan je heerlijk met elkaar meeleven.

Xanado83 wat heeft jouw vent zich misdragen :( Hopelijk was het iets eenmaligs en slaat ie helemaal om. Ik duim voor je meid!

Bamjolan gelukkig is alles goed en klopte het hartje. Dat was wel even schrikken zeg.

Mamakitty, mooie buik heb je :D En gefeliciteerd met je nichtje. Amy is een hele mooie naam. Toevallig een van mijn favoriete namen, maar mijn man vond het niks.

Jvd en Tezzz gefeliciteerd met de geweldige echo's!

Shenoby ik doe ook mee aan moeders voor moeders. Ik heb gekozen voor de dvd. Vond hem zeker mooi.

Mimu ik heb me ook ziek moeten melden. De baas was op vakantie en normaal zou ik alles regelen enzo, maar ik kon het niet omdat ik ziek naar huis moest. Ik heb me er maar aan overgegeven en blijf thuis zo lang als nodig.

'T is wat trouwens, zit ik ziek thuis, wordt mijn man ook ziek. Hij heeft een ontsteking in zijn kaak en heeft pijnstillers gekregen. Nu zitten we samen een beetje zielig te zijn ;)

18. Niet meer actief

Jou man zwangert gewon mee, akelig een ontsteking in je kaak. Had ik een tijdje geleden ook, dat werd toen een tandartsgeval.....

Jootje, wat leuk zeg, gelijk met je zus zwanger!

19. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Kom ook nog snel even binnenwaaien. Lekker druk op het werk dus zo gaan de dagen wel vlot voorbij en is het hopelijk snel donderdag en dus tijd voor mijn eerste echo! Kijk er wel naar uit en langs de andere kant ook weer niet, stel dat het mis is dan kan ik nu nog lekker mijn kop in het zand steken. Maar goed, we proberen positief te denken. Maar ik moet jullie niet vertellen hoe moeilijk dat soms is...

Hier lijkt mijn misselijkheid wel om de dag goed te gaan. Gisteren voelde ik mij oke en vandaag weer zo misselijk. Raar is dat.

Snel nog even verder werken!

20. seom

seom Actief lid

3 jul 2008
    139
    0
    0
    hallo mama's,

zoooow, even een weekend niet geweest...ik heb veel om bij te lezen!...
    alle nieuwe maart mama's :welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

alle mama's die een goede echo hebben gehad!hartstikke mooi!
    @jootje,wat leuk dat je rond dezelfde tijdals je zus bent uitgerekend!

vandaag voel ik me goed,zoals anders,alleen vreselijk moe,ben vanmiddag toch maar ff naar bed gegaan.
    ik ben tot nu toe, nog maar 1 keer misselijk geweest,is dat wel normaal?

@iedereen die morgen een echo hebben!heel veel succes!

groetjes..

Deel Deze Pagina