@twinnie - ja hoor... jij kan gewoon vast mee gaan doen... En als je je zo vroeg aanmeldt krijg je een extra presentje Tja... ik krijg de vroege echo niet zomaar natuurlijk he hahaha... Ik krijg hem omdat ik via IVF zwanger ben geworden en dan willen ze weten of het een goede zwangerschap is en of het er 1 of meer zijn... Daarnaast mijn bbz wat ook een reden is voor een vroegere echo... Ik heb best wel klachten ja... es even kijken... 1. lage rugpijn 2. zere borsten.. lopen ook aders overheen 3. brandend maagzuur 4. misselijk 5. duizelig met momenten 6. harde ontlasting 7. gevoelige onderbuik aan de linkerkant 8. snachts niet kunnen slapen 9. moe Volgens mij waren ze dat zo ongeveer Maar euh... ik klaag niet hoor... Ben allang blij dat het weer eens gelukt is
Nee dat snap ik. Je hebt het zeker ook verdiend om nu zwanger te zijn! Het is vast een moeilijke tijd voor je geweest, en voor je partner. De echo is natuurlijk extra spannend voor jullie. Jeetje dat is een hele waslijst! Maar daar mogen we niet over zeuren he? Nou hou je haaks en geniet! xx en knuffel!
haha ja tis ook vreemd maar als ik 10mrt invul krijg ik deze en heb net ff op andere banner geprobeerd (baby gaga) en daar staat ook 5 weken,,,,
Etos, kruidvat, prenatal en er was er toch nog 1? Ik heb ze al wel aangevraagd hoor...waarom niet....
op de site geeft ie ook dit aan Je bent uitgerekend op dinsdag : 10 maart 2009 Je bent nu in de: 5e week Aantal dagen te gaan: 246 en me banner geeft dus 1 dag extra aan op de 1 of andere manier
Lijst Maartmamma's 2009 Radna, 25 jaar, eerste echo 15 juli, 2e kindje, uitgerekend 1 maart. Mamakitty, 29 jaar, eerste echo 12 juli, 2e kindje, uitgerekend 2 maart. Snoopy1983,25 jaar, eerste echo 18 juli,1e kindje, uitgerekend 2 maart. Ster, 32 jaar, eerste afspraak vk 21 juli, 2e kindje, uitgerekend op 2 maart eefjepeefje, 29 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend op 2 maart. Tante29, 29 jaar, eerste echo 14 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Morgaantje, 29 jaar, eerste echo 16 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Klavertje, 28 jaar, eerste echo16 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Limmeke, 38 jaar, eerste echo 23 juli, 3e kindje, uitgerekend 6/7 maart. Tezzz, 31 jaar, eerste echo op 4 augustus, 3e kindje, uitgerekend 7 maart. Twigger82, 25 jaar, eerste echo op 11 juli, 2e kindje, uitgerekend 7 maart. Florida13, 27 jaar, eerste echo ? , 1e kindje , uitgerekend 8 maart. twinnie, 25 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend 8 maart. MamaVanSimon, 28 jaar, eerste echo 29 juli , 2e kindje , uitgerekend 8 maart. Daphne1980, 28 jaar, eerste echo op ?, 2e kindje, uitgerekend 9 maart. mamasan, 30 jaar, eerste echo 17 juli , 2e kindje , uitgerekend 9 maart. Luanti, 27 jaar, eerste echo 1 augustus , 1e kindje , uitgerekend 9 maart. Tumtummetje, 21 jaar, eerste echo 4 aug , 2e kindje , uitgerekend 10 maart. Mimu, 27 jaar, eerste echo ? , 1e kindje , uitgerekend 10 maart. Xanado83, 24 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend 10 maart Muppie, 24 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend op 10 maart. BMD, 29 jaar , eerste echo ?? , 2e kindje , uitgerekend 10 maart Anja24, 25jaar, eerste echo??, 1e kindje, uitgerekend 10 maart Bab29, 29? jaar, eerste echo ? , 2e kindje , uitgerekend 11 maart. maart09mama, 36 jaar, eerste echo ?, 2e zwangerschap 3e kindje, uitgerekend 12 maart. Wishgirl, 34 jaar, eerste echo 22 juli a.s., 2e kindje, uitgerekend 16 maart Bam-Jolan, 25 jaar, Eerste echo 22 september,3e kindje, Uitgerekend 17 maart Ik heb mezelf er ook ff bijgezet!
ja nu word ik gek hoor! (voor zover k dat nog niet was) probeer net eentje te maken op babystrology.com. laatste dag menstruatie 3 juni..daar staat 9 maart...
haha, heb ze ook allemaal al aangevraagd. heb nu allemaal afhaalcoupons in mailbox voor dec 2008 of zoiets. @klavertje: op de homepagina van deze site staan linkjes naar de paginas waar je die dozen kan aanvragen.
@Twinnie: volgens mij zijn die van de kruitvat en de etos hetzelfde trouwens, tenminste dat was wel zo een paar jaar geleden. Ik heb ze toen beide aangevraagd maar er maar 1 gekregen. Meiden, wat kletsen jullie veel!
Zooooo wat is er weer veel bijgeschreven... @sanne, wat kl*te zeg, heeeeeeeeel veel sterkte. @alle nieuwe meiden, welkom en Feli! Ook ik heb mijn verslaving ontdekt... Gisteren was ik stiksjago omdat ik geen volkorenpistolet had voor mijn babybell kaasjes Ben ineens helemaal gek op die kaasjes, maar dan wel op een volkorenpistolet Oh ja en dik bemseerd met roomboter Vanochtend nog ff in de stress...mijn (.)(.) waren niet zo pijnlijk meer.. Gelukkig knalde de streepjes weer van de test af en was het iets feller dan zaterdag. Nog geen uur later ook alweer misselijk dankzij het gebakken eitje van mijn man. Zal blij als het de 17e is en ik mijn echo heb, dan weten we ofhet goed zit. Oooooh ja manlief denkt trouwens dat het weleens een 2ling kan zijn. Mijn buik groeit echt als kool en het komt voor in de fam, hij droomt er zelfs over Dus we wachten nog maar even met de dozen, strkas krijgt hij nog gelijk pfff nou ik hoop dat ik niks of niemand vergeten ben,anders sorry , de zwangerschapsdementie is hier nl al ingetreden
Jeetje, 1 dag werken en 4 pagina's bij te lezen! @ Sanne, heel veel sterkte! En aan alle nieuwe dames, gefeliciteerd! Hier gaat het wel goed, heb ook de bekende steekjes in mijn buik, maar nog niet echt misselijk. Soms een vlaagje, dat is goed te doen. Verder zere borsten, maar inderdaad ook de ene keer erger dan de andere keer. En heb me idd ook aangemeld voor moeders voor moeders. Omdat de dame echter op vakantie gaat komt ze pas 28 juli langs. Ben benieuwd! Oh en ik weet nu wanneer ik de eerste echo heb; 14 augustus! Wil iemand dat er voor mij bijzetten? Thanx!
Wow wat veel bij gekletst in een paar uur! Over verslaving: ik heb ook de pindakaas weer ontdekt, gister! En het was heerlijk.. Verder ben ik erg blij dat de meeste zoete dingen me niet zo aanstaan, terwijl ik normaal echt heel erg van zoet houd hihi. Ik heb op 1 adres de babydoos aangevraagd. Mijn borsten doen ook iets minder zeer dan vorige week. Voel mijn buik wel heel de dag, geen pijn, maar ik voel gewoon dat er van alles gaande is. Mijn broeken zitten ook al ietsje strakker.. Ik ben erg blij als ik volgende week bij de huisarts mijn eerste echootje krijg, hopelijk wordt de spanning daarna wat minder. @ de meiden die al mama zijn: wat voor kinderwagens hebben jullie en hoe bevalt deze? Verder nog tips voor bv. aanschaf van boxen, kinderkamers etc.? Niet dat we al iets gaan kopen, maar ben er al wel benieuwd naar. Liefs Tante29
@Mamasan: kan ook komen doordat het je tweede kindje is, he, dat je zo hard groeit (of de volkorenpistoletjes met roomboter en babybell natuurlijk ) Hier zitten tweelingen absoluut niet in de familie, maar ik ben met behulp van clomid zwanger geraakt wat een iets verhoogde kans geeft én mijn ei is de 15de óf 17de dag van mijn cyclus gesprongen. Zou dus ook nog kunnen dat er 2 zijn geweest Ik zit dus heel erg op mijn echo te wachten! Ik zou overigens met 2 ook heel blij zijn hoor Dit wordt sowieso mijn laatste zwangerschap (of het schip met geld moet nog binnenkomen ), dus als het er 2 zouden worden zou ik niet zo heeeeeeel erg vinden! Zoonlief wil toch liever op de babykamer blijven dan verhuizen naar de grootste slaapkamer van het huis! Ik heb ook last van zwangerschapsdementie. Komt denk ik ook doordat ik ook zo moeeeeeee ben nou
Hoi hoi, Ik ben vanmorgen naar de ha geweest, en heb adressen van verloskundigen hier in de buurt gehad. Ook heb ik heel veel last van steken in me onderbuik dus dacht zal het meteen eens vragen. Volgens de ha kan dat dus bandenpijn zijn, zijn er meer meiden die daar last van hebben? Heb ook meteen vk gebeld en kan 29 juli terecht voor een intake gesprek en 4 aug voor termijn echo. Ik heb me gister ook via i-net aan gemeld voor moeders voor moeders dus nu nog even afwachten op het telefoontje. Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd.
Tante, Ik heb een bugaboo look a like van de hema. Heerlijke wagen, vind hem 10x beter dan mijn 1e, een mutsy. We gingen eerst voor de bugaboo zelf, maar ik vond de bak veeeel te klein. Ik heb een foto geplaatst van mijn wagen in mijn album. De buggyzit kun je trouwens in 2 stappen ombouwen tot wandelwagenbak. Ideaal... Dan heb ik nog een quinny zapp, voor de maxi cosi, de buggy vind ik al heerlijk rijden. De babykamer haden we toen van mijn ouders gehad en die gaan we hergebruiken. de rest hebben we gehaald bij aktiebaby. Tezz, die broodjes he hmmm :-k Het zou goed kunnen, bij mijn zoontje ben ik ook 18kg aangekomen en ben met 35w bevallen, dus wie weet hoe veel het had kunnen zijn Maar spanned joh, hier zijn er 2 ook welkom,alleen vind mijn man het wel eng
Ik had met dochterlief een Maxi Taxi City. Wat ideaal zeg, goedkoop, maar deze heeft als enige kinderwagen 2 handvatten zeg maar. Dus als je lekker aant shoppen bent en veel tassen hebt, kun je die daaraan hangen. Bij een andere kinderwagen (noem een quinny of bugaboo) kan dat niet want de handvatten lopen in mekaar door.....en dat vin dik reuze irritant, want EN een kinderwagen besturen EN tassen zeulen, dat zie ik niet zitten. Babydozen van etos en kruidvat zijn niet hetzelfde, zijn 2 verschillende winkels Ik heb van beide toen er 2 gekregen. Sja...mijn buik..gister feestje van mijn dochter en iedereen zei dat ik een tweeling draag...sja, mijn buik groeit erg hard. Lijk een aantal maanden zwanger.... Hier verder niet echt een eet-fetish nog..... Maar wel dat ik 's avonds geen vet meer moet eten, gisteraaf mijn broodje hamburger niet helemaal op en frikandel speciaal wou er niet in (tot grote vreugd van mijn vriend)...ach nou ja, geen vet eten is ook niet erg