Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

oooo jenna
    ooo wat erg meid.
    Ik ben het net zoals die andere meiden mee eens.
    Niets zeggen totdat jij eraan toe bent of dat hij het hoort via via. Lekker in zijn sop laten gaarkoken. Hij verdient niet meer!
    Sterkte.
    knuffels

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Jenna: wat een ontzettend kloterig rotnieuws! Na alles wat je al voor je kiezen hebt gekregen, nou ook nog dít!
    Ik ben in :confused:

Superveel sterkte meid!

Liefs Tezzz

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @Jenna: wat ontzettend rot voor je... Dit gun ik niemand hier, maar jou wel het allerminst met al die zooi waar je mee zit!

Het zal wel rustig worden op 20 maart want hier is het ook een beetje vaag. Heb een week geleden heel erg gebloed en denk dus dat het afgelopen is met dit kindje, ook doordat de testen steeds vager werden.

Maaaaar... volgens mij ben ik meteen weer zwanger! Ik snap er niks van, maar de testen worden steeds duidelijker. Ook voel ik me echt weer zwanger. Ook voelt dit al vanaf het begin echt goed, terwijl ik dat met m'n vorige zwangerschap niet had. Ik had steeds het idee dat het fout zou gaan en volgens mij is dat dus ook gebeurd... Ik weet het natuurlijk nog allemaal niet zeker, maar volgens mij moet ik naar de aprilmama's verhuizen...

:confused:

Oh... en vanaf wanneer heeft een eerste echo zin? Want ik had dus voor komende woensdag een afspraak, dan zou ik bijna 9 weken zijn... Maar nu is het daar misschien nog te vroeg voor...

4. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Lieve Jenna, pfffffff, wat vreselijk voor je meid! Ik leef met je mee, dit heb je absoluut niet verdiend! Wat die :c: GL betreft... ook ik vind dat je het hem niet moet vertellen, hij heeft er zelf voor gekozen om geen deel uit te maken van jouw zwangerschap en dit *kindje en daarmee dus alle rechten verloren. Meid, ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je deze rottige periode te zijner tijd een plaatsje kan geven... <<<geeft Jenna een dikke knuffel>>>

5. Sweetlakecity

ik ben zo bang dat het straks bij mij ook mis is.
    Gek is dat he, heb zaterdag een echo en denk ik nu o lijkt wel alsof al me klachten weg zijn.
    Ik had in de nacht last van me borsten en sliep nu al enkele dagen met sport bh. Gisteravond vergeten en nergens last van met slapen. Lijkt wel alsof ik me anders voel, helderder.
    O man...zou toch niet zo zijn.
    Ik heb ook geen idee hoe het voelt als hij/zij gestopt is met leven in je. Zou je dat meteen voelen?

6. Sweetlakecity

de echo's en afspraken voor vandaag

07 aug: muppie - 1e echo, 16.30 uur
    07 aug: Sofieke - vk en 1e echo, 13.45 uur
    07 aug: 10uss - echo, 10.15 uur
    07 aug: HelmaSerdar - intake vk, 10.50 uur
    07 aug: Dancinglady - intake vk + echo, 19.30 uur
    07 aug: Mieke1981 - 2e echo

Succes!

7. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Nou dames, bij mij is het vandaag ook zover! Pfff, ben er echt niet gerust in. Maar goed we gaan niet doemdenken! Probeer zo snel mogelijk wat te laten weten straks. Maar heb mijn afspraak om 14u15 en niet om 13u45 zoals in de lijst. Dus zal wel ten vroegste tss 15u30 en 16u worden voor ik hier weer binnenwaai.
    Duimen, he, meiden dat het allemaal goed gaat!

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Sofieke, ik duim zeker voor je! Maak je niet te druk, het is vast super!

Geniet ervan.

edit: ik laat m'n banner nog wel even staan, want ik heb nog absoluut geen duidelijkheid over hoe lang ik nu op dit moment zwanger ben... (ik twijfel er niet aan dat ik zwanger ben, raar he...?)

9. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Goedemorgen allemaal:Allereerst wat een weer! het regent hier knoerthard en het onweert ook nog erg. Brrrr.@Jenna: Ik ben het met iedereen eens, GL is nu verleden tijd, laat het a.u.b rusten en probeer eerst zelf een beetje erover heen te komen. Mocht je hem ooit nog tegen komen idd kun je het altijd nog vertellen. Als ik zou moeten kiezen tussen wachten en curretage, dan zou ik zelf persoonlijk kiezen voor weghalen. Dan is het gelijk weg. En kun je verder..Maar dat is wat ik zou doen. *sterkte*

Alle meiden die vandaag voor de echo gaan, heel veel suc6. En voor iedereen die gaat voor de 1e intake ook heel veel suc6.

En aan alle meiden die lezen dat sommige een hele vroege echo hebben wil ik ff vermelden dat dit vaak uit medische noodzaak is of als nacontrole na een IUI of IVF behandeling. ;)

10. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @chrissie81:

MAAK JE NIET DRUK! Dat is juist niet goed. Het komt gewoon voor dat je je een week heeeel zwanger kan voelen en dan voel je een week weer niks. Ook hoeft je buik niet als een malle te groeien, als je kindje dat maar doet. Denk gewoon dat als het fout is gegaan jij er niks aan kan veranderen. Als het goed zit, en jij maakt jezelf onnodig druk, dan verwijt je het jezelf als het daardoor juist fout gaat. Geloof me, i know!

11. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    @Jenna: wat erg allemaal, sterkte.

Gisteren zijn wij voor het eerst bij de verloskundige geweest voor de intake. We hebben heel veel info gekregen en veel vragen beantwoord. Ik heb een afspraak gemaakt voor een termijn echo, deze krijg ik 29 augustus om 16.30 uur. Dan ben ik drie maanden zwanger.
    Verder geen bijzonderheden hier, ik ga me steeds beter voelen. En..we hebben al een babykamer besteld! Deze was in de aanbieding, 50 % korting en we vonden hem prachtig, dus dat konden we niet aan onze neus voorbij laten gaan.

Liefs Tante29

12. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    50% korting? waar dan? (ben niet nieuwsgierig hoor :p)

Als er bij mij zaterdag op de echo wel wat ze zien is, dan moet ik meteen vertellen of ik een nekpooimeting wil laten doen. i.v.m. bloed afname.
    Zouden jullie dit laten doen als je 23 bent?

13. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Bij van Asten, maar daar hebben ze altijd wel goede aanbiedingen hoor.

Aan ons hebben ze gister ook gevraagd of wij een nekplooimeting wilden doen, wij doen het niet. Ik ben 29. In onze families komen geen afwijkingen, syndromen e.d. voor en wij zijn beide goed gezond. Voor ons zou een nekplooimeting alleen voor meer ongerustheid en spanningen zorgen. Maar het is ieder voor zich.

Waar is de lijst van de maartmama's? Ik bladerde terug naar blz. 261 maar ben hem niet tegen gekomen?

Groetjes Tante29

14. yvonnee

yvonnee Lid

18 feb 2008
    67
    0
    0
    @Jenna, wat verschrikkelijk voor je. Het was/is je zo gegund. Ik zou GL lekker niks vertellen. Verwerk het eerst zelf maar.

Hier zijn de hormonen erg aanwezig. Mijn vriend is voor 6 weken op vakantie en hij zou me gister bellen. Dat heeft ie niet gedaan. En nu zit ik de hele tijd te bedenken wat ik tegen hem moet zeggen en de stomste dingen komen voorbij. :oops: :oops:
    Verder gaat het hiet goed. Maandag de volgende echo. Heb wel steeds buikpijn.

15. Goedemorgen!
    Nou hier gaat het met de zwangerschap goed.

Maar verder niet zo, kreeg vanmorgen een telefoontje van het uitzend bureau, dat het bedrijf waar ik nu al 3 maanden werkte me niet meer terug wil als ik me beter voel.
    Ik loop nu voor de 2e week in de ziektewet en voel me gewoon niet goed genoeg om te gaan werken, maar heb nu dus helemaal geen werk meer.
    Ik zou echt niet weten wat ik nu kan doen.
    Ze hebben me callcenter werk aangeboden maar dat heb ik afgeslagen omdat ik dat gewoon niet zie zitten.

Denk dat ik maar even op de site van het uwv ga kijken of ik een zwangerschaps uitkering kan aanvragen of zoiets.

Sorry voor het lange verhaal maar ik vind het zo kl*ten want had het heel erg naar me zin daar.

@ meiden die een echo hebben vandaag heel veel succes!

16. Niet meer actief

Goodmorning,

Wishgirl verzorgt de lijsten, zij is alleen een tijdje niet online.....Vandaar
    Wel kunnen de nieuwe maartmama's een pb sturen naar Wishgirl met de nodige info
    *wanneer ben je uitgerekent
    *wanneer afspraak/eco of intake
    *Je nickname
    eventueel je woonplaats en / of de uitkomst van de chinese kalender......

Ik hoop trouwens dat ze snel weer online is, we beginnen haar te missen hahaha

17. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    @Xanado83: meid, wat vervelend.
    Zelf werk ik ook al 1,5 jaar voor een uitzendbureau.
    Ik ben met 6 weken ook een week ziek thuisgeweest en toen kreeg ik telefonische controle van het UWV. Heb jij dat niet gehad? Meestal zijn ze daar al vlot mee, na 1 of 2 dagen word er al gebeld of komt er iemand langs voor controle.
    Deze meneer heeft toen de zwangerschapsuitkering voor me aangevraagd.
    Anders had het uitzendbureau dit wel gedaan zeiden ze.
    Je krijgt dan een brief thuis van het UWV met een zwangerschapsverklaring. Wanneer je deze laten tekenen door je arts of VK dan krijg je een zwangerschapsuitkering al dan niet in combi met een ZW-uitkering. Ik heb verleden week alles netjes uitgekeerd gekregen.
    Ik hoop dat je wat aan deze info hebt. Als het goed is kan het uitzendbureau je hier ook mee helpen.

X Klavertje.

18. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    @ scorpion

Wij hebben de testen niet laten doen. Kans was 1 : 2000 . stel dat je de test laat doen dan komt er misschien uit dat de kans 1 : 1000 is..... nou en dat is dan hetgeen wat je weet.
    Je moet bij jezelf nagaan. stel de kans is groter en je laat het verder uitzoeken, zou je het dan weg laten halen? Ik niet dus vandaar dat ik de testen niet heb gedaan. wij zijn nog jong dus de kans dat het mis is is uiteraard aanwezig maar heeeeel klein.

gr.

19. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ja zo denk ik ook, maar mijn oom heeft wel het syndroom. dus vandaar.

20. Hier kan ik zeker wat mee, en ik heb vorige week contact gehad met het uwv en ze bellen morgen weer.
    Maar ik weet niet of ze een zw uitkering hebben aangevraagd, heb de vorige keer wel een zwangerschaps verklaring opgestuurd.
    Maar ik ga nu even juridisch loket bellen en vragen hoe of wat, want ik ben bang dat ik niet meer aan het werk kom ivm rug klachten die nu veel erger zijn geworden.

Deel Deze Pagina