hallo ladie's! Wat een verhalen zeg! pfff gistermiddag nog op het forum geweest en nu weer 4 pagina's om bij te lezen! voor alle mensen die vandaag hun afspraak hebben :SUCCES! doe jullie even een verslagje? ik voel me prima! Heb de hele zwangerschap nog nergens last van gehad! Nu hopen dat dat zo blijft! gr.jill
@mamasan: Oh meis wat ben ik blij voor je! Super! @Twigger: ja meid, ik begrijp nu wat je toen bedoelde.....jee wat onpersoonlijk tegenwoordig! BAH! @Limmeke....damn, wat kl*te zeg......en ik heb nog wel HCG'tjes gestreooit Nee das gewoon niet leuk, helemaal niet als je je toch zwanger voelt... En ja, wat een buuk heb ik al he..ik schrik er zelf nog elke dag van haha Meiden me echo;s en afspraken vandaag: suc6 en have fun!
Hier ben ik de (ochtend)misselijkheid een beetje zat. Weet niet wat ik moet eten en voel me steeds beroerd en moe. In combinatie met werken vind ik dit vrij pittig, maar wil me alleen als het echt echt niet meer gaat ziekmelden aangezien er al bezettingsproblemen zijn op werk. Maar gelukkig ga ik vrijdag 2 weken op vakantie, dus eigenlijk mag ik helemaal niet klagen.
Waaaaaahhhhh BEN ZO BLIJ we zijn net terug van het echobureau! Hartje klopt, beeb is 1,78cm Beeb lag alleen wel te slapen (ja volgens mij de hele nacht wakker geweest..hahaha) Volgens de echo zijn we pas 8 weken en 3 dagen zwanger Volgens mijn berekening zou het toch zeker al 9 weken of meer moeten zijn... Dus over 2 weken mogen we nog een keer op herhaling Nu in ieder geval goed nieuws! Lekker vakantievieren nu.... en op naar 19 augustus voor de herhaling! De rest die nu nog voor de echo moet succes en veel plezier!
Nou dames, als ik jullie echo verhalen hoor, hoop ik toch wel dat ze bij mij donderdag een beetje hun best gaan doen. Maar het is de VK zelf die de echo neemt in combinatie met de intake. Dus hoop dat dat toch anders is en anders hou ik ze wel even aan het lijntje Wat zie je trouwens met 7w6d? Bij sommige van jullie zag je op de echo echt al zo een mini-mensje waar je toch al een hoofdje en lijfje zit. Maar is dat bij net geen 8w ook zo of is het dan gewoon een vruchtzakje met een donker circeltje erin? Bij mijn eerste had ik pas op 13 weken een echo, dus heb geen idee wat te verwachten!
Bij mij bij 8w 3d zie je nog geen minimensje. Ben net terug van de echo. Mag over 2 weken nog een keer op herhaling. Je ziet een beetje 'garnaalachtig' noemen wij dat een krom iets - groot hoofd - rug en de dooierzak. (dat was bij mij dus zo, zegt niet dat het bij iedereen zo zal zijn...) Ohja uitwendig was er nog even niets te zien. Echo is dus inwendig gemaakt!
Dat zag er niet zo goed uit. Het moet zo zijn: http://3dpregnancy.parentsconn.....gnant.html hier zie je hoe het er op een echo uit moet zien per week. ook in 3d het verschil
Ik heb volgende week woensdag de eerste afspraak bij de vk! Ik hoop zo dat er ook een echo gedaan word! Dat we gewoon lekker te zien krijgen waar we allemaal zo op hopen! Ik heb sinds zondag echt helemaal nergens last van; voel me kipje lekker! Dus nog ff een weekje afwachten
Ha mooie echo's, daar willen we meer van zien! Ik ben sinds gisteravond kotsmisselijk. Vanmorgen voor ontbijt nog even niets aan de hand maar sindsdien voel ik mij als een vaatdoek! Wel gisteren het MvM boek gehad, wel leuk maar ik had er iets meer van verwacht. Heeft iemand nog tips voor een boek over de zwangerschap met mooie foto's van de ontwikkeling van eicel naar baby?
eeey sofieke ik heb gewoon op youtube gekeken dara kun je ook veel echo's zien! ik heb gister een echo gehad met 9 weken . je zag al wel een klein mensje hoor hoofdje kon je goed zien en een neusje. helaas kan ik de kabel niet vinden van mijn fotocamera dus kan hem nog niet op mijn profiel zette
Super van de goede echo's! In mijn fotoalbum staat een foto van een echo van 7 weken. Een boontje nog dus. Een mooi boek met foto's? Heb er 1 te leen van een vriendin. Erg mooi met bijzondere foto's. Het heet: Het wonder van de zwangerschap. Geschreven door Geraldine Lux Flanagan. isbn nr: 90-215-2910-6
Dank je voor de tip, ga zo ff kijken of het te bestellen is via BOL. Kan ik ook het Kluun boek bestellen voor mijn hubbie!
@Jacky78, wat super gaaf dat je het hartje hebt gehoord! Ik hoop dat de gyn morgen bij mij ook het hartje kan vinden en dat ik hem mag horen