Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    Jeetje! Super zwanger!

Gaaf hoor! :D

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

hallo dames,
    even een snel berichtje
    morgen ga ik lekker op vakantie dus ben even niet aan het forummen.
    op vakantie kan ik lekker zwanger zijn want niemand kent me toch!
    ga er lekker van genieten.
    tot laters

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Fijne vakantie! :D

4. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    @Shenoby, fijne (zwangere) vakantie :D

5. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Hey meiden! Ik wil me hier ook even melden. Ik heb de 14de pas mn termijnecho, dus weet dan zeker hoelang ik zwanger ben.
    Maar voor zover ik weet, zie mijn banner :)
    Ik ben deze hele week erg ziek geweest. Steeds spugen, super misselijk, hield niets meer binnen...!
    Vandaag de eerste medicijnloze dag, en ik moet zeggen, het gaat de goede kant op! Nog 'maar' 4x gekokhalst, maar alles is er wel ingebleven (eetsmakelijk ;) )
    Ik zie erg uit naar de 14de!

6. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

@Jenna, heel veel sterkte meid!
    Dat je dit ook nog eens door moet maken :cry:

Ik ben gloof ik in shock....
    Gisteren zei mijn man je haar zit weer anders en lady (onze poes)aanbid je weer, volgens mij ben je zwanger :confused:
    vandaag heb ik snel ff de goedkope kruidvat gehaald en een plasje er uit gewrongen en volgens mij staat er een heel vaag streepje :confused:
    het is nog vroeg, zondag pas mijn nod, maar ja aagje he..
    Morgenochtend nog eens testen, maar het lijkt erop dat onze trouwdag een zeer vruchtbare was..

7. Mimu

Mimu Lid

4 apr 2008
    48
    0
    0
    Even een irritante verbetering.. ;) ben zelf een paar jaar intercedent geweest en train/coach nu nieuwe intercedenten die bij ons gaan starten; vakantie telt niet mee bij de 78 weken!
    wat jij denk ik bedoelt Scorpion, is dat je, als je vakantie hebt, niet opnieuw hoeft te gaan tellen. Ofwel, ben je in week 70 en heb je dan twee weken vakantie, dan is de week na je vakantie week 71. maar de regel is dat je na 78 gewerkte weken een contract aangeboden moet krijgen.
    Maakt voor jou denk ik niet zo heel veel uit hoor Klavertje, want je bent idd, zoals Scorpion al zei best snel bij de 78 weken! En dan moeten ze je een contract bieden.
    Zo ben weer genoeg bijdehand geweest.. :D

@ Jenna, wat vreselijk nieuws zeg! Heel veel sterkte... ((knuf))
    @ Mensen met kloppende hartjes op echo's; gefeliciteerd!

Hier alles ok verder! Elke dag nog wel misselijk, en moet nog regelmatig kokhalzen, maar met veel kleine beetjes eten en de capsules van VSM kom ik de dagen door. Alleen die pukkels zijn zoooooo lelijk.... ;)
    Nog een week en dan heb ik mijn eerste echo.. heeeeeel even wachten nog dus! :D

8. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    is het geen hcg meer van deze de laastste zwangerschap ?
    ik wil je niet ontmoedigen en gun het je echt wel...
    daar niet van
    ben benieuwd naar je hihihi

knufffff

9. Niet meer actief

Mimu, ik ook over een week.....moest jij dan ook op de 14de?

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Pfff... verloskundige aan de lijn gehad en volgens haar zijn er drie opties:

1) miskraam van vorige zwangerschap en meteen weer zwanger (in dat geval ben ik rond de 4 wk)
    2) het waren er twee, eentje afgestoten de ander zit er gewoon nog (in dat geval gewoon 8 )
    3) 'gewoon' een miskraam gehad, alleen kan ze dan niet verklaren waarom de testen weer duidelijker worden.

Ik denk zelf dat het de eerste is, maar ik hoop de tweede! Ik krijg alsnog komende woensdag m'n echo. Als ik dan 9 weken ben kun je dat heel duidelijk zien en het schijnt dat je met bijna 5 weken ook wel kunt zien dat je zwanger bent. Nou, daar hoop ik dan maar op. Want als ik nu woensdag hoor dat er niks te zien is schrik ik me kapot.

Ow, ik word er helemaal gek van, helemaal nu m'n vriend nog steeds in het buitenland zit en we elkaar niet kunnen spreken. Kan niet wachten tot het zondag is, dan zien we elkaar weer...

Sorry dat ik niet reageer op de rest, maar heb even geen puf om bij te lezen... :(

11. mamasan

mamasan Fanatiek lid

nope, heb al eerder getest om te kijken of de hcg weg was.
    ben ook heel benieuwd watde test morgenochtend doet..

12. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hallo allemaal,
    vanmiddag echo gehad. wat fantastisch. echt super. mijn uitgerekende datum klopte precies. je kon het ook al zien bewegen en alles zag tot zo ver ze het nu kon zien er goed uit.
    je ziet al echt een mensje. had 3 echofoto's maar ben er al 1 kwijt. die heeft mn ma ingepikt. haha.
    nu ga ik alles voor de vakantie klaarmaken. morgenochtend vertrekken we dus ben er effe 8 dagen niet.
    allemaal succes met echo's enz. en sterkte voor degene waar het niet lekker mee gaat. knuffel

13. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    oja en vanavond komt moeders voor moeders langs. hoop dat ik mee mag doen want ik slik emesafene en ben vergeten te vragen of dit erg is.
    nouja ik hoor het wel om 20.00 uur.

14. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Hey Romy,

Welkom hier.
    als wish girl terug is (ze heeft nu ff geen internet) dan kan je haar een pb sturen wanneer je uitgerekent bent met je woonplaats, leeftijd en wanneer je je afspraken hebt, en dan zet ze je op de lijst van maart mama's

Leuk om je hier ook te zien!

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Mamasan, owwwwwwwwwww spannend! Ik hoop het zo voor je! En dan lekker B12 inspuiten he ;) *dikke knuff!*

Marb, ik duim met je mee hoor........hoop dat je nog lekker zwanger bent!

Shenoby, fijne vakantie! Geniet ervan!

Romytamara, welkom en gefeliciteerd! Dat het maar snel de 14e mag worden voor jou ;)

Muppie, wat fijn van je goede echo! Lekker om te horen! (lezen)
    Fijne vakantie vast he! Geniet ervan! En je mag met emesafene gewoon mee doen met MvM voor zover ik weet. Ik nam het ook toen ik zwanger was van dochterlief en deed gewoon mee toen. Of ze moeten dat ook al veranderd hebben tegenwoordig...*zucht*

Iedereen met goede echo's en intake's: mooi zo dames, daar doen we het voor !

16. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    :D dat klinkt goed

17. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    Goedenavond dames,

Ben best wel nerveus nu, over 1,5 uur komen mijn schoonouders en dan gaan we ze vertellen dat ik zwanger ben. Ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren.

Liefs

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Sterkte Marb

Mamasan, spannend joh! ik lees morgenvroeg hier weer mee :)

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
  20. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Hayy, thnx voor jullie verwelkoming.
    Ik zal wish girl pb-en als ze terug is.
    We hebben idd heel veel zin in de 14de!

@Noor, spannend, ik hoop dat jullie een feestje aan het vieren zijn :)

@muppie, wat superleuk van je echo, hele fijne vakantie!

@marb, jeetje wat spannend zeg...! Ik hoop voor je dat je meer weet na de echo!

@majo, ik ook, ik ook de 14de haha!

En de rest.. weet ik even niet meer

Deel Deze Pagina