hey mammakitty, welke winkels liggen er allemaal in Eindhoven? Ik woon zelf ook in die buurt en wil binnenkort ook eens gaan shoppen, want mijn kleren zitten ook niet meer zo geweldig.
Shenoby; Jij bent de moeder van dit kindje. Dat betekent dat jij ALTIJD het recht hebt om iemand de omgang met hem/haar te ontzeggen. Zelfs als die persoon jouw eigen vader is! Ik weet niet wat er in het verleden is het gebeurd. Jij weet dat wel, dus alleen jij kan er over oordelen of dat ernstig genoeg is geweest om daardoor hem zijn omgang met zijn kleinkind te ontnemen. Ik heb zelf sinds mijn 7e geen contact meer met mijn vader, ook door dingen die er in het verleden gebeurd zijn. Persoonlijk vind ik dat hij het niet waard is om het geluk van een kleinkind te kennen en hij heeft dan ook mijn zoon nog nooit gezien. Natuurlijk was dat niet naar zijn kleinkind gericht, maar dat heeft wel zijn ware aard laten zien en zo'n persoon wil ik niet in de buurt van mijn kind hebben. Maar lieverd, zo'n keuze is altijd terug te draaien. Als je hem wel in de buurt laat en het werkt voor jouw gevoel uiteindelijk niet, laat je hem dat weten en dan houdt het op. Andersom ook. Als jij het over twee jaar wel wil, laat je hem het dan weten. Wees in ieder geval eerlijk door te vertellen dat je het nu wel of niet wilt. JIJ bent de moeder en niemand anders! (Zo, nu heb je net zo'n lang verhaal als antwoord terug. )
dankje jenna, hier kan ik wat mee, een inzicht van een ander is inderdaad wel even prettig dan. je blijft zelf zo vaak in dezelfde argumenten hangen. edit:zie dat we morgen allebei een echo hebben. spannend he?
Ja, dat is ook zo. Dan is het ook wel jammer dat je daarin niet wat meer bij je vriend terecht kan. Maar gelukkig zijn hier genoeg dames met een mening. En de echo zeker spannend morgen! Heb je er een goed gevoel over? Ik krijg het dus speciaal omdat ik me niet goed voel en ook in verband met alle stress met m'n ex, dus ik ben wel heel benieuwd.
nou eingelijk heb ik niet zon goed gevoel, op de 1 of andere manier heb ik het idee dat het hartje morgen niet meer klopt echt heel naar. maar dat zal mijn eigen angst wel zijn. komt ook denk vooral omdat ik overal over kwaaltjes lees en ikzelf behalve vermoeidheid nergens last van heb, en omdat we al behoorlijk wat slechte berichten voorbij hebben zien komen.
Hoihoi, Ik ben eigenlijk niet echt actief hier op dit forum, maar wil toch nogmaals alle mamas feliciteren. Vandaag heb ik mijn echo gehad, toen ik ons kleine frummeltje zag, begon ik me pas werkelijk te realiseren dat ik zwanger ben. Ik voelde me zo gelukkig en ik was helemaal verbaasd van wat ik zag, gewoon een WONDER! Mijn man was ook aan het meegenieten en die was ook heel enthousiast en blij... we hoorden het hartje kloppen en alles gaat goed godzijdank! Ik heb gelukkig van mn gyn medicijnen gekregen tegen mijn misselijkheid en overmatig kotsen, ik ben benieuwd of het gaat helpen! Fijne zwangerschap toegewenst allemaal! En aan degene die minder goede nieuws hebben mogen ontvangen, heel veel sterkte.... ik hoop dat het snel weer goed komt! Liefs, Mommy2be
Ik ken dat gevoel. Ik heb echt precies hetzelfde. Sinds gisteravond voel ik me zo naar, stekende buikpijn en heb gewoon een vaag voorgevoel dat het niet goed zit... Maar laten we de hoop niet nu al de deur uit zetten! Waarschijnlijk is er niets aan de hand en zitten we om niets te stressen! Hoe laat moet jij morgen?
Afspraken voor morgen!! 06 aug: Ravi - vk, 16.15 uur 06 aug: Scorpion - intake vk, 08.45 uur 06 aug: Poohbear226 - echo (gyn), 08.35 uur 06 aug: sabrina24 - vk, 19.15 uur 06 aug: Shenoby - 4e echo 06 aug: San1986 - 1e echo, 15.20 uur 06 aug: Mouse - 2e echo (gyn), 08.45 uur 06 aug: Bamjolan - 2 echo (gyn), 15.15 uur Veel plezier en succes morgen, meiden!
Hi girls! @scorpion; als ik jouw klachten zo lees dan lijkt het me wel dat je hartstikke zwanger bent hoor! Heel veel succes bij de VK en hopelijk met de echo! @shenoby; wat een dillema zeg... Kan er verder ook weinig over zeggen wat je verder kan helpen, maar ik denk dat je naar je gevoel moet luisteren. Wat weegt zwaarder dat wat er in het verleden tussen jullie is gebeurd of dat je wil dat jouw kindje een band heeft met jouw vader. Ik ben het met Jenna eens dat dit absoluut jouw beslissing is en je je niet verplicht moet voelen weer contact op te nemen met hem omdat hij 'opa' wordt... Sterkte ermee! @jenna; grrrrrr, wat een :c: is die ex van jou! Wat denkt tie hiermee te bereiken? Dit zegt genoeg over hem, die wil je toch niet als vader van je kindje? Denk dat die buikpijn ook goed van de stress kan komen hoor. Succes morgen! Vraagje... Heeft iemand ervaring met: VSM puur Mama Zwangerschaps granules?? Dit zou moeten helpen tegen de misselijkheid. Ik ben echt de hele dag ziek, maar wil niet teveel van de emesafenes nemen, dit lijkt mee een natuurlijkere manier, maar vraag me af of het echt helpt... Btw, onze koffers zijn eindelijk(!) gearriveerd én we hebben 2 perfecte huizen gevonden. Morgen weer de hele dag op pad en dan een keuze maken. Spannend
uhmmmmmmm, het wordt mijn 10 of 11de keer. Ben de tel een beetje kwijt en ja ik ben natuurlijk ook wat jaartjes ouder............
nnnnnnnnnnnavond! Hier weinig te melden eigenlijk. Moe, misselijk..ach jullie kunnen er bijna allemaal over meepraten he? @Jenna: aaaaaaarg...ik krijg allemaal flashbacks naar m'n zus d'r eerste vriend. Die heeft m'n zus en m'n nichtje verlaten op m'n zus d'r verjaardag toen m'n nichtje net 3 maand oud was. Maar kwam een aantal maanden later opeens midden in de nacht steeds aan de deur Heb het zelf ook een keer mee mogen maken toen ik een nacht oppaste Dat zijn geen leuke bezoekjes! Ik kan me heel goed voorstellen dat je buikpijn dan ook van deze stress komt. Mijn zus heeft uiteindelijk een straatverbod aangevraagd wat goed geholpen heeft. Heel goed dus dat de politie bij je is gekomen. Ik raad je zeker aan dat meteen te doen als íe weer 's nachts aan de deur staat! Ze maken er dan een notitie van namelijk. Ik hoop trouwens van harte dat deze keer hem direct al voldoende afschrikt! Sterkte meid. En lekker genieten van je echo morgen! Moet zeggen dat ik de dag voor mijn echo ook weer veel buikpijn had zal ECHT wel met stress te maken hebben denk ik Tot laterrrrrr! Liefs Tezzz
Ik verlies het nu weer, dat prut. Ben echt banggg zeg...jeetje... Ik en er morgen later want ik ga met vriendin nog ergens wat drinken...
Pookie; Oh, dat wist ik niet. Het is ook niet beleefd he, om een dame naar haar leeftijd te vragen en aangezien het niet onder je avatar staat... Ik ga zelf in oktober naar 3 Doors Down in Amsterdam, ook echt super veel zin in! Kan alleen niet vooraan staan te bouncen met die buik. Princess; Nee, dat is ook zo. Dit bewijst nog maar eens dat hij niet geschikt is als vader. Het is alleen voor mezelf zo k*t, omdat ik dit nooit had voorzien van tevoren... Fijn trouwens dat jullie koffers eindelijk zijn gearriveerd! En super gaaf dat jullie al 2 mooie huizen hebben gezien! Wij willen wel pics zien zodra het kan, he?! Tezzz; Wij waren niet getrouwd ofzo, is een straatverbod dan ook mogelijk? Het lijkt me namelijk ook echt doodeng als ik straks hoogzwanger ben. Ik weet in ieder geval zeker dat ik de politie bel, mocht hij vorige week zo dom zijn geweest om zijn lesje niet te leren. Ik hoop ook ECHT dat de buikpijn door de stress komt, ik herken dit ook helemaal niet. Het voelt gewoon k*t... Bamjolan; He, wat shit zeg! Maar je hebt morgen weer een echo toch? Hopelijk krijg je dan duidelijkheid!
Jenna, Zolang jij de politie maar inlicht bij ieder conflict/bedreiging! Het maakt dan echt niet uit of je getrouwd bent....Hij is in overtreding! Helaas is het wel zo dat de politie pas ingrijpt als er daadwerkelijk iets gebeurt, dat is mij toen gezegd.....Ik ben daarop maar met de kids naar een geheim adres verhuisd! Sterkte meid, ik weet helaas hoe je je voelt
Yep, vandaar ook dat je alles moet laten opschrijven! De ex van mijn zus heeft het verbod uiteindelijk gekregen toen hij de deur in sloeg. Hij heeft nooit iemand mishandelt hoor! Maar alle notities icm de deur waren al genoeg.