jeeehhhh vandaag 9 weken zwanger. gefeliciteerd met jullie goede echo's. nog even en ik mag ook. voor degenen die nog moeten. veel succes. ik ga straks even winkelen.heb nog wat spullen nodig voor de vakantie en ga het boek van kluun halen voor mn vriend. en natuurlijk een beetje voor mezelf. ik heb ook buikfoto's gemaakt. je ziet nog niet zo heel veel. maarmoet ze nog even op de laptop zetten. dus als ze er staan dan laat ik het weten.
oja, weten jullie dat misschien. als je mee wilt doen met moeders voor moeders mag je dan helemaal geen medicijnen slikken. ik heb emesafene. en heb me gisteren opgegeven.
Geen idee muppie... Jackie wat fijn dat je een goede echo had! Succes voor iedereen die vandaag nog mag en we horen er wel van! Sofieke ik ben net zoals jij aan het aftellen, mijn echo is ook donderdag om 19.30 's avonds. Verder heb ik inmiddels verteld op het werk dat ik zwanger ben. Mijn baas reageerde heel begripvol, dat had ik nooit verwacht en hij heeft me wel 5 keer gefeliciteerd! Ik voel me echt opgelucht!
ben net bij mijn eerste intake geweest. Bloeddruk was goed. BMI ook. Hoop folders mee en een knnuffeltje...aaahhhh Over twee weken moet ik bloedprikken, agggrrrr. En die ochtend urine die ik mee moest nemen, dat mag ook bij 24 weken. Tja...toch een tuppeware bakje. Was niet zo erg geen urine. hihi. Oja 26 aug eerste echte echo! Maarree de 9e al stiekem een echo die wij zelf betalen. Kan niet wachten!
hello too al! Pfff, red t niet om alles bij te lezen, doe steeds de llatste drie pagina's. voor iedereen met goede echo, gefeliciteerd! ZVoor iedereen die vandaag of morgen nog moet, veel succes en plezier! Hier alles wel goed, erg moe wel steeds, maar ja, en de ene dag best beroerd en misselijk en de volgende dag nergens last van, maar allemaal goed te doen! Buik begint ook aardig te groeien van me darmen, want die liggen echt in staking! Dat in combinatie met tweede beeb levert best aardig buikje op! muppie, denk dat dat niet echt uit maakt, of valt t onder de antibiotica, want dan mag t niet. Mano heeft zijn eerste kiesje! Vandaar denk ik paar wat slapeloze nachten, yippie voor mama
hey meiden. Ik voel me vandaag een beetje onzeker en bang, heb het gevoel dat ik opeens minder zwanger voel, kan ik inbeelding zijn. Hoop dat het erbij hoort. Nog 8 dagen dan hebben we de volgende echo, hoop zo dat dan alles goed is. Mijn buik begint ook al aardig op te zetten, maar mijn darmen werken nog steeds niet mee, ondanks verschillende middeltjes. Meiden met een goede echo gefeliciteerd en op naar de volgende of de 12 wk.
Die onzekerheid heb ik ook! Ik voel mij sinds woensdag best goed. Ik ben niet misselijk meer, maar ben nog wel moe en heb last van mijn darmen. Ook ik voel mij hierdoor minder zwanger. Gister was ik met manlief uiteten en toen het hoofdgerecht kwam, werd ik mij toch een potje niet goed. Ik heb maar een heel klein beetje gegeten. De kok wilde weten of ik het wel lekker vond. Volgens mij twijfelde hij daaraan. Ik wilde hem nog niet van de zwangerschap vertellen, want de eigenares is een kennis van ons. En haar zwager is een goede vriend van ons, hij was op vakantie dus weet nog niets van de zwangerschap. Maar om weer terug te komen op mijn verhaal, doordat ik niet meer misselijk ben ben ik nu onzeker. Ik ga ervanuit dat het nog goed zit, want ik heb nog wel andere symptomen. Over twee weken naar de vk, dan weet ik vast wel meer. Gister kregen wij eindelijk de VKpraktijk te pakken. Was de afgelopen dagen moeilijk te bereiken i.v.m. babyboom in deze omgeving. Nu heb ik eindelijk een afspraak, blijkt mijn VK de oude VK van mijn moeder! Grappig dat deze vrouw mij gaat begeleiden, terwijl zij mij ook op de wereld heeft gezet! Voor de dames met een goede echo; Wat een heerlijk gevoel is dat he. Het lijkt wel alsof je op een roze wolk zit. Gister is manlief ook begonnen aan het boek van Kluun. Hij had de andere boeken ook gelezen en waardeert zijn schrijfstijl. Bij de eerste paar pagina's hoorde ik hem gniffelen. Ik vrees dat het al heel herkenbaar is. Iedereen een fijne dag! Liefs, Broddels
hoi hoi allemaal. Had niet zoveel zin om alle pagina's terug te gaan lezen want het worden er met de dag meer! hahah nou lekker doot blijven kletsen hoor dames. Wil iedereen die vandaag naar de vk of gyn moet veel succes wensen en hopelijk een mooie echo. Hier gaat het aardig goed, ben niet meer misselijk maar heb heel veel last van mijn darmen en me rug. Heb straks een afspraak bij de ha want de pijn in me rug is soms echt niet te harden. Maar ga der vanuit dat ze er toch niets aan kunnen doen, maar kan het altijd proberen. Fije dag allemaal, hopelijk voellen jullie je ook wat beter!
Nou morgen intake bij de verloskundige, ben benieuwd of ze al iets kan voelen... Net een zwangerschapsbroek gekocht en 2 leuke truitjes erbij. Jeetje wat zitten die broeken lekker, die blijf ik erna ook nog lekker dragen Ik ga steeds meer het gevoel krijgen dat de vk het bij het verkeerde eind heeft. Loop ik net in de supermarkt, worden de aardappels uit me handen getrokken want die zijn te zwaar voor een zwangere het valt vreemde dus al op! Hoop zo dat t goed zit!
OMG Kom net onder de douche vandaan (ja, was een beetje laat ) kijk naar buiten en besluit dat ik een truitje met lange mouwen aan doe vandaag. Het betreffende truitje heb ik in zo'n drie weken niet meer aan gehad.... doe ik hem aan, zit ie gewoon veel te stak in eens 8-[
ik ken het probleem, heb net maar meegroei kleding gekocht. in me album zie je het verschil van 2 weken. jij zal wel het zelfde hebben
Ai, toch negatieve testen nu. Ik heb geen idee. Maar morgen bij de verloskundige gaan ze dan niet opnieuw een echo doen? Ze kunnen je toch niet zo door laten lopen?
nee een echo doen ze pas v.a. 7 weken. dus hopelijk mag ik vrijdag. denk niet dat ze om 1 dag moeilijk gaan doen. Nou ja het komt wel vaker voor zelfs mvm vertelde het. maar alle symptonen spreken voor zich. Een een klantje van me die heeft nog nooit in dr hele positief getest en heeft nu 3 kindenderen. die zag ze pas allemaal voor het eerst op de echo met 10 weken.
*breekt even in* het gaat hier hard zeg! scorpion, ik hoop echt voor je dat het vrijdag toch nog goed is. Heb je een voorgevoel dat de vk het fout heeft? ik kom wel nog kijken hier hoe het gaat *breekt weer uit*
nou ja, ik ben zo misselijk als t maar zijn kan, ik pas me kleding niet meer, ik ben moe, me (.)(.) doen auw, ik kan om alles huilen, ik kan in 1 keer boos worden...dus tja dat spreekt voor zich. Lijkt mij gewoon een beetje raar dat als het kindje nu al 3 a 4 weken dood zou zijn dat ik me dan nog zo voel.
Jeetje een paar dagen niet meelezen en je weet gelijk niet meer waar je moet beginnen hihi Ik was nogal stil omdat ik wou wachten tot mijn eerste echo en die heb ik vanochtend gehad! Ik was om 6 uur al wakker en had om 10 uur de afspraak...Heb mijzelf letterlijk vierkant de rondte ingespuugd van de zenuwen! Voor dat ik bij de Gyn naar binnen stapte moest ik eerst mijn bloeddruk meten, maar die was zo hoog dat ze zeiden dat ik na de controle maar terug moest komen! Wachten...wachten...wachten Eindelijk mocht ik naar binnen en hebben we eerst even gepraat over mijn voorgeschiedenis (spontane bevalling 22 wk dmv infectie) en toen mocht ik eindelijk op de tafel voor de echo! Blijkt...Hartje klopt en ik ben een week verder dan verwacht! Dus in plaats van 9 wk + 1 dag ben ik 10 wk + 1 dag! (uitrekeningsdatum 03/03/09) Pak van mijn hart! Wat was ik vreselijk bang en onzeker...Ook omdat alledrie de testen één vaal streepje gaven en een duidelijke streep! (Misschien heel stom) Nu zit ik pas echt met mijn hoofd in de wolken en kan ik net even wat meer genieten! jZal van de week ook ff pic's plaatsen in me album van me buik en echo!