Dag dames, Ook ik wil mij hier melden (ik al helemaal moeilijk doen op het zwangerschapsforum een ondwp openen van degenen die t/m 12 wk zwanger ) Ik ga morgenochtend naar de huisarts & dan snel die echo plannen, want ik wil zekerheid! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Hallo allemaal, Nou mijn vakante zit erop, mijn eerste intake was super. We mochten gelijk een echo maken. Daarop bleek dat ik een week verder ben dan we in eerste instantie dachten.... Ik word dus een februari mama... Als het allemaal goed gaat. gr.
Hallo Dames, Nog een maart mama als alles goed gaat ben ik 24 maart uigerekend. Gisteren eerste echo gehad en het hartje klopte Groetjes Brienn
Inbreekdames Pixie, Limmeke en Marriedgirl; heel erg bedankt voor de inbraken! Het voelt fijn dat er meer meiden met me meeleven... Heel lief. Alle nieuwe dames; Welkom! Marb; Wat zijn wij nou aan het doen? De 20e even aan het leeg maken? Ik hoop voor je dat het de tweede optie is, waar je het over had. Als je maar zwanger bent, toch?! MamaKitty; jij en Wish moeten nu trouwens ook een andere buddy erbij gaan zoeken, bedacht ik me vandaag. Ik bedacht me trouwens ook dat ik vanaf nu eigenlijk niets meer te zoeken heb op dit forum. Naar NOD heeft ook niet bepaald zin, zonder een meneer... Wel jammer, ik ga jullie echt super missen! Bedankt ook trouwens voor alle reacties op mijn vraag over GL. Wat zijn jullie een fijn eensgezind stelletje mama's, zeg. Ik ben er nog niet over uit trouwens. Ik heb namelijk ook wel een beetje het gevoel dat ik me tot zijn niveau 'verlaag' als ik het hem niet vertel. Maar tijd genoeg, dus ik doe rustig aan. Morgen moet ik doorgeven wat ik ga doen. Ik denk dat ik een curretage wil, dat heb ik vorig jaar ook gehad en dat is me relatief goed bevallen. Dan weet ik zeker dat alles leeg en schoon is. Gister was trouwens echt super emotioneel. De hele middag en avond zitten praten en huilen. Ben wel super opgevangen door m'n vrienden, dat was erg lief en steunend. Ik hou jullie verder nog wel op de hoogte van alles hier. Dikke knuffels!
Marb; Ben blij dat je contact hebt opgenomen met de VK. En ja je hebt dus 3 opties. Ik hoop dat je bij de echo een mooie beeb ziet!
Was weer even weggeweest, vandaar late reactie, maar jaaaaaaaaaaaaa ik mag ook de 14de! De eerste echo, wil al zooooo lang weten of het goed zit allemaal! Maar ben de hele week nog misselijk geweest, dat is wel een positief teken toch?! Is het ook jouw eerste echo Majo? En @ Romytamara; jij ook de 14de zag ik! Spannend.. Eerste echo? De 14de gaat een goede dag worden voor echo's heb ik bedacht, wat jullie?
Jen, ik denk aan je. Hoop dat we via de pb contact kunnen houden! Ga je wel missen hier hoor! Nou dames, wie oh wie wil er buddy zijn met mij en wishgirl? Helaas moeten wij nu op zoek naar een andere..... Pb me dan maar ff.
Ja, van dit kindje word het de eerste echo.... Heel spannend, maar we hebben via de angelsounds al het hartje kunnen horen
Ohhh zo'n angelsound wil ik ook! Maar tis mn eerste zwangerschap, dus kan denk toch pas bij 12 weken wat horen.. Heb dus nog ff de tijd om m te bestellen! Hoe weet je dan of je het hartje hoort? Hoe klinkt dat?
Angelsound, niet handig voor mij.....als ik het hartje een keer niet kan vinden word ik al hysterisch whoehahaha
Ja je moet het zelf weten hoor, maar ik ken mezelf...als ik het dan een keer niet kan vinden, slaan bij mij de stoppen door..ik ben te onzeker voor zo'n ding denk ik
Er bestaan er 2 toch? De Angelsound en een doptone van hetzelfde merk? Alleen die is vet duurder haha
Ja en ik heb een geldboom Nee ik ga het zonder doptone of angelsound doen..ik doe wel een extra echo een keertje haha nog leuker ook
Twee? Geen idee! Welke heb jij Majo? @MamaKitty, nee dan is het inderdaad niet handig voor je.. Ik ben zelf wel iemand die redelijk snel relativeert normaal, maar hoe ik ben nu t om mijn kleine mini-baby gaat weet ik natuurlijk niet!
Het klinkt als een "treintje", het hartje klopt veel sneller als die van jezelf. Dat is heel duidelijk te horen. Overgens ik moest wel even zoeken, iedere keer verstopt beebje zich achter het schaambot. Ik heb die goedkopere, staat ook op dat het een doppler is Ik weet alleen niet hoe ik het hartje op kan nemen om zo op mijn pc te zetten
Hihi, klinkt als een treintje, ben zoooooo benieuwd! Ja ik ga er wel eentje bestellen denk! Als ik dan toch reageer zoals jij Mamakitty, gooi ik m wel bij mn moeder neer, kan ik m niet meer zo maar pakken.. En als ik dan weet hoe ik t op de computer moet zetten, laat ik t je weten Majo! Goed, ik ga maar eens slapen. Slaap lekker dames!
Hier nog even een laat berichtje! Ik voel me wat beter Ben deze week ruim 4 kilo afgevallen! Ik had wel wat reserves hoor haha! @Mimu, ja het word onze eerste echo! Nu ik me weer wat beter voel, word ik flink ongeduldig! Kan echt niet wachten om de kleine te ontmoeten. We hebben eerst onze intake, ik denk dat als ik daar zit dat ik denk mens hou je klep en laat ons ons kindje zien Ik zal mn best doen om goed te luisteren hahah! Hele fijne avond allemaal! En hopen dat het morgen ietsje beter weer word... Maar als ik de voorspellingen hoor.. Tijd voor vakantie! (nog maar een weekje werken )
Meiden, ben mezelf weer onzeker aan het maken, maar kan een echo-apparaat er naast zitten bij het berekenen van een termijn? Ik ben er nl echt zeker van dat ik 7w6d ben vandaag omdat ik op 4w2d bloed heb laten prikken bij de huisarts en op basis van de hcg-waarden kwam ze op die termijn uit. Nu zegt die echo dus gisteren datik 6w5d ben. Een week korter dus. Maar beebje was 8,8mm groot en lees nu overal dat 9mm overeenkomt met 8weken zwangerschap. Dat klopt dus wel met mijn eigen idee. Hoe groot waren jullei beebjes bij de eerste echo's? en kan een echo-apparaat ernaast zitten?