Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    werk je ook al 1,5 jaar bij het zelfde bedrijf?

(ik ben namelijk intercedent, dus weet al wetjes etc)

2. Nee ik werk daar net 3 maanden, maar heb nu juridisch loket aan de telefoon.

Nou ik kan iniedergeeval niet uit de ziektewet worden gegooid en moet verder het gesprek met het uwv morgen afwachten.

3. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    @ scorpion

Tsja als je oom het heeft.... Ik weet niet in hoeverre dat invloed kan hebben op jullie kind... neem aan dat je dat gevraagd hebt?

maar zou je het weg laten halen?

4. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Wij gaan wel de nekplooimeting doen. Niet omdat we zo een kindje niet willen, Maar wel omdat ik het dan wel graag op voorhand wil weten en het niet na de bevalling zo rauw op mijn dak wil krijgen. Dan heb ik nog 7 maanden om mij erop voor te bereiden.

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    ... februarimama breekt in ...

Lieve Jenna, ik lees met afschuw je verhaal. Hoeveel kan een mens hebben? Heel veel strekte gewenst!

... breekt weer uit ...

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    *voelt zich stiekem wel een beetje genegeerd met haar verhaal* :oops:

7. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Hoezo Marb, gegeneerd. Dat is toch nergens voor nodig! We zijn hier toch allemaal om af en toe ons hart eens te luchten. En ieder zijn eigen bezorgdheden zijn belangrijk genoeg om even te delen! Geen reden dus om je gegeneerd te voelen.

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Marb, ik heb iets gemist denk ik; vertel het eens!

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Maar niemand zei iets over dat ik wegga bij de maartmama's :(

(ach, dit zijn hormonen, let niet op mij... Zit de hele tijd te lachen en te huilen tegelijk)

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Pookie: dit had ik vanochtend geschreven:

Het zal wel rustig worden op 20 maart want hier is het ook een beetje vaag. Heb een week geleden heel erg gebloed en denk dus dat het afgelopen is met dit kindje, ook doordat de testen steeds vager werden.

Maaaaar... volgens mij ben ik meteen weer zwanger! Ik snap er niks van, maar de testen worden steeds duidelijker. Ook voel ik me echt weer zwanger. Ook voelt dit al vanaf het begin echt goed, terwijl ik dat met m'n vorige zwangerschap niet had. Ik had steeds het idee dat het fout zou gaan en volgens mij is dat dus ook gebeurd... Ik weet het natuurlijk nog allemaal niet zeker, maar volgens mij moet ik naar de aprilmama's verhuizen...

Oh... en vanaf wanneer heeft een eerste echo zin? Want ik had dus voor komende woensdag een afspraak, dan zou ik bijna 9 weken zijn... Maar nu is het daar misschien nog te vroeg voor...

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    (ik moet trouwens over 3 minuten weg, dus als ik niet reageer ben ik niet boos ofzo ;) )

12. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Nee, ik werk al 1,5 jaar bij hetzelfde bedrijf. Maar dat kan ook binnen enkele maanden afgelopen zijn.
    Ik hoop maar dat ik dan niet zonder werk kom te zitten.
    Ik weet niet of dan ook nog recht hebt op een zwangerschapsuitkering. Of zou je dan een WW uitkering eerst moeten hebben? Ik ben niet van plan die aan te gaan vragen. Heb jij een idee Scorpion?

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Murnin'

Marb, jammer dat je naar de april mama's gaat :(

Xanado, jammer van je werk zeg! Hopelijk krijg je een uitkering!

Iedereen met echo's/intake's...suc6 en have fun!

Meiden ik voel me vandaag weer zo onzeker als wat..... :(

xx

14. Niet meer actief

Ik ben ramen aan het lappen....in onze serre ;)

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @ klavertje: als je al 1,5 jaar voor het uitzendbureau werkt dan heb je volgens de wet een contract. Weet je of je uitzendbureau nbbu of abu lid is? dit staat ook op jou overeenkomst. Dan weet ik in welke fase je zit, en of ze je er dus uit kunnen zetten of niet :D

Marb: het is toch nog niet zeker? daarom reageerde ik niet!

Als blijkt dat bij mij uit een nekplooimeting blijkt dat t afwijking hebt, zou ik het denk ik wel weg laten halen. (maar dan wel eerst heeeel veeel onderzoeken he!)

16. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Jenna ik vind het verschrikkelijk voor je. *hugs*
    En ik zou die GL ook niets laten weten, hij bekijkt het maar.

Bamjolan mooie echo foto's!

Mooie buukjes overal :D Ik heb ook een mooi buukje, zal de foto binnekort een keer plaatsen.

Marb je gaat nu toch nog niet weg hoop ik? Ik zou even een afspraak bij de vk ofzo afwachten. Ik vind het heel erg dat je een bloeding hebt gehad. Wel is het fijn dat je je toch zwanger voelt. Ik duim dat dat zo is, of het nou maart is of april!

Ik heb vandaag de intake bij de vk en volgens mij zit er ook een echo bij. Dat zei ze volgens mij door de telefoon. Ik begin nu wel erg zenuwachtig te worden hoor!
    De intake is pas vanavond, dus misschien plaats ik morgen pas bericht of alles goed is enzo.

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek

Hmmmmmm, ik snap er niets van, ff samenvatten.
    Je hebt een week geleden gebloed, en daarna vage zs-testen.
    Nu voel je je zwanger en je zs-testen worden weer duidelijker.

Heb je contact gehad met de VK hierover?
    Het kan ook zo zijn dat je een dip hebt gehad in het HCG, schijnt voor te komen. En missschien waren er wel 2 vruchtjes waarvan er nu 1 weg is.
    Ik roep maar wat.
    Als je geen contact hebt gehad met vk of Gyn zou ik dat snel doen als ik jou was. Volgens mij is een echo dan zeker handig om meer duidelijkheid te verschaffen!

18. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    @Scorpion: het uitzendbureau is ABU lid zag ik en is een groot NL uitzendbureau.

@ All: Ik heb eindelijk foto's in mijn Album geplaatst. have fun.
    Oh enne ik schrik nu zelf van mijn buikfoto.
    Normaal altijd sportief plat nu lijk ik wel uitgezakte taart. hahaha :)

19. HelmaSerdar

HelmaSerdar Actief lid

18 jul 2008
    179
    0
    0
    Juffrouw PSZ
    Zevenbergen
    Hallo Allemaal

Hier ben ik weer terug van mijn eerste intake gesprek met de verloskundige. Het was een superaardige vrouw en we voelde ons meteen thuis daar. Leuk gesprek gehad en over anderhalve week mijn eerste termijn echo. Kijk er nu al helemaal naar uit, eerst wilde ze het aanstaande dinsdag doen maar zag toen dan het dan toch wel kortdag is.
    Maar ok nog anderhalve week wachten en dan zien we voor het eerst ons kleine hummeltje.

Voor iedereen die vandaag ook een afspraak succes en geluk gewenst!

Ik heb in ieder geval eventjes heel blij!

Groetjes HElma

20. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hoi allemaal, ik heb net de vk weer gebeld, ik zou dan morgen weer een echo krijgen om te kijken hoe het er voor stond.

Ik kreeg een ander aan de telefoon en ikkan pas over een week terecht...volgens haar zie je met 8 weken pas alles goed...niette geloven dat ze me zo lang hiermee door laten lopen, ik heb al een helse week achter de rug en dat wordt dus nog een week verlengd...

Ik laat wel weten volgende week hoe het afliep...

Deel Deze Pagina