Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    buikfoto staat in album

2. Janinev

Janinev Lid

8 jul 2008
    57
    0
    0
    Van alles en nog wat in een Pension
    Antfeld, Duitsland
    Bij mij zit er ook maar één hoor al gaf de gyn mij gisteren wel bijna een hartverzakking door te zeggen: Wacht ff het zijn er toch niet twee? Hihi nou het is er maar één!

@T4S: Ik kreeg een echo omdat het bij mij de vorige keer niet goed is gegaan, dus nu krijg ik extra controles! Kan me wel voorstellen dat als je al die echo's zo leest dat je het dan ook wil hoor!

@ Twiggy: Gelukkig ben niet de enige die vind dat de uren voorbij kruipt...Pfff...Wow je buik gaat ook hard idd!

Ik ben ech vanaf 12.00 uur zo beroerd als een hond geworden...Ben bang dat ik er een griepje bovenop krijg :( Mijn klieren doen pijn...me huid doet pijn...heb pijn in me kop en moet nog veel overgeven...Bah bah bah...Mijn collega is vrij vandaag maar ga toch maar kijken of ik weg kan...

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Het is een zithoek van marktplaats hoor dus 2e hands.
    Ik krijg een beetje last van nesteldrang en wil ons huisje aanpakken.
    Het is echt een heel mooie set voor weinig!

Verder heb ik nu vakantie, althans ik moet scriptie afschrijven voor deeltijd chemie opleiding:(
    En ik werk dan ook op een lab.

4. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    :confused: mamakitty wat een buik! Gaaf!
    Nog meer buiken gezien, leuk he dat die al zo vroeg beginnen te groeien. Heb ook een foto van vorige week. Weet alleen niet of hij nu nog dikker is, 's avonds in ieder geval wel.
    En weer een goede echo er bij. Gaat goed hier dames!
    Ik kijk uit naar volgende week, naar de 2e echo al weer. Vind het allemaal nog erg spannend. Maar gyn had gezegd, als die echo ook goed is is de kans op een mk nog maar 3%. Dus denk dat dan het echte genieten kan beginnen, al geniet ik nu ook wel hoor, alleen ligt die angst steeds op de loer.

5. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    @Janinev: Gefeliciteerd met je mooie echo.@MamaKitty: mooie grote buuk heb je al zeg!Jeetje die van mij is nog niet zo bol.Echt zwangere buuk hoor! Het lijkt wel of er weer een meisje zit aan te komen?@Twigger: Ik heb net zo'n buik als jij. Alleen iets minder dik nog. Gaaf he meid?!@Hartewens: Ik begrijp helemaal hoe je , je voelt.Volgende week dinsdag voor mij ook de 2e echo. En al weet ik dat het dan met 11 weken bijna niet meer mis kan gaan toch ben ik nog een beetje in twijfel. Gek he? Van jou begrijp ik dat wel hoor, maar ik zou zelf niet weer een  IUI willen. Ik vind het wel prima zo! haha :))Aan alle nieuwe: meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap!Hier vanmorgen weer gewerkt. pfff wat was dat warm om te werken zeg. Gelukkig nu weer thuis en ik houd me rustig. Nog steeds misselijk. De moeheid word minder. En ik heb nog steeds ondanks de misselijkheid vaak snackzin. haha.XXKlavertje.

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

hallo allemaal,
    mijn echo was super!
    het was precies zoals ze het graag zagen.
    de Gyn liet alleen wel doorschemeren dat het er in begin heel slecht uit had gezien maar nu was het een voorbeeld plaatje.
    moest me niet al te veel zorgen meer maken en moest eindelijk gaan genieten.
    zal later even foto's plaatsen.

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Mooi, weer een goede echo erbij!

Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Jenna is.
    Maar die zal zich vast later melden. Ze ging samen met een vriendin...............................

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

ja ben ook benieuw naar jenna,
    ze was zo nerveus.

9. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Ik heb heel slecht nieuws.... :cry:

Durf het hier eigenlijk niet neer te zetten, want het hoort hier helemaal niet te staan...

10. shenoby

shenoby Niet meer actief

jenna,
    het is toch fijn om je verhaal te kunnen doen?

in ieder geval veel sterkte meid

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    O jee jenna, we leven allemaal met je mee!

12. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Jenna? Lieverd wat is er gebeurd?

13. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Blegh, moet ff ophouden met huilen anders kan ik niet zien wat ik aan het typen ben....

Okay, daar gaat ie.

Er was alleen een leeg vruchtzakje te zien. Er zit geen vruchtje, geen frummel, geen minimensje, niets.
    De grootte van de vruchtzak kwam wel overeen met de duur van de zwangerschap, bijna 8 weken dus.

Die vrouw was in ieder geval erg aardig en ze wist dat ik kwam vanwege de stress en buikklachten. Dat was wel heel prettig.
    Ze maakte eerst een uitwendige echo en toen zag ze dus niets. Ik vroeg toen al direct; Is het leeg?
    Maar volgens haar kon ze het niet goed zien omdat het uitwendig was, dus toen heeft ze een inwendige echo gemaakt.
    En toen was het heel snel duidelijk... Er was niets te zien. Niets. Echt niets...

Nu heb ik tot vrijdag om te beslissen wat ik wil. Afwachten tot het vanzelf komt, medicatie of een curretage...

Wat moet ik nou? Ik snap het niet! Dit is niet hoe het hoort te gaan! Ik heb vorig jaar ook al een miskraam gehad, nog één kan toch niet?!

Eigenlijk ben ik heel boos en heel verdrietig en kwaad op weet ik niet wie!
    Ik heb net in de auto echt geschreeuwd, wie verzint dit?

Sorry meiden, maar ik weet niet meer wat ik moet doen!

14. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Jenna, als je klaar bent om erover te praten, weet dat we er allemaal voor je zijn! Dikke knuf!

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Jenna, jou is overkomen waar we allemaal bang voor zijn. De natuur is zo grillig en hard.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen om dit te verwerken. Misschien is het beter zo maar het doet denk ik wel heel veel pijn!

DIKKE KNUF

16. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Ik vind het ook zo erg voor jullie!
    Al die zwangere meisjes moeten dit soort berichten niet lezen!
    Het spijt me!

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Neeeeee wij worden alleen weer even met beide poten op de grond gezet.
    Jij bent gewoon neergesmeten!
    Dat is zo oneerlijk na alles waar je nu doorheen gaat!

Ik hoop dat je vriendin en ouders je kunnen steunen, misschien is het beter om weer bij je ouders te logeren voor het geval dat GL op komt dagen?
    Dat wil/kan je er nu echt niet bij hebben denk ik.

18. jij moet je niet excuseren jenna dit kan iedereen helaas overkomen we leven met je mee. Dat jij juist dit mee moet maken

meid ik denk aan je *smak*

19. shenoby

shenoby Niet meer actief

* geeft een hele dikke knuffel aan jenna*

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Lieve lieve jenna,
    Oh meissie wat voel ik met je mee...
    Je gevoel klopte dus HELAAS toch.
    Kan wel janken...en meeschreeuwen met je...
    Dit had niet zo moeten zijn...
    Verdomme!
    Ik denk aan je...je weet me te vinden als je me nodig hebt!
    DIKKE DIKKE KNUFF! x

Deel Deze Pagina