onze scanner is kaduuk, dus ik moest een foto maken van de foto en da's nog best lastig met zo'n klein frumpie
Tezz, mooie echo! Super! Scorpion, das idd broodje aap...echo maakt niets uit. Daarbij heb ik bij dochterlief ook veel echo;s gehad (medisch) met 6 weken, 10, 11 en 12 en daarna met 24 en 25 en met 26 nog...dus genoeg iig...en ze is helemaal gezond Ladies, dochtertje van mijn broer (vanmorgen geboren) moet vannacht nog in ziekenhuis blijven. Ze lag helemaal klem met dr geboorte plus navelstreng zat om dr nekkie. Mijn ouders zijn er ff geweest (in ziekenhuis) en ma belde net; kind heeft blauw koppie nog een beetje en een sonde in dr neusje en een infuusje in dr handje...arm schapie... Ook veel vruchtwater binnen gekregen, dus misselijk. Mag waarschijnlijk morgen naar huis. Maar als je dat verhaal hoort zeg......kind was geboren, meteen aant zuurstof en mijn broer moest meteen ambulance bellen. Ambulance daar, meteen infuusje prikken, toen naar ziekenhuis, mijn broer erachter aan jagen. Vreselijk! Kindje had truwens een te korte navelstreng! Dus had het in de buik ook al benauwd zeiden ze....nou lekker dan...kunnen ze dat niet zien op echo's denk ik dan hoe of wat van de navelstreng?
Dat klinkt wel eng Mamakitty! Gelukkig is het allemaal goed gekomen! Hier voelen mijn (.)(.) alsof er met een koekenpan tegenaan is geslagen. Maar ik ben "blij" met iets, want ik voel helemaal niets. Dat is ook wel weer eng hoor. We weten wel dat het hartjke klopt, maar zal blij zijn met termijnecho volgende week vrijdag. Dan ben ik als het goed is bijna 12 weken. 8-[
Leuk tezz (ben jaloers) Even een vraag. Lees is net de papieren door voor de intake van morgen staat er dat er ochtend urine meegenomen moet worden. HUH? Moet dat echt? Ik pies de hele nacht door hoe heb ik dan wat in de ochtend? Oja en geen bakje... denk dat ik het niet meer hoef lijkt mij. Iemand een idee?
@scorpion. Was jij nou diegene die laatst een miskraam kreeg van 1 van een tweeling? Ik lag vanavond op de bank te denken over diegene, hoe het nou zou zijn. Maar wist geen nickname meer. Als je het niet bent, sorry, maar wie was het dan wel? Als je het wel bent, hoe is het nu?
Chrissie als ik jou was zou ik gewoon zorgen dat ik genoeg gedronken heb voor ik naar die afspraak ga. Dan kun je altijd nog een een van hun potjes plassen als het moet Elke keer als ik naar de gyneacoloog ga moet ik ook in een bekertje plassen omdat ze elke keer weer HCG willen meten... Geen idee of dat ook bij jou het geval is. In elk geval veel succes!
Hey meiden, Ten eerste iedereen met de goede echo's gefeli! Hier eindelijk ook eens goed nieuws... Vandaag naar de huisarts geweest en ik hoefde mijn verhaal nog geen eens af te maken, want hij zei al heel snel: we gaan spuiten! Heb meteen mijn 1e B12 injectie gehad Hij was ook helemaal niet te spreken over de reactie van de gyn en ik ben doorverwezen naar een gyn die B12 erkend. toevallig is het dezelfde gyn waar ik afgelopen vrijdag de afspraak mee heb gemaakt, dus ik ben nu in goede handen. Zo gauw mijn B12 op peil is en de onderhoudsdosis goed loopt mogen we het van hem weer gaan proberen, mits de gyn het ok vind. De week na onze vakantie heb ik een afspraak bij de gyn en de ha en dan hoor ik hoe we verder gaan. Ik ben nu in ieder geval helmaal happy en nu is het hopen dat de injecties snel gaan aanslaan.
mamasan, fijn dat je nu kan beginnen met B12, en dat je nu eindelijk in goede handen bent! Ook een felicitatie waard.... Enne Succes
@poohbear. dat was bab28 bab is helaas allebei de kleintjes kwijt. er heeft waarschijnlijk nog een derde gezeten in de eileider maar die is opgenomen door het lichaam. haar baarmoeder was verder schoon en er was geen curretage nodig.
goeie morgen meiden heb weer een beetje bijelezen Voor iedereen met een nieuwe echo, gefeli super @mamakitty irritant is dat he, ze nemen echt geen tijd meer voor je echo ik werd er de vorige keer wel op aangevallen dat ik dat zei, maarja het is dus echt zo, t is kijken en wegwezen... @iedereen die vandaag naar de vk/gyn moet veel plezier en geniet ervan hier gaat het nog steeds erg goed over 2 weken krijgen we een 2e echo ben best wel een beetje bang, waarom weet ik niet maar je leest al die verhalen hier en dan denk je toch ow jee als het hartje nog maar klopt maarja komt goed ik ga werken, fijne dag verder knuffffffffff
Goedemorgen meiden! Hier nog steeds geen koffer, dus we zijn gisterenmiddag de stad in gegaan om kleren te kopen. Ik heb een heeeeeeeeeeerlijke zwangerschapsbroek gehaald Wat zit tie lekker! Hihi, wellicht lekker overdreven in mijn toestand (6 wkn zw) maar had al een buikje en hij is nu al wel degelijk groter, door de darmen, maar toch... het zit lekkerder dan m'n spijkerbroek. Ik voel me echt vreselijk beroerd (nog steeds). Krijg bijna niets naar binnen en ben de hele dag door misselijk. Heb ruim een uur geleden een emesafene ingenomen, maar dit lijkt nog niet echt te werken Voel me echt stom, moet bij elk restaurant vrijwel volle borden teruggeven, omdat ik me niet lekker voel. Begin me ook zorgen te maken of de baby wel voldoende voedingsstoffen binnen krijgt als ik niets kan eten maar goed, hopelijk gaat de emesafene snel werken, want we gaan zo op huizenjacht, in de auto ale:
@prinses je kleintje krijgt heus wel genoeg binnen die pakt alles wat ie pakken kan, daar moet je je niet te druk over maken dat komt echt wel goed
Afsprakenlijst voor 5 augustus 05 aug: xxnijntjexx - 1e intake vk, 13.40 uur 05 aug: Chrissie81 - 1e intake verloskundige, 11.00 uur 05 aug: Jacky78 - echo, 09.30 uur 05 aug: twinnie - 1e echo, 13.35 uur 05 aug: tom78 - vk, 10.30 uur 05 aug: Mommy2be - 1e echo, 11.30 uur Jaja ik mag ook! Hihi Succes vandaag iedereen.
Goedemorgen meiden, Heb eindelijk eens lekker uitgeslapen, ben net pas wakker en lig nu met m'n laptop in bed. Hoezo verslaafd @Mamasan, wat fijn dat je gehoord bent en nu verder kan! Dat moet rust geven volgens mij. @Princess81, wat een goed excuus om te gaan shoppen Meiden die vandaag een echo hebben, veel succes en laat even wat horen he?! Ben ontzettend benieuwd!
Dadelijk m'n eerste echo! wordt nu toch wel een beetje zenwuachtig....nog zo'n 10 minuutjes dan vertrekken we
en jacky is vetrokken. Ooo wat spannend vandaag. Nu gaat het echte werk bij mij beginnen...ai ai. Stom he dat ik een beetje denk waar benne we aan begonnen...hihi. T is ook zo onbekend.
Goeiemorgen @Twigger: lief dat je ff kwam kijken hoe het gaat.. nou... het gaat helemaal niet! Ben voor eerst in leven overtijd zonder zwanger te zijn bah bah bah Die echomuts die toen controle echo maakte zei me dan en dan springt je ei.. mooi op schema.. maar dan had ik dus al ongi moeten zijn. Ben alweer week aan het overgeven, misselijk, dikke blauwe aders op (.), helder vocht uit tepel soms, buikpijn die trekt naar liezen... maar zw-testen die zoooo wit zijn, dat je ze bijna de verpakking in kan terugstoppen. Klotelijf laat me echt zitten dit keer. @alle zwangeren: leuk om te zien dat het met jullie allemaal goed gaat @kitty: damn, wat een buukske