hallo mama's, zoooow, even een weekend niet geweest...ik heb veel om bij te lezen!... alle nieuwe maart mama's :welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! alle mama's die een goede echo hebben gehad!hartstikke mooi! @jootje,wat leuk dat je rond dezelfde tijdals je zus bent uitgerekend! vandaag voel ik me goed,zoals anders,alleen vreselijk moe,ben vanmiddag toch maar ff naar bed gegaan. ik ben tot nu toe, nog maar 1 keer misselijk geweest,is dat wel normaal? @iedereen die morgen een echo hebben!heel veel succes! groetjes..
oeps 2 keer....hoe verwijder ik er nou 1? oei oei oei,ik kan ook echt niet helder meer denken,hahahaha...echt last van vergeetachtigheid,af en toe...
Sorry meiden denk dat ik het hier niet ga volhouden met schrijven er zijn er zoveel en ben het overzicht nu al kwijt Allemaal een voorspoedige bevalling toegewenst! Liefs
@Seom, ik ben nog helemaal niet misselijk geweest. Hebvandaag aan de huisarst gevraagd of dit wel goed was... ze vertelde dat ik er juist blij om moest zijn, want die misselijkheid is geen pretje. Het ontbreken van deze misselijkheid heeft geen negaiteve invloed / gevolgen op je zwangerschap. @Mama van Lukas, er word hier idd erg veel geschreven, ik hou het ook echt niet allemaal bij! Zo zullen er wel meer meiden zijn die af en toe aan komen waaien en wat mee schrijven. Blijf gewoon lekker binnen waaien als je hier zin in hebt en voel je niet verplicht tot (dagelijks) meeschrijven.
Zo, zometeen weer een lading MvM flessen afleveren! Valt mij nog heel erg mee met het sparen. Stinkt helemaal niet zo erg!
Iedereen van harte met de goede echo's! Heb het ook dat ik af en toe kom aanwaaien, ik houd het niet bij anders. Hopelijk niet erg, maar er zijn zoveel in dit topic. Valt me op dat er tot nu toe nog niet zo heel veel mensen zijn afgevallen. Heb sinds gister steeds pijnlijke steken in mijn rechterzij. Het is niet mijn baarmoeder of zo. Ik doe dus maar even rustig aan. Ook een poosje gehurkt zitten zorgt voor spierpijn in mijn buik. Zal wel lekker groeien hoop ik
Zo...ik heb nadat ik vanmorgen zo teleurgesteld was over de echo (dat nare mens nam geen tijd voor ons en behandelde me als een klein kind!) de mevrouw van de pretecho gebeld (waar we vorige week donderdag waren) en gevraagd of we die daar mogen doen. Nou we zijn van harte welkom! We hebben m nu staan op 21 aug om 18:00. Ben enorm opgelucht en blij. Maar nu wel bloed laten trekken vanmorgen...moet ik dat nu wel gaan betalen dan? Weet iemand dit en hoeveel?
vk heeft gebeld! dinsdag 2 september om 9.00 uur afspraak! Gegevens doorspreken en hartje luisteren. Volgende echo pas met 20 weken, want die van vandaag was meteen de termijnecho en extra onderzoeken hoeven we niet. Als wish weer boven water is, zal ik het wel aan haar doorgeven @Mamakitty: neem aan dat je je termijnecho in het zh had dan? Bloedwerk wordt sowieso gewoon vergoed hoor, valt onder prenatale zorg. De vorige keer dat ik de termijnecho had was het ook met 2 minuten gedaan Echt niet leuk! Deze keer nam de gyn iets meer de tijd gelukkig. Scheelt dan toch dat ik al in het ziekenhuis liep dan denk ik
@mamakitty: ik weet of het tegenwoordig anders is, maar mijn moeder verteld mij dat zoveel echo's helemaal niet goed is, vooral als het kindje iets ouder is stoor je het toch steeds, en is niet prettig. Ik weet dus niet of dat nu nog zo is, maar wilde het je toch ff melden. (niet kwaad bedoeld hoor )
Ik vind die flessen voor MvM ook niet zo erg stinken ben er vandaag mee begonnen en ik ga ze zondag weg brengen.
Scorpion... Dat zijn broodje aap verhalen... Bij een echo worden geluidsgolven omgezet in bewegende beelden van de baby. Uit onderzoeken van de laatste 30 jaar wereldwijd over ultrageluid zijn geen schadelijke effecten aangetoond. Maak je dus iet druk
Wat fijn dat alle echos weer goed waren vandaag! Goed om te horen. Vanmiddag was ik misselijk, en moe, dus lekker geslapen toen manlief thuis was van zijn werk. Mijn dochter gaat allemaal vragen stellen van waarom eet je overdag yoghurt, waarom slaap je smiddags?Waarom voel je je niet lekker? Heel irritant, het liefst willen we het nog wel evn geheim houden, maar de buren beginnen ook te vragen,en ik ben bang dat als mijn dochter met allemaal verhalen komen, dat hun al gauw weten dat ik zwanger ben..
hallo allemaal, hier een vermoeide muppie. welkom nieuwe maartmama's. moest een eind bijlezen. weet daarom niet zo goed meer wat er allemaal bij wie is gebeurt. sorry. ik heb me net aangemeld bij mvm. ben benieuwd. toch eigenlijk wel spannend. gek he. laatst had iemand een link van vragen die er gestelt worden door mvm. heeft iemand die toevallig nog? eind deze week gaan we lekker op vakantie. eindelijk. ben er aan toe. ga zo maar even een deel van de koffer inpakken. heb de was droog dus kan direct de koffer in. groetjes